Jól prosperáló családi vállalkozásoknál is gondot jelenthet a generációváltás, ezért a problémamegoldással időben kell foglalkozni – hangzott el a Fiatal Vállalkozók Hete miskolci rendezvényén.
A Creppy PalacsintaHáz adott otthont az idei FIVOSZ - Fiatal Vállalkozók Hete nyitó napjának Miskolcon – számolt be a sikeres rendezvényről a szervező, Oszlánczi Réka. A Creppy PalacsintaHáz vezetőjét, a Creppy márka tulajdonosát, aki egyben a FIVOSZ Észak-magyarországi regionális elnöke, sokan kérdezték a cég legújabb sikeréről.
Ahogy arról az Üzletem már beszámolt: a világ legígéretesebb franchise koncepciói közé választották a Creppy franchise rendszerét. Így részt vehetnek a Nemzetközi Franchise Szövetség 2019-es kongresszusán Las Vegasban. A Creppy lehetőséget kap, hogy bemutatkozzon a rendezvényen jelen lévő giga franchise hálózatok képviselői, világviszonylatban fajsúlyos befektetők és üzletemberek előtt.
Oszlánczi Réka az Üzletemnek azt mondta, hogy ez az üzleti siker nem csak a magyarországi, hanem a régiós fejlődésükre is nagy hatással lesz, máris gőzerővel készülnek a februári megmérettetésre.
A Fiatal Vállalkozók Hete miskolci nyitányán szóba kerültek más sikertörténetek is. Ugyanakkor beszéltek azokról a gondokról, amelyek ma egyre jobban előtérbe kerülnek a fiatal vállalkozók cégeinél is.
Inotay Petra, a FIVOSZ Alapítvány kuratóriumi elnöke meghatározónak nevezte a családi vállalkozások generációs problémáját. A FIVOSZ az idei, családok éve rendezvények kiemelt partnere. Szinte valamennyi rendezvényükön hangsúlyosan szólnak erről: sok családi vállalkozás előd-utód beszélgetésében lehetett megismerkedni a jó példák mellett a nehézségekkel is. Inotay Petra szerint a prosperáló családi cégeknek is időben kell végiggondolniuk, hogy ki, milyen módon vigye tovább a bizniszt.
Lakatos Gergelynek, a Panyolai Szilvórium Zrt. elnök-vezérigazgatójának cégbemutatója arra volt remek példa, hogy fiatalon is el lehet érni nemzetközi sikereket, és eredményesen lehet márkát építeni.
Pető Ágnes, az Input program területi koordinátora és Tajthy Krisztina, a BNL Start CEO-ja a startup vállalkozások fontosságáról és régiós lehetőségeiről tartott előadást.
Szeghő Kornélia a Cashflow üzleti oktató társasjátékot mutatta be. Ebben a játékban nem a másik csődbe juttatása a cél, hanem a befektetés alapjaira, a vagyont felépített emberek gondolkodásmódjára tanítanak. És arra is, hogy milyen eszközökkel teremthető win-win szituáció.
Utóbbi jellemzi egyébként a FIVOSZ immár 42 ezer fős tagságát. A Fiatal Vállalkozók Hete rendezvényei alatt is több konkrét üzletet kötöttek. Miskolcon is hasznosnak bizonyult a networking, amelyet a CreppyHázban stílusosan palacsintás vacsorával kötöttek össze.
Sz. Cs.
A küllemében is a Balatont idéző sütemény helyi alapanyagokból készült, hangsúlyosan jelenik meg benne az otelló szőlő, szeder, málna.
Folytatódik a munkagödör kialakítása az 5. blokk területén – jelentette be Szijjártó Péter.