Pénzügyi ismeretek

Itt találod az összes cikket a „pénzügyi ismeretek” témában!

Pénzügyekben nem hallgatunk sem a reklámokra, sem az influenszerekre

Pénzügyekben nem hallgatunk sem a reklámokra, sem az influenszerekre

Pénzügyi kérdésekben kevesen kérik ki szakértők és banki tanácsadók véleményét Magyarországon. A többség családon belül dönt, azonban sokan gondolják fontosnak a pénzügyi ismeretek tanítását akár már az óvodától kezdve.
2023. 10. 16., 19:10
K&H: indul a diákok pénzügyi vetélkedője

14. alkalommal indult el a K&H Vigyázz, kész, pénz! iskolásoknak szóló vetélkedősorozata, a 3-11. évfolyamos diákok pénzügyi ismereteikről adhatnak számot.

2022. 10. 18., 19:17
Fiatalok ezreit készítik fel a jövőre

Több mint 71 ezer diák, 1800 iskolai csapat 800 településről vett részt az elmúlt tizenkét évben a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőn, amelyre az idei tanévben is sor kerül.

2021. 11. 15., 20:15
Könnyebb a munkakeresés, a pénzügyek intézése és a távmunka is

A pénzügyeket intézni, állást keresni és otthonról dolgozni lehet könnyebben is: ebből a célból jött létre a „Lehet könnyebb!” kezdeményezés –, ahová a Microsoft által támogatott projektet megálmodó HTTP Alapítvány, OTP Bank és Trenkwalder várja az érdeklődőket és tanulni vágyókat.

2020. 09. 18., 11:30
A románok 40 százalékának nincs folyószámlája

A romániai lakosság 40 százalékának semmilyen kapcsolata nincs a pénzintézetekkel, még folyószámlája sincs. A 10 százalékot sem éri el azoknak az aránya, akik részletfizetésre, hitelből vásárolnak.

2019. 11. 24., 15:30
A középiskolások az internetről, a kisebbek otthon tájékozódnak a pénz kezeléséről egy felmérés szerint

A középiskolai és általános iskolai pedagógusok 76 százaléka úgy látja, hogy a gyerekek nem osztják be jól pénzüket, ugyanakkor 97 százalékuk úgy véli, a pénzkezelés az iskolában is tanítható – derül ki a K&H felméréséből. A középiskolások főként az internetről, az általános iskolások pedig inkább otthon szerzenek ismereteket a pénzkezelésről.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS