A következő években virtuális metaverzummá bővítenék a Facebookot – jelentette be a cég alapítója, Mark Zuckerberg.
A Facebook nem csak a kommunikációt uralja, de gyakran már a hírekkel is a közösségi platformon találkozunk először, ott böngésszük kedvenc éttermünk heti ajánlatait, s ha valamit eladnánk, még azt is a Marketplace-en hirdetjük meg – írja a Computerworld
Mark Zuckerberg nagy jelentőséget tulajdonít a virtuális valóságnak, hiszen ezt szolgálta a VR eszközöket gyártó Oculus 2014-es felvásárlása is. A bevásárlás egy nagyobb stratégia része volt, a végső cél pedig látványosan körvonalazódik.
„Az emberek azt látják majd, hogy közösségi médiás cégből metaverzumos céggé alakulunk át” – nyilatkozta Zuckerberg, aki szerint a telefonos üzenetekkel és a videochatekkel az emberek ma unalmas módokon kommunikálnak egymással, amelyekre nem vagyunk beprogramozva, mert valódi interakcióra vágyunk.
Erre kínál majd megoldást a Facebook, amely a következő 5 évben egy olyan, kapcsolódó szolgáltatásokat kínáló metaverzummá fejlődik, melyhez VR eszközökkel csatlakozhatnak a felhasználók.
„A jövőben ahelyett, hogy csak telefonon keresztül beszélgetnénk, te hologramként ülhetsz majd a kanapémon, vagy én ülhetek hologramként a tiéden. Mindketten úgy fogjuk érezni, mintha egy helyen lennénk” – érzékeltette Zuckerberg, hogy miként kell elképzelni a virtuális valósággal felruházott új Facebookot.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.