Gyulán nyitotta meg második franchise éttermét a Creppy

2020. 08. 15., 12:00

Gyulán megnyílt a város első franchise étterme, a Creppy PalacsintaBistro Gyula. A hazai és a határon túli turisták által előszeretettel látogatott város mostantól a palacsintaimádók úti célja is lehet.

A Creppynél nyáron sincs leállás. Ezt bizonyítja, hogy a pár hete átadott miskolci Creppy Center után most a kolbász és pálinka hazájában, Gyulán nyitotta meg második franchise éttermét a népszerű palacsintás brand.

„Mindig öröm számunkra, ha egy vállalkozás városunkat választva képzeli el gyarapodását, előre jutását, és új munkahelyeket teremtve erősíti Gyula város gazdaságát. A folyamatosan erősödő és bővülő gyulai vendéglátást mindenképpen színesíti fogja a Creppy PalacsintaBisztro Gyula, hiszen egyedi gasztroinnovációval párosuló ételkülönlegességek közül választhatnak a vendégek”mondta a megnyitón Kónya István, Gyula alpolgármestere.

A Creppy-élmény sokszínűségébe beletartozik többek között az egyedi palacsintás ételkülönlegesség óriási választéka, az étterem utánozhatatlan atmoszférája és a kiszolgálás magas színvonala.

A Creppy nem csak hazánkat hódította meg, de már Amerikában is felfigyeltek a palacsinta íz-élményt egy teljesen új perspektívába helyező vállalatra. 2018-ban Las Vegasban a franchise legnagyobb nevei a Creppy Franchise koncepcióját beválasztották a világ 12 legjobbja közé. 

Gyula, ahol az álom beteljesedik

„Kisgyermek koromban áhítattal figyeltem, ahogy nagymamámnak örömet szereznek az elégedett arcok a szépen terített asztalnál, a finom ételek elfogyasztása után! Úgy érzem, nincs is ennél nemesebb feladat, mosolyt csalni az emberek arcára. A CREPPY-ÉLMÉNY számunkra pontosan ezt jelenti: minőségi vendéglátás, amiben a szívünk-lelkünk benne van! Egy nagy csapat tökéletesen összehangolt munkája a végeredmény. Hálás vagyok, hiszen olyan munkatársakat találtam, akikkel közösen megvalósíthatjuk az álmomat”mondta Karizs Márta, a gyulai Creppy PalacsintaBistro üzletvezetője.

A második franchise egység Gyula legfrekventáltabb helyén, a Városház utcában nyitott meg kapuit. A hangulatos étteremben visszaköszön az egyedi Creppy dizájn, mind színeiben, mind a formatervezésben és a belsőépítészeti megoldásokban. A hely sajátossága a Körös mentén elhelyezkedő hátsó terasz.
Az étterem kialakításakor figyelembe vették a gyerekek igényeit is, ugyanis a legkisebb palacsintarajongókat hatalmas játszófal várja.

Újabb siker a Creppy band életében

A Creppy PalacsintaBistro Gyula ünnepélyes átadójával nemcsak Karizs Márta dédelgetett vágya teljesült, hanem Oszlánczi Réka, a márka alapítója és tulajdonosa is újabb sikeres mérföldkőhöz érkezett, ugyanis a tavaly novemberben Debrecenben megnyíló első franchise étterem után, a gyulai egység megnyitásával már két franchise étterem tartozik a márkához.

„A Creppy család legújabb tagjának létrehozásával ismét hatalmas mérföldkövet ért el a különleges palacsintás vendéglátásra specializálódott franchise vállalkozás. Minden erőnkkel azon leszünk kiváló helyi partnereinkkel, hogy rövid idő alatt óriási gasztronómiai vonzerővé váljon a Creppy Gyulán is, ahogy Miskolcon és Debrecenben is kivételes népszerűségnek örvend” – mondta Oszlánczi Réka a Creppy megálmodója és tulajdonosa.

A brand jövőbeli célja továbbra is a Creppy franchise országos bővülése, hogy minél több várost Creppy élményben részesítsen.

(Fotók: Creppy PalacsintaBistro Gyula Facebook oldala)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-14 05:14:00
A munkaadók többsége bizakodó a jövő évvel kapcsolatban, gazdasági stabilizálódásra számítanak, és a vállalat létszámát tekintve is többen kalkulálnak bővüléssel, mint ahányan csökkenéssel. Minden második cég tervez béremelést, a cafeteria keretösszegét pedig minden ötödik emelné jövőre – derül ki a Profession.hu szeptemberi felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS