A Le Pont nemzetközi formáció létrehozásával fejleszti tovább “Power of One” modelljét a Publicis Groupe Közép- és Kelet Európában. A Le Pont – mely franciául hidat jelent – bevezetésével a magyar, lengyel és cseh szakértői központok szolgáltatásai, valamint lokális és nemzetközi tudása egyesül. A 600 fős nemzetközi csapat társvezetője Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary vezérigazgatója.
Azelmúlt néhány évben a Publicis Groupe világszerte elindult a “Power of One” útján, hogy az üzleti világ dinamikus változásaival párhuzamosan maga is átalakuljon. Miután a kelet-közép-európai régióban működő helyi szervezeteink sikeresen átálltak az új “Power of One” modellre, a következő lépésként integrált módon összekötjük a Magyarországon, Lengyelországban és Csehországban található három szakértői központunkat. Ezáltal egy virtuális csapatban egyesülnek az e-kereskedelem, a tartalomgyártás, adatelemzés, technológia és kreativitás területén nyújtott kompetenciáink – mondta Tomas Lauko, a Publicis Groupe vezérigazgatója.
A Le Pont globális csapatát Sásdi Helga, a Publicis Groupe Magyarország vezérigazgatója és Konrad Dorabialski, a Publicis Groupe Lengyelország üzlet- és tartalomfejlesztési vezetője megosztva irányítja. A két szakember jelenlegi pozícióját megtartva vállalja új feladatkörét.
“Helga és Konrad rengeteg tapasztalattal rendelkeznek mind a regionális és globális piacon, mind a Publicis Groupe legfontosabb ügyfeleinek területén. Figyelemreméltó múltjuk és az ügyfelek üzleti igényeinek alapos ismerete biztosítja az ahhoz szükséges szakértelmet, tapasztalatot és lényeglátást, hogy a Le Pont által kínált lehetőségekből partnereink világszerte a legtöbbet ki tudják hozni” – emelte ki Tomas Lauko.
A Le Pont működése kapcsán Sásdi Helga hozzátette: „A különböző helyszíneken dolgozó közel 600 munkatársunk sokszínű tehetségére építve tudunk ügyfeleink igényeire és költségvetésére szabott agilis és gyorsan reagáló csapatokat kialakítani. Azt a fajta startup-mentalitást szeretnénk képviselni a Le Pont-nál, amely gyorsaságot, átláthatóságot és közös alkotási lehetőséget biztosít minden résztvevőnek. Az elmúlt kilenc évben itthon a digitális stratégiára és tartalomfejlesztésre összpontosítottunk, számtalan nemzetközi ügyféllel együtt dolgozva. Mostanra viszont a digitális tartalmak, e-kereskedelem és adatelemzés területén szerzett ismereteink összekapcsolásával és újszerű adat- és technológia vezérelt lehetőségekkel tudunk innovatív megoldásokat kínálni”.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.