Avidor András: Három generációra tervezek

Avidor András: Három generációra tervezek
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 11. 30., 16:10

Küldetésünk alapja, hogy a létrehozott üzleti kultúra utánunk is fennmarad. Ezt bontjuk le 5 éves periódusokra, melyeket éves terveken keresztül valósítunk meg – mondta az Üzletemnek Avidor András nemzetközi franchise és networking szakértő, a BNI Magyarország vezetője.

Avidor András állandóan figyel és tanul, akár egy hot dog árustól is elles ezt+azt. Kollégáit azzal motiválja, hogy nem motiválja őket. Nagyra törő tervei vannak: félmilliárd dollárt érő globális céget vásárolna és fejlesztene egymilliárdosra. Ha az is érdekli, hogy András melyik területen próbálná ki magát, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 447. interjújában. (Meg fog lepődni a válaszon…)

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Amikor 2017 év végére elértük, hogy 30 percnyi autózás távolságon belül, Magyarországon bárhol elérhető egy BNI csoport, ahol magyar vállalkozók hétről hétre, jutalék mentesen, bizalmi alapon segítik egymást.

Milyen távra tervez?

– Három generációra. Azaz küldetésünk alapja, hogy a létrehozott üzleti kultúra utánunk is fennmarad. Ezt bontjuk le 5 éves periódusokra, melyeket éves terveken keresztül valósítunk meg.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Felvásárolni egy félmilliárd dollárt érő globális céget és résztulajdonosokként 1 milliárd dollár értékre növelni 5 év alatt.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Állandóan figyelek, így akár egy hot dog árustól vagy szeretett kutyámtól is rengeteget tanultam, ahogy az emberekkel bánt. Nem tudnék kiemelni egy embert vagy könyvet (évi 30-50-et olvasok el). A lényeg a megfigyelés – megértés – elemzés – implementáció – korrekció – megosztás folyamatban rejlik.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Nem motiválom őket, csak segítek, hogy a belső motiváció kialakuljon azáltal, hogy hiszek bennük, teret és felhatalmazást adok, és elmesélem saját vízióm, hitvilágom és hibáim.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Miniszterelnök.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Heti 2 rendezvényen veszek részt, átlagban havi egyen pedig külföldön. Ott rendszeresen figyelek, kérdezek, érdeklődöm és segítek.

Mire sajnálja az idejét?

– Az utazás idejére – autóban, repülőn.

Mivel lehet felbosszantani?

– Kishitűség, rosszindulat, feladás, hazugság.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Helikopteres mentést vállaltam sok éven át. És a mai napig mentorálok arra alkalmas embereket.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Szeretteimre. Könyvekre.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Barátokkal töltött minőségi idő, feleségemmel sétálni és szórakozni, a gyerekeim, amikor hozzam bújva pihennek. Masszázs vagy tibeti hangtál kezelés.

(Fotók: TB Stúdió)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-14 22:30:00
A Napenergia Plusz program folytatása mellett még az idén pályázatot írnak ki azok számára, akik a korábbi elszámolás mellett telepítettek napelemet, ám kiestek a tízéves szaldós időszakból – jelentette be az energiaügyi miniszter.
2024-04-13 13:10:00
Már nem az energia- vagy az alapanyagárak jelentik a fő nehézséget a hazai családi vállalatok számára. Az egyelőre még mérsékelten növekvő bevétel-várakozások mellett a magas infláció és a növekvő bérek kifizetése jelent egyre nagyobb kihívást – erről számoltak be a cégek a K&H családi vállalatok klub alkalmával.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS