Papírgyártás

Itt találod az összes cikket a „papírgyártás” témában!

Képzési projektet indított a Vajda-Papír a munkavállalóinak

Képzési projektet indított a Vajda-Papír a munkavállalóinak

4 millió eurós képzési projektet indított Magyarország piacvezető higiéniai papírgyártója, a Vajda-Papír több mint 500 munkavállalójának, köztük annak a 60 új foglalkoztatottnak, akik Európa legmodernebb higiéniai papírgyára, a dunaföldvári gyár tavalyi, 64,2 millió eurós fejlesztésének köszönhetően csatlakoztak a céghez.
2023. 02. 22., 18:51
Kettős előléptetés a DS Smith-nél

A DS Smith a vezetői utódlás biztosítása érdekében kettős előléptetést jelentett be. A vállalat hazai egységét eddig vezető Fekete Zsolt regionális üzletfejlesztési igazgatóvá nevezték ki. A magyarországi DS Smith új ügyvezető igazgatója Szabó Levente lett.

2022. 04. 29., 10:26
Tíz százalékkal nőtt a Vajda-Papír árbevétele tavaly

Ötvenkét milliárdról ötvenhét milliárd forintra nőtt tavaly Magyarország piacvezető, legnagyobb kibocsátással rendelkező higiéniai papírtermék gyártó vállalata, az idén 22 éves Vajda-Papír Csoport árbevétele tavaly.

2021. 12. 08., 13:40
Omar Balducci: Mindig izgatottan tanulok új dolgokat

Fő tervem a Lucart Professional márka folyamatos fejlesztése Közép-Kelet-Európában – mondta az Üzletemnek Omar Balducci, a Lucart Csoport Közép-Kelet-Európáért felelős kereskedelmi igazgatója.

2021. 12. 02., 11:04
Ez volt a Vajda-Papír eddigi legköltségesebb beruházása

A tavalyi 12 milliárdos kötvény kibocsátás után idén elsőként léptünk ipari termelő vállalatként a zöldkötvény-piacra, egy újabb 9,9 milliárd forintos kibocsátással – mondta az Üzletemnek Vajda Attila, a Vajda-Papír ügyvezető igazgatója.

2021. 10. 27., 17:30
Varga Mihály drónnal rakta le a gyár alapkövét

Mérföldkőhöz érkezett a higiéniai papírtermékek piacán vezető magyar tulajdonú gyártó, a Vajda-Papír Kft. dunaföldvári gyárbővítő beruházása, elkészült az alappapírgyártó-csarnok, az alappapír-raktár és a cellulóz tárolási- és előkészítési területek is.

2021. 10. 04., 13:00
Vajda Attila: A Vajda-Papír megalapításakor megtaláltam magam

Vállalatunk életében nagyon fontosnak tartom, hogy stratégiailag meghatározók vagyunk. Szükség esetén a Vajda-Papír biztosítja, hogy alapvető higiéniai papírtermékekből és maszkokból se lehessen hiány Magyarországon – mondta az Üzletemnek Vajda Attila, a Vajda-Papír Kft. ügyvezető igazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS