A miskolci Creppy Európa egyik legjobbjaként ért el sikert Las Vegasban

2019. 03. 12., 11:00

Bekerült a világ legjobbjai közé a Creppy franchise rendszere, így a Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) éves kongresszusán képviselte hazánkat Las Vegasban. A magyar tulajdonban lévő Creppy vezetőit meghívták az üzletág legnagyobb szabású világeseményére, ahol a legnagyobb franchise márkákat és nemzetközi befektetőket nyűgözött le a márka palacsintára épített üzleti modellje.

Az idei NextGen In Franchising versenyére, amelyen a legnagyobb márkák képviselői, köztük a Subway, az Anytime Fitness, a Buffallo Wings, a Donut Library és a Dunkin Donut is jelen voltak, a Magyar Franchise Szövetség ajánlásának köszönhetően a Creppy is meghívást kapott.

A szakma kiemelkedő eseményére a világ minden tájáról érkeztek fiatal, feltörekvő franchise márkák, hogy bekerüljenek a legígéretesebbek közé. A Creppynek ez sikerült is, hiszen Európa egyik legjobbjaként, a palacsintás franchise brand az idei évben a megmérettetés győztese lett.

A rendezvény egyik fő elemeként bemutathattam a Creppyt a nemzetközi közönségnek. A palacsintás franchise brand és annak üzleti modellje szinte mindenkit lenyűgözött. A különleges gasztronómiai kínálatunk és a jövőbeni terveink óriási sikert arattak Amerikában, hiszen a Creppyt beválogatták a világ 12 legígéretesebb franchise koncepciója közé,melynek eredményekénta Nemzetközi Franchise Szövetség tagságával is büszkélkedhet – mondta Oszlánczi Réka, a Creppy alapítója.

A rendezvényen az üzleti világ legnagyobb szereplői osztották meg tapasztalataikat a brand vezetőivel. Olyan szaktekintélyek adtak tanácsokat az innovatív magyar márka üzemeltetéséhez, mint Carly Fiorina, a Hewlett-Packard elnöke, GaryVee marketing influencer és Robert Cresanti, a Nemzetközi Franchise Szövetség elnöke.

„Lehetőségünk volt a legnépszerűbb franchise márkák irányítóival, vezetőivel és hatalmas hálózattal rendelkező franchise-rendszergazdákkal személyesen is egyeztetnünk. Olyan tudásra tettünk itt szert, amely nagyban hozzájárulhat a magyar palacsintás gasztroforradalmunkhoz” – nyilatkozta Oszlánczi Réka.

A Creppy egyik legnagyobb amerikai támogatója, a Rosati’s Pizza elnöke szintén jelen volt a rendezvényen. A tengerentúlon rendkívül népszerű pizzás hálózatnál – amely egyben az IFA meghatározó tagja – Réka korábban gyakorlati tapasztalatot is szerzett. Ez sokat segített a brand létrehozásában, hiszen az étteremláncot az Egyesült Államok egyik legnagyobb pizza franchise-aként tartják számon.

A Creppynek köszönhetően a magyar franchise megítélése más szemszögbe került a nemzetközi nagybefektetők és vállalkozók számára. A siker mérföldkő lehet ez a magyar gasztronómiának is, hiszen Magyarország már nemcsak a gulyásról és a pirospaprikáról lehet híres, hanem a vállalkozásnak köszönhetően a palacsintákról is.

(Fotók: Creppy)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 16., 14:10
Az Európai Unió Bírósága által 2024. május 16-án meghozott döntés (C-746/22) szerint ellentétes az Unió jogával az a magyar szabály, amely nem engedi meg a külföldi adózóknak az áfa-visszatérítési eljárásokban, hogy irataikat akár a másodfokú (fellebbezési) eljárásban is beadhassák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS