Maráczi Imre álmodta meg az új koncepciót

2019. 06. 07., 14:45

Elegáns és letisztult látványvilággal, különleges belsőépítészeti megoldásokkal és új gasztronómiai koncepcióval megújult a Danubius Hotel Helia Episode étterme, valamint a szálloda terasza.

A megújulás legfőbb elemei az új, fiatalos stílus, a konyhatechnológiai fejlesztések, a rendezvények sokoldalú kiszolgálására optimalizált belső megoldások, valamint az étterem és a terasz nyitása a budapesti vendégkör felé is. A dizájn, a spanyol tervező, Nathalie Rottenburg nevéhez köthető. A kivitelezési munkálatokat a Danubius Hotels Group megbízásából a DVM group végezte el.

A közösen 500 fő befogadására alkalmas étterem a terasszal kiegészülve a felújítás után egy új, sokoldalú és érdekes helyszínt kapott. A nagy tér dizájnos láncfüggönyökkel könnyen szekcionálható, de az összefüggő hatás megmarad. A hotel vezetése szeretné kihasználni az új terek adta lehetőségeket, így kültéri rendezvények lebonyolításában és élőzenés estekben is gondolkodnak.

A DVM group kivitelezésében öltött modern és elegáns új külsőt az Episode étterem vendégtere, látványkonyhája és terasza, valamint a hozzájuk kapcsolódó Novella konferenciaterem. A DVM group jelentős tapasztalatokkal bír hotelfelújítások terén, és a Danubius Hotels Group számos szállodájának (Hilton Budapest, Health Spa Resort Margitsziget, Radisson Blu Béke Hotel, Health Spa Resort Aqua Hévíz) újjászületésében működött már közre az elmúlt évek során.

Tóth Zoltán, a Helia séfjének hitvallása, hogy a humor és a jó csapat elengedhetetlen, a vezetőnek pedig törekednie kell a kollégák megbecsülésére és bizalmára.

„Édesanyám azt tanította: úgy viselkedj másokkal, ahogyan te is szeretnéd, hogy veled viselkedjenek. Mi hiszünk abban, hogy vendégszeretetünk és odafigyelésünk újra és újra hozzánk invitálja majd, aki egyszer betér, és a szállóvendégek számára is olyan menüt kínálunk, ami miatt érdemes minden étkezésre nálunk maradni. Konyhánkban a modern technológiákkal, és mindehhez most már a stílusos és kényelmes környezet is adott, hogy tejessé tegye az élményt.”

A Danubius Hotels Group egységes gasztronómiai koncepcióját a Danubius Hotels Group vezető konyhafőnöke és éttermi igazgatója, a Hilton Budapest konyhafőnöke Maráczi Imre álmodta meg.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS