Itt találod az összes cikket a „önvezető autó” témában!
Önvezető járművet is alkalmazó automatizált anyagmozgatás bevezetésével megkezdte a tervezett pilot programok helyszíni tesztjét a Magyar Telekom által kiépített helyi mobilhálózaton a BorgWarner Kft. és a T-Systems Magyarország.
Az önvezető autók bevezetésének kutatási rangsorában harminc országból Magyarország a 25. helyen szerepel.
Néhány óra alatt képes önvezető megoldásokat fejleszteni a Continental és az NVIDIA számítógépes klasztere. Ha szükséges, felhőalapú megoldásokkal bővíthetik a számítási és a tárolási kapacitást.
Az elektromobilitásra való ösztönzéssel nem csak a szemléletben, de finanszírozásban is máshova került a hangsúly: az önvezető autók háttérbe kerültek az e-autókkal szemben. Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezetője azonban továbbra is bizakodóan áll az új technológiához.
Már nagyon közel a nap, hogy egy teljesen működőképes önvezető autó gördüljön le a gyártósorról – ígéri Elon Musk, a Tesla főnöke.
Az önvezetés minden kétséget kizáróan a következő technológia, amely forradalmasítani fogja a közlekedésipart. Iparági szakértők egyetértenek abban, hogy bár a jelenleg is zajló járműipari forradalom még igen korai stádiumban van és beteljesedésére előreláthatólag 2030-ig várni kell, az önvezető technológiák fejlesztésével – amelyek idővel jelentős szerepet játszanak a közlekedésben – kifejezetten érdemes foglalkozni. A BÉT50 Klub idei utolsó, novemberi rendezvényén az autóipari jövő volt terítéken.
Mindössze a válaszadók negyede használna okosautót, vagyis önvezető autót – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kutatásából.
A 4500 kiállító céget felvonultató jövő januári CES egyik központi témája a közlekedés jövője lesz.
A magyarok több mint fele számít arra, hogy az önvezető autók széles körben elérhetők lesznek. A megkérdezettek 72 százaléka szívesen vásárolna mesterséges intelligencia által vezetett járművet.
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.