Az üzleti sikerek voltak a fókuszban a FIVOSZ miskolci rendezvényén

2018. 11. 22., 16:00

Jól prosperáló családi vállalkozásoknál is gondot jelenthet a generációváltás, ezért a problémamegoldással időben kell foglalkozni – hangzott el a Fiatal Vállalkozók Hete miskolci rendezvényén.

A Creppy PalacsintaHáz adott otthont az idei FIVOSZ - Fiatal Vállalkozók Hete nyitó napjának Miskolcon – számolt be a sikeres rendezvényről a szervező, Oszlánczi Réka. A Creppy PalacsintaHáz vezetőjét, a Creppy márka tulajdonosát, aki egyben a FIVOSZ Észak-magyarországi regionális elnöke, sokan kérdezték a cég legújabb sikeréről.

Ahogy arról az Üzletem már beszámolt: a világ legígéretesebb franchise koncepciói közé választották a Creppy franchise rendszerét. Így részt vehetnek a Nemzetközi Franchise Szövetség 2019-es kongresszusán Las Vegasban. A Creppy lehetőséget kap, hogy bemutatkozzon a rendezvényen jelen lévő giga franchise hálózatok képviselői, világviszonylatban fajsúlyos befektetők és üzletemberek előtt.

Oszlánczi Réka az Üzletemnek azt mondta, hogy ez az üzleti siker nem csak a magyarországi, hanem a régiós fejlődésükre is nagy hatással lesz, máris gőzerővel készülnek a februári megmérettetésre.

A Fiatal Vállalkozók Hete miskolci nyitányán szóba kerültek más sikertörténetek is. Ugyanakkor beszéltek azokról a gondokról, amelyek ma egyre jobban előtérbe kerülnek a fiatal vállalkozók cégeinél is.

Inotay Petra, a FIVOSZ Alapítvány kuratóriumi elnöke meghatározónak nevezte a családi vállalkozások generációs problémáját. A FIVOSZ az idei, családok éve rendezvények kiemelt partnere. Szinte valamennyi rendezvényükön hangsúlyosan szólnak erről: sok családi vállalkozás előd-utód beszélgetésében lehetett megismerkedni a jó példák mellett a nehézségekkel is. Inotay Petra szerint a prosperáló családi cégeknek is időben kell végiggondolniuk, hogy ki, milyen módon vigye tovább a bizniszt.

Lakatos Gergelynek, a Panyolai Szilvórium Zrt. elnök-vezérigazgatójának cégbemutatója arra volt remek példa, hogy fiatalon is el lehet érni nemzetközi sikereket, és eredményesen lehet márkát építeni.

Pető Ágnes, az Input program területi koordinátora és Tajthy Krisztina, a BNL Start CEO-ja a startup vállalkozások fontosságáról és régiós lehetőségeiről tartott előadást.

Szeghő Kornélia a Cashflow üzleti oktató társasjátékot mutatta be. Ebben a játékban nem a másik csődbe juttatása a cél, hanem a befektetés alapjaira, a vagyont felépített emberek gondolkodásmódjára tanítanak. És arra is, hogy milyen eszközökkel teremthető win-win szituáció.

Utóbbi jellemzi egyébként a FIVOSZ immár 42 ezer fős tagságát. A Fiatal Vállalkozók Hete rendezvényei alatt is több konkrét üzletet kötöttek. Miskolcon is hasznosnak bizonyult a networking, amelyet a CreppyHázban stílusosan palacsintás vacsorával kötöttek össze.

Sz. Cs.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 09:11:00
Sorjáznak az akciós autók akciós THM-mel a kereskedőknél. A lízingcégek is gyakran nyújtanak 0 százalékos vagy 2–5 százalék közötti THM-mel finanszírozást, de csak speciális feltételekkel, ezért mindenképpen érdemes összevetni a finanszírozási lehetőségeket a kocsivásárlási döntés előtt – derül ki a Bank360.hu összeállításából.
2024-12-10 18:10:00
A következő két évben jelentősen nőnek a céges autókra kivetett adóterhek. Ezek a változások komoly kihívásokat, ugyanakkor jelenleg még kihasználható lehetőségeket is jelentenek a vállalkozások számára. A legfontosabb tudnivalókat Jakus László, az Ayvens pénzügyi igazgatója foglalta össze.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS