Újabb lendületet kaphatnak a hazai startupok

2019. 02. 14., 17:43

Ismét lehet jelentkezni a Start it @K&H inkubációs programba, amely jelenleg több mint 20 csapatot mentorál aktívan 6-18 hónapig.

Szakemberek szerint jelenleg az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak igazán nagyot a startupok. Ezért is bővíti a Start it @K&H inkubátor folyamatosan mentorcsapatát: legutóbb az Unilever csatlakozott a programhoz, a Google pedig nagyszabású felhőszolgáltatási csomagjával segíti a csapatok fejlesztéseit. A jelenleg egyszerre 20-nál is több startupot aktívan mentoráló inkubátor a szakemberek mellett újabb startupokkal is bővül. Az elkötelezett, innovatív, legalább ötletfázisban levő, minimum 2 fős csapatok jelentkezését – iparági korlátok nélkül – március 20-ig várják.

Ismét lehet jelentkezni a Start it @K&H inkubációs programba, Magyarország vezető nagyvállalati startup inkubátorába, amely jelenleg több mint 20 csapatot mentorál aktívan 6-18 hónapig.

„A tavalyi évben a Start it @K&H-ban működő startupok több mint 500 millió forint tőkebefektetést kaptak a piacról. Legsikeresebb csapataink között említhetjük a hőtárolási megoldást fejlesztő HeatVentors, a Pitch@Palace verseny nemzetközi döntőjébe jutó Cogito, a futárszolgáltatást forradalmasító ViddL, vagy a bevásárlókosarak összehasonlítását segítő Smartkosár csapatát. Jól látható, hogy a megfelelő szakmai segítség komoly eredményeket és befektetői bizalmat eredményezhet, e nélkül viszont a többség nem, vagy csak nagyon nehezen jut el addig, hogy nemzetközi sikereket érjen el. Az innovatív ötlet és az induló csapat elkötelezettsége, lelkesedése jó kiindulási alap, önmagában azonban nem elegendő a sikerhez, hiszen szükség van azokra a szakértőkre is, akik velük együtt gondolkodva, a startupok igényeihez igazított segítséget tudnak nyújtani” – hívta fel a figyelmet a startupok legnagyobb problémájára Németh Balázs divízióvezető, a Start it @K&H inkubátorprogram vezetője.

A több mint egy évvel ezelőtt indított inkubátorprogramban eddig mindösszesen 23 startup kapott szakmai támogatást és mentorálást, aminek köszönhetően szinte mindegyikük több lépcsőt is ugrott a fejlődésben, így a validálástól és a prototípus megalkotásától mára ténylegesen eljutott a piacra lépésig.

Jelentkezésre fel!

A Start it @K&H inkubátor a többi hasonló programtól eltérően iparági megkötések nélkül várja a jelentkezőket.

„Startup-portfóliónk már most is igen széles skálán mozog, hiszen – többek között – fintech, IT-biztonsági, e-sport és HR technológiával foglalkozó csapataink is vannak. Ennek megfelelően inkubátorunk rendkívül sok iparágat képvisel mind a startupok, mind a mentorok és együttműködő partnerek tekintetében. Folyamatosan bővítjük mentorcsapatunkat, így a jövőben az Unileverrel is közösen dolgozunk. A startupok fejlesztési igényeit pedig ezentúl a Google is támogatja felhőszolgáltatási partnerként. Jelenleg úgy látjuk, hogy a többi iparág mellett főként az FMCG szektorban és az orvos technológiában (medtech) van a legnagyobb fejlődési potenciál, ezért mindent megteszünk, hogy a más szektorokból érkező csapatok mellett számukra is a lehető legtöbb szakmai segítséget nyújtsuk” – tette hozzá Németh Balázs.

A programba 2019. március 20-ig lehet jelentkezni, azonban már ez előtt is érdemes felvenni a kapcsolatot az inkubátorral. A vállalkozó kedvű csapatoknak február 28-án egy infoest keretében személyesen is lehetőségük lesz találkozni és megismerni a már bent működő startupokat, és az őket támogató mentorokat is. Az esemény emellett abban is segítséget nyújthat, hogy hogyan érdemes összeállítani a pályázati anyagot.

  • Jelentkezés és bővebb információ: startitkh.hu
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS