Debrecenben nyílik a Creppy PalacsintaHáz első franchise étterme

2019. 11. 17., 14:15

A nemzetközi szinten is egyedülállónak számító gasztronómiai különlegességet nyújtó Creppy, egy családi vállalkozásból indult 13 évvel ezelőtt Miskolcról. Az elmúlt évek sikereinek köszönhetően a Creppy mára sikeres franchise márkává nőtte ki magát, amit jelenleg a világ 12 legígéretesebb innovatív franchise vállalkozása között tartanak számon. A dinamikusan fejlődő vállalkozás újabb mérföldkőhöz ért, Debrecenben nyílik a PalacsintaHáz első franchise étterme.

A Creppy nem csak hazánkat hódította meg, de már Amerikában is felfigyeltek a palacsinta íz-élményt egy teljesen új perspektívába helyező vállalatra. Idén Las Vegasban a franchise legnagyobb nevei a Creppy Franchise koncepcióját beválasztották a világ 12 legígéretesebb szisztémája közé. 

A Creppy prémium palacsintás vendéglátásának története 2006-ban indult útjára Miskolcról, a PalacsintaHáz megnyitásával. Az évek szorgalmas munkájának és a tudatos fejlesztéseknek köszönhetően 2014-ben megalapítottuk és levédettük a Creppy márkanevet, melyre építve mára kidolgozásra került, végső formát öltött a Creppy részletes franchise rendszere” -- mondta a Creppy alapítója, Oszlánczi Réka.

Réka szerint a Creppy franchise koncepció alapja a márka által nyújtott kivételes, prémium palacsintás vendéglátás, amelyben művészi szinten alkotják a palacsintás ételkülönlegességeket, mindezt éttermi színvonalon, egyedi szervizzel kínálva a vendégeknek.

Fő portékájuk – ami talán a sikerük egyik kulcsa is – a „Creppy élmény”, amelynek komplexitásába beletartoznak egyedi palacsintás ételkülönlegességeik mellett a Creppy étterem utánozhatatlan atmoszférája, illetve a kiszolgálás színvonala.

Prémium vendéglátásukat és palacsintás különlegességeiket mindig elérhetővé teszik a legtöbb ember számára. Fontos számukra, hogy minél szélesebb körben hozzáférhetővé tegyék, és minél többen megtapasztalhassák a Creppy élményt.

Ehhez az élményhez szeretnének társulni most a Creppy debreceni franchise partnerei, Kákos Eszter és Szabó László, akik már az első PalacsintaHázban tett látogatásuk alkalmával beleszerettek a Creppy atmoszférába.

„Nem sokáig gondolkodtunk, rögtön éreztem, hogy ez a fajta gasztronómiai élmény Debrecenben is megállná a helyét.  Annyira megfogott bennünket a hely hangulata, a palacsintás különlegességek választéka, hogy az első itt elköltött ebédünket követően rögtön megkerestük Rékát, és 1 hét múlva már a franchise lehetőségekről beszélgettünk vele”– árulta el Kákos Eszter, a Creppy PalacsintaBistro egyik tulajdonosa.

Mivel mindketten értékesítőként dolgoznak, rögtön meglátták a lehetőséget a Creppy által nyújtott franchise koncepcióban. Régi terveik között szerepelt egy vendéglátóhely létrehozása, és mivel debreceni lakosok, nem is volt kérdés, hogy hol nyissák meg a Creppy PalacsintaBistrot.

„A debreceni egység megnyitása fontos mérföldkő a Creppy Franchise System életében. Bízunk benne, hogy hamarosan országszerte további franchise üzletek nyilnak” – mondta Mandel Katalin, a Franchise Szövetség Főtitkár Asszonya.

A Creppy tele van tervekkel. A Creppy Center high-tech oktató konyha és multifunkcionális rendezvény és franchise oktató központ átadása a küszöbön áll, amely hihetetlen lehetőségeket nyit meg ismét a Creppy és a palacsinta rajongók előtt.

A legfőbb célkitűzés azonban a Creppy franchise terjeszkedés, ugyanis ez az, amit a márka teljes erőbedobással építeni szeretne. 

Álmuk a legmodernebb technológia alapján működő, prémium palacsintás étterem hálózat kialakítása, mellyel a vendéglátás új szintjét tudják megmutatni, terjeszteni a rendkívüli Creppy élményt, egyre több palacsinta-rajongót szerezve ezáltal.

(A fotón Szabó László, Kákos Eszter és Oszlánczi Réka)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS