A BDO már kínálja is a Microsoft vállalati megoldásait

2022. 05. 10., 16:33

Stratégiai szövetséggé mélyítette korábbi együttműködését a BDO globális pénzügyi tanácsadóhálózat és a Microsoft techóriás. A nagy nemzetközi tanácsadó és könyvvizsgáló cégek körében példátlan megállapodást május 10-én, Brüsszelben írták alá. A 164 országban és régióban jelenlévő, elsősorban a KKV szektorban erős BDO minden képviselete egységesen a Microsoft üzleti felhőmegoldásait használja, hogy még hatékonyabbá tegye tanácsadói és ügyfelei munkáját.

A hároméves együttműködési megállapodás értelmében a BDO irodái ‒ köztük a magyarországi is ‒ nemcsak használják a Microsoft Azure, a Microsoft 365 és a Dynamics 365 platformokat, de segítségükkel innovatív digitális szolgáltatások és megoldások egyre szélesebb körét kínálják a BDO ügyfeleinek világszerte.

A BDO ügyfelei tehát bármely iparágban használhatják majd a Microsoft felhő-, adat-, AI-, biztonsági és megfelelőségi megoldásait. A megállapodás a következő időszakban globálisan több mint 775 ezer vállalati ügyfelet érint majd. A közös munka részeként a BDO munkatársai jelentősen fejlesztik tudásukat, szakértelmüket a Microsoft megoldásokkal kapcsolatban, hogy KKV ügyfeleiknek jelentős hozzáadott értéket adhassanak a vállalati digitalizáció terén.

A magyarországi BDO-nak egy ideje külön üzletága foglalkozik a Microsoft termékek támogatásával és bevezetésével. Ez a tanácsadó cégek körében itthon is egyedülálló tény jelentősen bővíti a kínált szolgáltatások perspektíváját és egyedülálló szinergiákra teremt lehetőséget a cég ügyfelei számára.

Rodney Clark, a Microsoft globális csatornaértékesítésért felelős vállalati alelnöke és csatornaigazgatója a megállapodás kapcsán elmondta, hogy „a Microsoft örömmel csatlakozik a BDO-hoz, mert a BDO mély üzleti ismeretei a Microsoft felhőalapú megoldásaival és szolgáltatásaival kombinálva világszerte lehetővé teszik az ügyfelek számára az üzleti átalakulást és növekedést.”

Keith Farlinger, a BDO globális vezérigazgatója elmondta: „Nagy örömömre szolgál a Microsofttal kötött stratégiai szövetségünk bővítése. A Microsoft támogatásával a BDO megújítja tanácsadói szolgáltatási kínálatát, és még több lehetőséget teremt ügyfelei számára a fejlődésre.”

Gerendy Zoltán, a magyarországi BDO vezető partnere a megállapodás kapcsán hozzátette: a két multinacionális vállalat egyezsége, a kapcsolat elmélyítése mindenképp új korszakot nyit a BDO informatikai készségeiben, és ebből egészen biztos, hogy a cég hazai ügyfelei is profitálnak.

(Gerendy Zoltán is részt vett az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában. A sorozat 170. interjúját IDE KATTINTVA olvashatja.)

Ennek kapcsán a BDO Magyarország is elindította nemrég új, Digitális szolgáltatásokat nyújtó üzletágát, továbbá a Könyvelési üzletág szolgáltatási portfóliójának is számos Microsoft termék képezi alapját.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-07 18:07:00
A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az IKEA, a Masterplast, a Richter, a Spar és a Tesco érdemelte ki az Effekt 2030 díjat, az Aldi és a Vodafone különdíjat nyert, a Körber pedig megszerezte a közönségdíjat. A nyertesek az Effekteam október 7-én megrendezett ESG konferenciájának keretében vehették át a szakmai elismeréseket.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS