Itt találod az összes cikket a „franchise” témában!
A franchise terjeszkedés reaktiválását és az alapanyag üzletág elindítását tartják a jövő év legfontosabb feladatainak a Creppy Centernél.
Egy jól működő, biztos lábakon álló franchise üzlet jelentős profitot képes termelni, ugyanakkor meggondolatlanul egyetlen szerződést sem szabad aláírni, mert egy rossz üzletből nehéz kiszállni.
A 25 évvel ezelőtt alapított bajor specialitásokat kínáló és kiváló söreiről jól ismert Paulaner franchise hálózat világszerte több mint 50 éttermet üzemeltet.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a rendkívüli kihívások elé állító 2020-as évben is kimagasló teljesítményt nyújtott. A forgalom az előző évhez képest 8,7 százalékkal 738,9 milliárd forintra növekedett, és a munkahelyek száma is bővült.
Kunhegyesen nyitott meg a SPAR kétszázadik kiskereskedői tulajdonban lévő franchise egysége. A vállalat partnerprogramja keretében működő áruházai tavaly már több mint 56 milliárd forint árbevételt termeltek és 1800 kereskedelmi szakembernek biztosítottak megélhetést.
Szívesen vezetnék egyszer olyan éttermet, ahol nincs konkrét étlap, hanem a vendégek hangulatától és a chef fantáziájából születnek meg az egyedi ételek, desszertek, helyi kistermelőktől, piacról vásárolt friss hozzávalókból – mondta az Üzletemnek Karizs Márta, a Creppy PalacsintaBistro Gyula üzletvezetője.
Akár Hajdú-Bihar megyén kívül is szívesen nyitna egy Creppy palacsintázót Kákos Eszter, a Creppy PalacsintaBistro Debrecen társtulajdonosa. A bakancslistáján mindenesetre szerepel ez a fogás.
A nemzetközi szinten is egyedülállónak számító gasztronómiai különlegességet nyújtó Creppy, egy családi vállalkozásból indult 13 évvel ezelőtt Miskolcról. Az elmúlt évek sikereinek köszönhetően a Creppy mára sikeres franchise márkává nőtte ki magát.
A SPAR eredményes és vonzó üzleti modelljéhez mára már 186 franchise üzlet tartozik, az üzletág éves forgalma több mint 47 milliárd forint és mintegy 1700 embernek jelent biztos megélhetést.
A SPAR Magyarország tavaly 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre.
A miskolci Creppy PalacsintaHáz Las Vegasban folytatta sikersorozatát.
Három év alatt megduplázta árbevételét a miskolci családi vállalkozás. A Creppy PalacsintaHáz a közeljövőben a legmodernebb eszközökkel felszerelt oktató- és rendezvényközpont kialakítását tervezi, amelynek köszönhetően folyamatos létszámbővítés is várható.
Szívügyem a fiatal, agilis vállalkozók támogatása. Főként a hátrányos helyzetből indulóké – mondja az Üzletemnek adott interjúban Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz tulajdonosa.
Jól prosperáló családi vállalkozásoknál is gondot jelenthet a generációváltás, ezért a problémamegoldással időben kell foglalkozni – hangzott el a Fiatal Vállalkozók Hete miskolci rendezvényén.
Több száz jelentkező közül a miskolci Creppy franchise koncepciója is helyet kapott a világ legjobb 20 feltörekvő, innovatív franchise vállalkozása között.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.