Új szakterület, új partner a Jalsovszkynál

2019. 01. 17., 16:36

2019 januárjától önálló szakterületként működik tovább a Jalsovszky Ügyvédi Iroda peres vitarendezési csoportja.

A szakterület kialakítása során az iroda támaszkodott egyrészt arra a rutinra, amelyet piacvezető adóperes praxisa révén nyert, másrészt az elmúlt években felhalmozott polgári peres tapasztalatára. „Úgy látjuk, hogy a tavaly januárban hatályba lépett új Polgári Perrendtartás kiegyenlíti az erőviszonyokat a peres ügyvédek között: ma már nem az számít, hogy kinek hány évre visszanyúló tapasztalata van, hanem sokkal inkább az, hogy ki hogyan tud alkalmazkodni az új törvények kereteihez” – emelete ki el dr. Jalsovszky Pál.

Az új évet egyszersmind szervezeti változással is kezdi az iroda: Fehér Tamás (képünkön) 2019-től partnerként folytatja  pályafutását. Adózási és peres szakemberként az adótanácsadási és adóperes ügyek irányításán túlmenően Tamás lesz felelős a most induló peres vitarendezési csoport vezetéséért is. „Már amikor 4 évvel ezelőtt interjúztunk, Tamásban nemcsak a kiváló szakmai tudású kollegát, hanem a rendkívüli szociális értékekkel rendelkező embert is megláttam. Örülök, hogy képességeit nálunk tovább tudta fejleszteni, miközben az iroda egyik vezéregyéniségévé vált. Meg vagyok győződve arról, hogy kiválóan meg fogja állni a helyét ebben a pozícióban is” – mondta el dr. Jalsovszky Pál.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS