Gyulán nyitotta meg második franchise éttermét a Creppy

2020. 08. 15., 12:00

Gyulán megnyílt a város első franchise étterme, a Creppy PalacsintaBistro Gyula. A hazai és a határon túli turisták által előszeretettel látogatott város mostantól a palacsintaimádók úti célja is lehet.

A Creppynél nyáron sincs leállás. Ezt bizonyítja, hogy a pár hete átadott miskolci Creppy Center után most a kolbász és pálinka hazájában, Gyulán nyitotta meg második franchise éttermét a népszerű palacsintás brand.

„Mindig öröm számunkra, ha egy vállalkozás városunkat választva képzeli el gyarapodását, előre jutását, és új munkahelyeket teremtve erősíti Gyula város gazdaságát. A folyamatosan erősödő és bővülő gyulai vendéglátást mindenképpen színesíti fogja a Creppy PalacsintaBisztro Gyula, hiszen egyedi gasztroinnovációval párosuló ételkülönlegességek közül választhatnak a vendégek”mondta a megnyitón Kónya István, Gyula alpolgármestere.

A Creppy-élmény sokszínűségébe beletartozik többek között az egyedi palacsintás ételkülönlegesség óriási választéka, az étterem utánozhatatlan atmoszférája és a kiszolgálás magas színvonala.

A Creppy nem csak hazánkat hódította meg, de már Amerikában is felfigyeltek a palacsinta íz-élményt egy teljesen új perspektívába helyező vállalatra. 2018-ban Las Vegasban a franchise legnagyobb nevei a Creppy Franchise koncepcióját beválasztották a világ 12 legjobbja közé. 

Gyula, ahol az álom beteljesedik

„Kisgyermek koromban áhítattal figyeltem, ahogy nagymamámnak örömet szereznek az elégedett arcok a szépen terített asztalnál, a finom ételek elfogyasztása után! Úgy érzem, nincs is ennél nemesebb feladat, mosolyt csalni az emberek arcára. A CREPPY-ÉLMÉNY számunkra pontosan ezt jelenti: minőségi vendéglátás, amiben a szívünk-lelkünk benne van! Egy nagy csapat tökéletesen összehangolt munkája a végeredmény. Hálás vagyok, hiszen olyan munkatársakat találtam, akikkel közösen megvalósíthatjuk az álmomat”mondta Karizs Márta, a gyulai Creppy PalacsintaBistro üzletvezetője.

A második franchise egység Gyula legfrekventáltabb helyén, a Városház utcában nyitott meg kapuit. A hangulatos étteremben visszaköszön az egyedi Creppy dizájn, mind színeiben, mind a formatervezésben és a belsőépítészeti megoldásokban. A hely sajátossága a Körös mentén elhelyezkedő hátsó terasz.
Az étterem kialakításakor figyelembe vették a gyerekek igényeit is, ugyanis a legkisebb palacsintarajongókat hatalmas játszófal várja.

Újabb siker a Creppy band életében

A Creppy PalacsintaBistro Gyula ünnepélyes átadójával nemcsak Karizs Márta dédelgetett vágya teljesült, hanem Oszlánczi Réka, a márka alapítója és tulajdonosa is újabb sikeres mérföldkőhöz érkezett, ugyanis a tavaly novemberben Debrecenben megnyíló első franchise étterem után, a gyulai egység megnyitásával már két franchise étterem tartozik a márkához.

„A Creppy család legújabb tagjának létrehozásával ismét hatalmas mérföldkövet ért el a különleges palacsintás vendéglátásra specializálódott franchise vállalkozás. Minden erőnkkel azon leszünk kiváló helyi partnereinkkel, hogy rövid idő alatt óriási gasztronómiai vonzerővé váljon a Creppy Gyulán is, ahogy Miskolcon és Debrecenben is kivételes népszerűségnek örvend” – mondta Oszlánczi Réka a Creppy megálmodója és tulajdonosa.

A brand jövőbeli célja továbbra is a Creppy franchise országos bővülése, hogy minél több várost Creppy élményben részesítsen.

(Fotók: Creppy PalacsintaBistro Gyula Facebook oldala)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS