Szerencs díszpolgára lett a Nestlé Hungária vezetője

Szerencs díszpolgára lett a Nestlé Hungária vezetője
2023. 04. 22., 16:13

Főként a szerencsi csokoládégyártás hagyományainak megőrzésében betöltött szerepéért adományozott Szerencs város képviselőtestülete díszpolgári címet Noszek Péternek, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatójának.

Díszpolgári címet kapott Szerencs városától Noszek Péter, aki 2018 januárja óta a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója, és aki a szerencsi gyárban kezdte magyarországi karrierjét három évtizeddel ezelőtt. 

Az ő nevéhez fűződik, hogy 2018-ban a Nestlé Hungária egy példátlan gesztussal lemondott a Szerencsi-védjegy édességeken való használatatáról, 2021-ben pedig a Szerencsi kakaópor védjegyének tulajdonjogát adományozta Szerencs városának, ezzel biztosítva, hogy a város a jövőben is büszkén ápolhassa tovább a csokoládé- és kakaógyártás hagyományait.

Az egyetem elvégzését követően a globális cég svájci központjában gyakornokként elhelyezkedő Noszek Péter 1992-ben tért vissza Magyarországra, előbb a szerencsi gyár, majd a teljes magyar Nestlé kontrollere lett. Egy néhány éves új-zélandi és ausztráliai kitérő után a magyar leányvállalat pénzügyi és kontrollingvezetőjének nevezték ki, majd hat éven át irányította a Nestlé pénzügyi területét a Fülöp-szigeteken.

A következő megbízatása Lausanne-ba szólt, ahol a Nestlé Purina Petcare Europe pénzügyi és kontrolling-igazgatója volt, mielőtt 2014-ben ugyanerre a pozícióra kérték fel a Nestlé összeurópai szervezetének szintjén.

Ebben a feladatkörben aktívan részt vett a vállalatcsoport Európát, Közel-Keletet és Észak-Afrikát egybefogó regionális szervezeti egységének létrehozásában, a Froneri vegyesvállalat megalapításában, a Nestlé Professional üzletág integrációjában.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS