Munkanélküiség

Itt találod az összes cikket a „munkanélküiség” témában!

4,4 százalékos volt a munkanélküliség áprilisban

4,4 százalékos volt a munkanélküliség áprilisban

2024 áprilisában a 15–74 éves foglalkoztatottak átlagos létszáma az előző év azonos időszakához képest 39 ezer fővel, 4 millió 749 ezer főre nőtt; a munkanélküliek száma 217 ezer fő, a munkanélküliségi ráta 4,4 százalék volt – tájékoztatott a statisztikai hivatal
2024. 03. 27., 10:10
4,6 százalékra emelkedett februárban a munkanélküliség

2024 februárjában a 15–74 éves foglalkoztatottak átlagos létszáma az előző év azonos időszakához képest 32 ezer fővel, 4 millió 723 ezer főre nőtt; a munkanélküliek száma 227 ezer fő, a munkanélküliségi ráta 4,6 százalék volt – tájékoztatott a statisztikai hivatal.

2023. 07. 28., 08:59
3,8 százalék volt a munkanélküliség 2023 júniusában

A munkanélküliek száma 2023 júniusában 187 ezer fő, a munkanélküliségi ráta 3,8 százalék volt. A 15–74 éves foglalkoztatottak átlagos létszáma 4 millió 766 ezer fő volt, 51 ezerrel több, mint egy éve – jelentette a Központi Statisztikai Hivatal pénteken.

2023. 05. 26., 08:45
3,9 százalékos volt a munkanélküliség áprilisban

A 15–74 éves munkanélküliek száma 2023 áprilisában 190 ezer fő, a munkanélküliségi ráta 3,9 százalék, ugyanebben a korosztályban a foglalkoztatottak átlagos létszáma 4 millió 710 ezer fő volt, 29 ezerrel több, mint egy éve – tájékoztatott a statisztikai hivatal.

2022. 05. 26., 10:07
3,6 százalékos volt a munkanélküliség áprilisban

A 15–74 éves foglalkoztatottak átlagos létszáma 4 millió 688 ezer fő, a munkanélküliek száma 176 ezer fő, a munkanélküliségi ráta 3,6 százalék volt 2022 áprilisában – tájékoztatott a statisztikai hivatal.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS