Már jelentkezhetnek a nők pénzügyi és vállalkozói ismereteit bővítő képzésre

2021. 07. 31., 15:00

A Dobbantó Program keretében idén ősszel is meghirdetésre kerül a kompetenciafejlesztő tréning, amely fő célja a nők vállalkozói ismereteinek bővítése. Az ismét személyes jelenlétet igénylő, tantermi oktatásra jelentkezhetnek vállalkozást indító és/vagy vezető nők egyaránt. A program szakmai együttműködő partnere, és a képzés megvalósítója a vállalkozásfejlesztés elismert hazai szakértője, a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány.

A „Dobbantó, Budapest Bank – pénzügyekről nőknek” program alapítása óta eltelt 11 év tapasztalatai szerint elmondható, hogy a nők irányította vállalkozások valamilyen társadalmi ügyet képviselnek, és az alacsonyabb kockázatvállalás, valamint a kisebb léptékben gondolkodás jellemzi őket. Ez alapján a vállalkozónőknek a stratégiaalkotásban (üzleti és pénzügyi tervezés), az üzleti kapcsolatépítésben és az önbizalom növelésben van szükségük igazán támogatásra.

A Dobbantó program épp ezért úgy került finomhangolásra, hogy egyfelől fejlessze a vállalkozói kompetenciákat, és átfogó ismereteket nyújtson a vállalkozások működtetéséhez szükséges kulcsfontosságú témakörökben, másfelől pedig lehetőséget biztosítson a szakmai kapcsolati háló bővítésére.

 „A Budapest Bank CSR stratégiájában és vállalati kultúrájában egyaránt kiemelt szerepet kap a pénzügyi kultúra fejlesztése, valamint az esélyegyenlőség támogatása, különös tekintettel a nők karrierlehetőségeinek megteremtésére. A Dobbantó programon keresztül több mint egy évtizede támogatjuk a vállalkozónők képzését, és ezzel együtt az általuk irányított cégek versenyképességének fejlesztését annak érdekében, hogy minél több nők által vezetett mikro és kisvállalkozás legyen sikeres”– mondta Tölgyes Orsolya, a Budapest Bank kommunikációs vezetője.

A 2021. szeptember 6-án induló 12 napos Dobbantó tréningen résztvevő hölgyek a vállalkozásfejlesztés területén elismert tapasztalt trénerektől tanulhatnak, többek között a vállalatok pénzügyeiről, marketingjéről, menedzsmentjéről, továbbá a saját vállalkozásukkal kapcsolatban testreszabott tanácsokat is kaphatnak.

A 20 fős csoportban hat hétre leosztott 12 napon, összesen 90 órában zajló képzést elvégzők tapasztalati úton sajátíthatják el a vállalkozásvezetéshez szükséges legfontosabb készségeket, zárásképp pedig a tréning szakemberei által véleményezett, kész üzleti tervekkel távozhatnak.

„A Dobbantó tréninget elvégzett 450 fős Dobbantó üzleti közösség vállalkozói múltjukat, helyzetüket tekintve sokszínű. A fiatal vállalkozónőket, több éves múlttal rendelkező vállalkozókat, a munkavállalói státuszt vállalkozói létre váltó hölgyeket, valamint a családi vállalkozásban aktívan szerepet vállaló hölgyeket összekötő legerősebb erő, hogy együtt fejlesztették, alakították vállalkozásukat egymás és a trénerek visszajelzései, megerősítései, biztatása révén, amit minden résztvevő a Dobbantó előnyeként említ” – mondta Lakatosné Lukács Zsuzsanna, a SEED Alapítvány ügyvezető igazgatója.

Az őszi Dobbantó tréningre a SEED Alapítvány honlapján keresztül lehet jelentkezni ide kattintva, 2021. augusztus 25-ig. Tekintettel a bizonytalan járványügyi helyzetre, illetve a zárt térben zajló tréningre a szervezők javasolják, hogy a jelentkezők rendelkezzenek védettségi igazolvánnyal, vagy más módon igazolják, hogy a fertőzöttség nem áll fenn.

A tréningre azon hölgyek jelentkezését várják továbbá, akik változó körülmények esetén online formában is folytatni tudják a képzést, vagyis rendelkezésükre állnak az ehhez szükséges eszközök és feltételek.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS