Zuckerberg hologramként ülne a kanapénkon

2021. 07. 26., 12:00

A következő években virtuális metaverzummá bővítenék a Facebookot – jelentette be a cég alapítója, Mark Zuckerberg.

A Facebook nem csak a kommunikációt uralja, de gyakran már a hírekkel is a közösségi platformon találkozunk először, ott böngésszük kedvenc éttermünk heti ajánlatait, s ha valamit eladnánk, még azt is a Marketplace-en hirdetjük meg – írja a Computerworld

Mark Zuckerberg nagy jelentőséget tulajdonít a virtuális valóságnak, hiszen ezt szolgálta a VR eszközöket gyártó Oculus 2014-es felvásárlása is. A bevásárlás egy nagyobb stratégia része volt, a végső cél pedig látványosan körvonalazódik.

„Az emberek azt látják majd, hogy közösségi médiás cégből metaverzumos céggé alakulunk át”nyilatkozta Zuckerberg, aki szerint a telefonos üzenetekkel és a videochatekkel az emberek ma unalmas módokon kommunikálnak egymással, amelyekre nem vagyunk beprogramozva, mert valódi interakcióra vágyunk.

Erre kínál majd megoldást a Facebook, amely a következő 5 évben egy olyan, kapcsolódó szolgáltatásokat kínáló metaverzummá fejlődik, melyhez VR eszközökkel csatlakozhatnak a felhasználók.

„A jövőben ahelyett, hogy csak telefonon keresztül beszélgetnénk, te hologramként ülhetsz majd a kanapémon, vagy én ülhetek hologramként a tiéden. Mindketten úgy fogjuk érezni, mintha egy helyen lennénk” érzékeltette Zuckerberg, hogy miként kell elképzelni a virtuális valósággal felruházott új Facebookot.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS