Maráczi Imre álmodta meg az új koncepciót

2019. 06. 07., 14:45

Elegáns és letisztult látványvilággal, különleges belsőépítészeti megoldásokkal és új gasztronómiai koncepcióval megújult a Danubius Hotel Helia Episode étterme, valamint a szálloda terasza.

A megújulás legfőbb elemei az új, fiatalos stílus, a konyhatechnológiai fejlesztések, a rendezvények sokoldalú kiszolgálására optimalizált belső megoldások, valamint az étterem és a terasz nyitása a budapesti vendégkör felé is. A dizájn, a spanyol tervező, Nathalie Rottenburg nevéhez köthető. A kivitelezési munkálatokat a Danubius Hotels Group megbízásából a DVM group végezte el.

A közösen 500 fő befogadására alkalmas étterem a terasszal kiegészülve a felújítás után egy új, sokoldalú és érdekes helyszínt kapott. A nagy tér dizájnos láncfüggönyökkel könnyen szekcionálható, de az összefüggő hatás megmarad. A hotel vezetése szeretné kihasználni az új terek adta lehetőségeket, így kültéri rendezvények lebonyolításában és élőzenés estekben is gondolkodnak.

A DVM group kivitelezésében öltött modern és elegáns új külsőt az Episode étterem vendégtere, látványkonyhája és terasza, valamint a hozzájuk kapcsolódó Novella konferenciaterem. A DVM group jelentős tapasztalatokkal bír hotelfelújítások terén, és a Danubius Hotels Group számos szállodájának (Hilton Budapest, Health Spa Resort Margitsziget, Radisson Blu Béke Hotel, Health Spa Resort Aqua Hévíz) újjászületésében működött már közre az elmúlt évek során.

Tóth Zoltán, a Helia séfjének hitvallása, hogy a humor és a jó csapat elengedhetetlen, a vezetőnek pedig törekednie kell a kollégák megbecsülésére és bizalmára.

„Édesanyám azt tanította: úgy viselkedj másokkal, ahogyan te is szeretnéd, hogy veled viselkedjenek. Mi hiszünk abban, hogy vendégszeretetünk és odafigyelésünk újra és újra hozzánk invitálja majd, aki egyszer betér, és a szállóvendégek számára is olyan menüt kínálunk, ami miatt érdemes minden étkezésre nálunk maradni. Konyhánkban a modern technológiákkal, és mindehhez most már a stílusos és kényelmes környezet is adott, hogy tejessé tegye az élményt.”

A Danubius Hotels Group egységes gasztronómiai koncepcióját a Danubius Hotels Group vezető konyhafőnöke és éttermi igazgatója, a Hilton Budapest konyhafőnöke Maráczi Imre álmodta meg.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS