Az Amazon.com internetes kiskereskedelmi portált a legnagyobb ruházati termékek és lábbelik forgalmazójának nyilvánították tavaly az Egyesült Államokban.
Az internetes kereskedelemben 813 milliárd dollárt hagytak ott a boltokban a fogyasztók tavaly, ami 42 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. Idén várhatóan 850-930 milliárd dollárra, 2022-ben pedig ezermilliárd fölé szárnyal az e-kereskedelem értéke az Egyesült Államokban – írja a Computerworld.
A friss tanulmány adatai szerint az Amazon.com-on értékesített ruhák és cipők értéke 15 százalékkal, 41 milliárd dollárra emelkedett 2020-ban. Ebben a szegmensben ez a teljes amerikai piac 11-12 százalékát jelenti, csak az internetes kategóriában pedig 34-35 százalékot.
A Wells Fargo elemzőinek előrejelzése szerint idén stagnálni fognak az értékesítési számok, de az Amazonon értékesített ruhák és cipők értéke még így is meghaladja majd a 45 milliárd dollárt 2021-ben.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.