Az eMAG tól érkezett az Árukereső.hu új ügyvezető igazgatója

2022. 12. 12., 18:21

Szták András az Extreme digital-eMAG kereskedelmi igazgatói pozíciójából érkezett az Árukereső.hu-hoz.

Szták András az elmúlt 8 évben komoly szerepet vállalt az eMAG magyarországi jelenlétének kiépítésében, előtte pedig nemzetközi cégeknél és közepes méretű vállalkozásoknál látott el vezetői feladatokat.

A szakember üzleti tapasztalatait kamatoztathatja most nem csak az Árukereső.hu-nál, hanem regionális társoldalainál is, mint például a román Compari.ro-nál vagy a bolgár Pazaruvaj.com-nál. Hét hónap után így újra van ügyvezető igazgatója a hazai e-kereskedelmi szektor leglátogatottabb platformjának.

„Célom, hogy saját stratégiai szemléletemmel, tapasztalataimmal és elképzeléseimmel hozzájáruljak az Árukereső.hu és társoldalai sikereihez. Napjainkban meghatározó a digitális tudatosság, így kiemelten fontosak az ár-összehasonlító oldalak, illetve az, amit nyújtanak. A folyamatos, dinamikus gazdasági változások kétségen kívül komoly kihívásokat hoznak a társadalom életében, és az Árukereső.hu-nak ezekre a kihívásokra is válaszolni kell rugalmassággal, kreatív problémamegoldással, széles áruválasztékkal és további információkkal a tudatos online döntéshozatalhoz” – mondta Szták András.

A Heureka Group képviseletében Tomáš Braverman, a csoport vezérigazgatója üdvözölte az ügyvezetőt: „András teljesen új, friss szemléletet hoz a vállalathoz. Számunkra kifejezetten fontos a magyar piac, és pontosan ezért nem akartuk elsietni az új vezető kinevezését. András hosszú szakmai múltjával, vezetői mentalitásával és komoly tapasztalatával egyértelműen a legjobb választás.”

Szták András 2022. december 12-én kezdett el dolgozni új pozíciójában, amit korábban Rácz Csaba töltött be.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS