Közösségi közlekedés

Itt találod az összes cikket a „közösségi közlekedés” témában!

450 forint lesz a BKK-vonaljegy szeptembertől, a bérlet ára marad

450 forint lesz a BKK-vonaljegy szeptembertől, a bérlet ára marad

Szeptembertől egy BKK-vonaljegy 450 forintba kerül majd, a buszokon megvásárolható jegy 600 forint, a 10-es gyűjtőjegy 4000 forint lesz, a bérletek ára nem változik. Jelenleg 350 forintba kerül a vonaljegy, és 3000 forint a gyűjtőjegy ára.
2021. 08. 31., 11:00
A FlixBus Oroszországban és Brazíliában is piacra léphet

Európa leggyorsabban növekvő mobilitási szolgáltatója szeptember 3-tól új nemzetközi útvonalon Szentpétervár és Tallin között közlekedik. 2021 végén pedig Rio de Janeiro és Sao Paolo között is elindulhatnak a zöld távolsági buszok.

2021. 03. 28., 19:00
Így döntöttek a magyarok

A pandémia során sokan váltottak tömegközlekedésről autóra, a 30-59 évesek 44 százaléka döntött így – derül ki a K&H biztos jövő indexéből, amely a közlekedési szokások koronavírus-járvány miatt bekövetkezett változását mutatja be. A felmérés szerint jelentős azoknak az aránya, akik nem az autójukkal, hanem gyaloglással váltották le a buszozást.

2020. 09. 16., 11:30
Kerékpárokat többször keresünk, mint szájmaszkokat

Járványhelyzetben azt gondolnánk, hogy a tömegközlekedést kerülve egyre többen térünk át alternatív közlekedési eszközökre, ugyanakkor a friss kutatásban résztvevők 80 százaléka saját bevallása szerint nem kerékpározik többet, mint a koronavírus megjelenése előtt.

2020. 07. 23., 11:30
Delta szoftver könnyíti az utasok életét Kecskeméten

Sikerrel zárult a Delta Csoporthoz tartozó New Line Kft. által telepített kecskeméti közlekedési informatikai rendszer telepítése és üzembe helyezése. Az új rendszer a Kecskeméti Közlekedési Kft. egyedi igényeire szabva készült el.

2019. 12. 12., 15:30
Budapest 44 ezer 500 forinttal maradt le Londontól

A közösségi közlekedésben a teljesárú havi bérletek díjait összehasonlítva London a legdrágább, ahol 54 ezer forintnak megfelelő összeget kell fizetni a bérletért. Budapest nincs a top 12-ben.

2019. 02. 26., 18:03
Közösségi közlekedés: túl bonyolult a fizetés

A városok jövőbeli sikere összekapcsolódik a közlekedés és a mobilitás jövőjével és egyben függ is tőle – derül ki a Visa és a Sapio Research A közlekedés jövője című, globális online kutatásából, amelyet a barcelonai Mobil világkiállításon (MWC) mutattak be.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS