A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a Novonex Kft. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a „Novo C plus” elnevezésű étrend-kiegészítő népszerűsítésekor.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata feltárta, hogy a vállalkozás az európai közösségi jog által nem engedélyezett állításokat használt reklámjaiban C-vitamin készítménye egészségre gyakorolt hatására vonatkozóan (pl. „a liposzómális technológia lehetővé teszi a C-vitamin kiváló hasznosulását a szervezetben”, vagy „forradalmi áttörés a C-vitamin felszívódásában”). A cég emellett szerkesztői tartalomnak álcázott reklámokat jelentetett meg több lapban (pl. a Kiskegyed, a Blikk Nők és a Páciens magazinban).
A hatóság a jogsértő magatartások miatt összesen több mint 31 millió forint versenyfelügyeleti bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást, valamint a burkolt reklámok kiadóit. (GVH)
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
A szén-dioxid-mentesen előállított áram túlnyomó többségét tavaly is a Paksi Atomerőműben termelték meg. Az elmúlt 10 évben a hazai villamosenergia-fogyasztás átlagosan évi 1,28 százalékkal növekedett.