Debrecenben nyílik a Creppy PalacsintaHáz első franchise étterme

2019. 11. 17., 14:15

A nemzetközi szinten is egyedülállónak számító gasztronómiai különlegességet nyújtó Creppy, egy családi vállalkozásból indult 13 évvel ezelőtt Miskolcról. Az elmúlt évek sikereinek köszönhetően a Creppy mára sikeres franchise márkává nőtte ki magát, amit jelenleg a világ 12 legígéretesebb innovatív franchise vállalkozása között tartanak számon. A dinamikusan fejlődő vállalkozás újabb mérföldkőhöz ért, Debrecenben nyílik a PalacsintaHáz első franchise étterme.

A Creppy nem csak hazánkat hódította meg, de már Amerikában is felfigyeltek a palacsinta íz-élményt egy teljesen új perspektívába helyező vállalatra. Idén Las Vegasban a franchise legnagyobb nevei a Creppy Franchise koncepcióját beválasztották a világ 12 legígéretesebb szisztémája közé. 

A Creppy prémium palacsintás vendéglátásának története 2006-ban indult útjára Miskolcról, a PalacsintaHáz megnyitásával. Az évek szorgalmas munkájának és a tudatos fejlesztéseknek köszönhetően 2014-ben megalapítottuk és levédettük a Creppy márkanevet, melyre építve mára kidolgozásra került, végső formát öltött a Creppy részletes franchise rendszere” -- mondta a Creppy alapítója, Oszlánczi Réka.

Réka szerint a Creppy franchise koncepció alapja a márka által nyújtott kivételes, prémium palacsintás vendéglátás, amelyben művészi szinten alkotják a palacsintás ételkülönlegességeket, mindezt éttermi színvonalon, egyedi szervizzel kínálva a vendégeknek.

Fő portékájuk – ami talán a sikerük egyik kulcsa is – a „Creppy élmény”, amelynek komplexitásába beletartoznak egyedi palacsintás ételkülönlegességeik mellett a Creppy étterem utánozhatatlan atmoszférája, illetve a kiszolgálás színvonala.

Prémium vendéglátásukat és palacsintás különlegességeiket mindig elérhetővé teszik a legtöbb ember számára. Fontos számukra, hogy minél szélesebb körben hozzáférhetővé tegyék, és minél többen megtapasztalhassák a Creppy élményt.

Ehhez az élményhez szeretnének társulni most a Creppy debreceni franchise partnerei, Kákos Eszter és Szabó László, akik már az első PalacsintaHázban tett látogatásuk alkalmával beleszerettek a Creppy atmoszférába.

„Nem sokáig gondolkodtunk, rögtön éreztem, hogy ez a fajta gasztronómiai élmény Debrecenben is megállná a helyét.  Annyira megfogott bennünket a hely hangulata, a palacsintás különlegességek választéka, hogy az első itt elköltött ebédünket követően rögtön megkerestük Rékát, és 1 hét múlva már a franchise lehetőségekről beszélgettünk vele”– árulta el Kákos Eszter, a Creppy PalacsintaBistro egyik tulajdonosa.

Mivel mindketten értékesítőként dolgoznak, rögtön meglátták a lehetőséget a Creppy által nyújtott franchise koncepcióban. Régi terveik között szerepelt egy vendéglátóhely létrehozása, és mivel debreceni lakosok, nem is volt kérdés, hogy hol nyissák meg a Creppy PalacsintaBistrot.

„A debreceni egység megnyitása fontos mérföldkő a Creppy Franchise System életében. Bízunk benne, hogy hamarosan országszerte további franchise üzletek nyilnak” – mondta Mandel Katalin, a Franchise Szövetség Főtitkár Asszonya.

A Creppy tele van tervekkel. A Creppy Center high-tech oktató konyha és multifunkcionális rendezvény és franchise oktató központ átadása a küszöbön áll, amely hihetetlen lehetőségeket nyit meg ismét a Creppy és a palacsinta rajongók előtt.

A legfőbb célkitűzés azonban a Creppy franchise terjeszkedés, ugyanis ez az, amit a márka teljes erőbedobással építeni szeretne. 

Álmuk a legmodernebb technológia alapján működő, prémium palacsintás étterem hálózat kialakítása, mellyel a vendéglátás új szintjét tudják megmutatni, terjeszteni a rendkívüli Creppy élményt, egyre több palacsinta-rajongót szerezve ezáltal.

(A fotón Szabó László, Kákos Eszter és Oszlánczi Réka)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 10. 31., 13:45
A vállalkozások számára mindig is kiemelt fontosságú volt a kockázatkezelés, hiszen váratlan események bármikor bekövetkezhetnek, amelyek súlyosan érinthetik a működést. A biztosítások piaca ezért különösen fontos szerepet játszik a magyar kis- és középvállalkozások életében. A Cégkassza Podcast a kövezetkő adása ezt a témát járta körbe Erdős Mihály, a Magyar Biztosítók Szövetsége elnökének szakértői segítségével.
2024. 11. 04., 20:04
Mi van, ha egy örökös nem szeretne örökölni? Akkor is köteles elfogadni az örökséget? Mit jelent az örökség visszautasítása? A kérdésekre dr. Kocsis Ildikó ügyvéd, vitarendezési szakjogász válaszol.
2024-11-05 20:05:00
A Digitális Állampolgárság Program (DÁP) aktuális helyzetéről, a következő években várható fejlesztésekről és az integráció lehetőségeiről, kereteiről tartott előadást az IVSZ tagvállalatoknak az IdomSoft Zrt. A cég fejleszti és működteti az DÁP mobilalkalmazást és valósítja meg az életesemény alapú digitális szolgáltatásokat.
2024-11-05 18:05:00
A magyarországi „A” és „B” kategóriájú irodaházak túltervezettségére, energetikai kapacitásainak túlméretezésére, emiatt a kelleténél magasabb üzemeltetési költségekre és nagyobb szén-dioxid-kibocsátásra hívja fel a figyelmet a legnagyobb magyarországi ingatlanfejlesztőket tömörítő Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület.
2024-11-05 16:05:00
Gyakran felmerülő kérdés, hogy milyen módon lehetséges egy másik személy pénztartozásának vagy más kötelezettségének átvállalása. Mi a különbség a tartozásátvállalás, a tartozáselvállalás és a teljesítésátvállalás között? A legfontosabb tudnivalókat dr. Szabó Gergely ügyvéd foglalta össze.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS