Külön kiadói tartalmaknak, híreknek, cikkeknek, videóknak dedikált felületet indíthat a Facebook.
A Facebook nem először próbálkozik valamiféle konszolidációra a kiadókkal szemben, főleg mióta fokozatosan visszavették a kiadói tartalmak elérését a hírfolyamban – írja a Kreatív Online.
Az új modell a felhasználóknak ingyenes lenne, az azonban nem egyértelmű, hogy a Facebook közvetlenül a kiadóknak fizetne a tartalomért, vagy a reklámbevételek eddigieknél kedvezőbb megosztásával csábítaná őket.
Minderről Mark Zuckerberg egy videóban beszélt, amelyben Matias Döpfnerrel, az Axel Springer vezérigazgatójával járták körbe az újságírás jövőjét illetve a kiadók és a Facebook viszonyát Berlinben.
Az új felület nem azt jelentené, hogy a kiadói tartalmak teljesen eltűnnének a sima hírfolyamból, inkább azokat a felhasználókat célozná, akik egy-egy témában friss vagy mélyebb anyagokra vágynak.
A kiadók csábítgatásával nem csak a Facebook próbálkozik, az Apple nemrég indította el „hír-Netflixét”. Havi 10 dollárért érhető el a szolgáltatás, amelyben 300 magazin tartalmait kínálják a vásárlóknak.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.