Ön is rossz méretű cipőt rendelt? Közel a megoldás!

2019. 05. 30., 11:00

Telefonos applikációját kiterjesztett valóság funkcióval frissített a Nike. A jövőben a láb beszkennelése után tökéletes pontossággal tudja megmondani, hogy milyen méretű és felépítésű cipőt kell rendelnünk a készletből.

Az iparágban először használja a digitális technológiát egy sportszergyártó cég a leggyakoribb vásárlói probléma megoldására. A Nike a rossz méretű cipők beszerzése okozta bosszúságot a kiterjesztett valóság segítségével igyekszik a jövőben megelőzni – írja a Kreatív Online.

Mára teljesen elavult a cipőméret meghatározására jelenleg használt rendszer, ugyanis a talp hossza és szélessége nem elegendő adat és garancia arra, hogy az általános mérettáblázat szerint kiválaszott cipőben valóban kényelmesen is érezzük a lábunkat.

A Nike Fit alkalmazás új funkciója már a láb formáját, körtérfogatát és a talppontok súlyeloszlási különbségeit is képes érzékelni.

A 15 másodperces szkenneléshez a mobiltelefon okoskameráját kell használni, miközben a talp és az alsó lábszár 13 különböző pontján mért eredmények alapján térképezik fel egyenként a láb formáját.

Az új alkalmazás Európában augusztusban élesedik. A cég abban bízik, hogy az új alkalmazásnak köszönhetően sokkal többen mernek majd maguknak és a gyereknek próba nélkül is cipőt rendelni a webáruházakból.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS