Maszkos plakátkampányba kezd a #veddahazait

2020. 05. 19., 13:45

Már több mint ötven gyártó és kereskedőcég csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására, hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönző mozgalmához. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció most maszkos plakátkampányba kezd 20 cég részvételével.

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése és a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég március végén indította útjára a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat. Az akcióhoz bármelyik gyártó és kereskedő cég csatlakozhat.

Az eltelt egy hónap alatt több mint ötven társaság kezdte el használni és népszerűsíteni a #veddahazait akció emblémáját és szlogenjét, köztük számos közismert, meghatározó hazai élelmiszergyártó és áruházlánc. A csatlakozók száma napról napra gyarapszik, egyre több cég reklámjaiban, termékein, honlapján és közösségi oldalán látható a #veddahazait, sok magánszemély is támogatja a kezdeményezést a Facebook profilképe keretének beállításával – derült ki a Magyar Termék Nonprofit Kft. online sajtótájékoztatóján.

„Sok olyan cég is csatlakozott már a kezdeményezésünkhöz, amelyek eddig nem használták a Magyar Termék védjegyeket, ezért bízom benne, hogy a Vedd a hazait! Védd a hazait! akció széles körű és tartós összefogássá válhat, ezzel is segítve a járvány okozta nehézségek leküzdését” – értékelte az eddig történteket Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

A kampány most 20 cég bevonásával még látványosabban folytatódik. A legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy „Vedd a hazait! Védd a hazait!”. A citylightokon olyan közismert hazai márkák szerepelnek, mint például a Törley, amelynek pezsgői 1882 óta folyamatosan jelen vannak a magyar emberek életében.

„Az ilyen válságos időszakban kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy a fogyasztóink lássák, mely termékek megvásárlásával adnak lehetőséget a hazai munkavállalóknak a folyamatos munkavégzésre, ezzel a megélhetésük fenntartására. Ehhez nyújt segítséget a #veddahazait akció, amely a hazai gyártású termékek előállítóinak összefogásával most még jobban kiteljesedik” – emelte ki a sajtótájékoztatón Lőrik Tamás márkamenedzser.

Bodrogai Ferenc, a magyar higiéniai piac meghatározó szereplőjeként professzionális termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat kínáló Assist-Trend Kft. tulajdonosa arra hívta fel a figyelmet, hogy a magyar szállodák, vendéglátótóhelyek, rendezvényszervezők különösen megszenvedték a járványt. Ezért nagyon fontosnak tartja, hogy a turisztikai szektor cégei higiéniai szempontból készen álljanak a vendégek fogadására a korlátozások feloldásáig és azt követően is.

Benedek Eszter elmondta, hogy a #veddahazait kezdeményezés továbbra is nyitott, bárki csatlakozhat, aki egyetért a céljaival. Arra ugyanakkor a nonprofit cég figyel, hogy a termékeik népszerűsítésére csak olyanok használhassák a #veddahazait szlogenjét és emblémáját, akik valóban hazai gyártást, szolgáltatást folytatnak, illetve támogatják a hazai áruk piacra jutását.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint a járvány miatt kialakult helyzetben bárkinek lehetősége van segíteni a másikon, hiszen minden egyes vásárlási döntéssel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy közösségünk tagjai megőrizhessék a munkahelyüket, jövedelmüket.

A csatlakozás egyik módja, ha a támogató magánszemélyek és cégek a Facebook-oldaluk profilképén beállítják a #veddahazait képkeretet. Ehhez az amagyartermek.hu oldalon kapnak segítséget.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-02-26 15:10:00
Húsz százalék fölötti átlagos hozam, rekord összegű befizetés és kifizetés: ez a nyugdíjpénztárak 2023-as mérlege. A reálhozam megvolt, a tagság viszont egyre csak öregszik – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS