Biztos állást ígér a Creppy PalacsintaHáz

2019. 02. 11., 18:30

Három év alatt megduplázta árbevételét a miskolci családi vállalkozás. A Creppy PalacsintaHáz a közeljövőben a legmodernebb eszközökkel felszerelt oktató- és rendezvényközpont kialakítását tervezi, amelynek köszönhetően folyamatos létszámbővítés is várható.

A KSH friss adatai szerint 2017 második negyedévében Miskolcon 5,5 százalékra csökkent a munkanélküliségi ráta, miközben a foglalkoztatás több mint 60 százalékra nőtt. Az elmúlt 3 évben a borsodi szálláshely-szolgáltatás és vendéglátás ágazataival foglalkozó társas vállalkozások aránya 0,62 százalékkal magasabb volt az országos átlaghoz képest.

A megyeszékhelyen az előrejelzések szerint további munkahelyek bővülése várható és számolni lehet munkahelyteremtéssel még a jellemzően nagy fluktuációval bíró vendéglátásban is.

Az Észak-Magyarország legjobb éttermei között számon tartott családi vállalkozás 12 éve kis létszámmal indult, azonban népszerűségének növekedésével párhuzamosan egyre több munkavállalót alkalmaz. A Creppy csapata ma már több mint 20 főből áll, a cégvezetés folyamatos létszámbővítést tervez a jövőben is. Jelenleg a legtöbb nyitott pozíciót a konyhai területen kínálják. 

Mára a Creppy sikeres franchise márkává nőtte ki magát. A világ 20 legígéretesebb innovatív franchise vállalkozása között tartják számon, így remek karrierlehetőségeket is biztosít. Február végén a Creppy vezetősége Las Vegasba utazik, ahol a Nemzetközi Franchise Szövetség éves kongresszusán képviselik a márkát. A közeljövőben adják át multifunkciós palacsinta központjukat, a Creppy Centert, amely az étterem szomszédságában található. Jelenleg a legmodernebb eszközökkel felszerelt háttér- és oktató konyha működik az épületben, de még az idén tervezik egy oktató- és rendezvényközpont kialakítását is.

A különleges étterem megálmodója Oszlánczi Réka, aki profi szakemberként tudatosan építette a Creppy brandet. (Az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz interjúját Rékával ITT olvashatja.) Női vezetőként számos kihívással nézett szembe a jellemzően férfiak által uralt vendéglátás világában.

„Fő feladatom a Creppy rendszerszintű működtetése, ez hasonlít egy zsonglőr mutatványhoz, amely során több tányért pörgetek pálcákon és mindet mozgásban kell tartani ahhoz, hogy a Creppy élmény teljes legyen a vendégek számára. Fontosnak tartom, hogy a Creppy minden területe folyamatosan maximális teljesítményen üzemeljen, amelynek célja, hogy minden nap a legmagasabb minőségben kapják meg vendégeink a Creppy palacsintáinak gasztroélményét. Ebben a remek szakemberekből álló csapatunk sokat segít” - nyilatkozta Oszlánczi Réka.

A palacsintás brand megálmodója méltán lehet büszke az étterem felszolgálóira, szakácsaira, akik egyre ismertebbek szakmai körökben, és országszerte jó hírét viszik a különleges étteremnek. A cég alapfilozófiája a legfrissebb újítások felkutatása, alkalmazásuk megfontolása és bevezetése. A Creppy PalacsintaHázban egy innovatív technológiákban gazdag konyha szolgálja ki a vendégeket, ahol mindig a legújabb fejlesztésű gépek, eszközök állnak a szakácsok és felszolgálók rendelkezésére. 

„A Creppynél munkavállalóink régiós viszonylatban kiemelkedő bérezéssel rendelkeznek, amelyhez társul az a karrierív, amelyben minden munkavállaló megláthatja az előrelépés lehetőségeit, illetve azt, hogy velünk nyugodtan tervezhet hosszútávra. Lényeges megtartó erő a különleges csapat, amely igazán különlegessé varázsolja a Creppyt, mint munkahelyet” – tette hozzá  Oszlánczi Réka. 

A Creppy nagy hangsúlyt fektet a munkavállalók képzésére, tudásuk fejlesztésére. Szívesen alkalmaznak pályakezdőket, illetve már tapasztalattal rendelkező munkatársakat is, akik a szaktudást széles körű alapképzések és rendszeres továbbképzések során tudják elsajátítani.

A számos szakmai oktatáson, illetve a kötelező tájékoztatásokon túlmenően hangsúlyt helyeznek a személyiségfejlesztő, kommunikációs és a szakterülethez közvetlenül, vagy közvetetten kapcsolódó tematikájú tréningekre is. 

„A hagyományosnak mondott toborzási csatornákon túlmenően előkészítés alatt áll egy hosszú távú együttműködés a régió szakiskoláival, ahol már a tanulmányi évek alatt bekapcsolódunk a fiatalok szakmai fejlesztésébe. Ezzel az iskola befejezését követően kiváló munkalehetőséget tudunk biztosítani a számukra kiemelkedő fizetéssel és tervezhető karrierívvel” – mondta Oszlánczi Réka.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024. 12. 11., 09:11
Sorjáznak az akciós autók akciós THM-mel a kereskedőknél. A lízingcégek is gyakran nyújtanak 0 százalékos vagy 2–5 százalék közötti THM-mel finanszírozást, de csak speciális feltételekkel, ezért mindenképpen érdemes összevetni a finanszírozási lehetőségeket a kocsivásárlási döntés előtt – derül ki a Bank360.hu összeállításából.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-10 18:10:00
A következő két évben jelentősen nőnek a céges autókra kivetett adóterhek. Ezek a változások komoly kihívásokat, ugyanakkor jelenleg még kihasználható lehetőségeket is jelentenek a vállalkozások számára. A legfontosabb tudnivalókat Jakus László, az Ayvens pénzügyi igazgatója foglalta össze.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS