Európa leggyorsabban növekvő mobilitási szolgáltatója szeptember 3-tól új nemzetközi útvonalon Szentpétervár és Tallin között közlekedik. 2021 végén pedig Rio de Janeiro és Sao Paolo között is elindulhatnak a zöld távolsági buszok.
A FlixBus folytatja globális terjeszkedését, a gyorsan növekvő tech[1]mobilitási cég 2021 második felében piacra lépést tervez Oroszországban és Brazíliában is. Egyedülálló üzleti modelljének köszönhetően a FlixBus regionális buszpartnereivel együttműködve vezető távolsági buszhálózatot alakított ki Európában és a második legnagyobb szereplővé vált az USA-ban.
A vállalat egy idén nyáron bejelentett 650 millió dolláros befektetést felhasználva meglévő és új piacokon is további növekedést tervez. A FlixBus Oroszországot is a világ legnagyobb távolsági buszhálózatába kapcsolja A FlixBus 2020 nyarán indította el szolgáltatását a balti államokban, most pedig tovább terjeszkedik keleti irányba. A vállalat oroszországi piacra lépésének első szakaszában nemzetközi összeköttetéseket indít.
Az első útvonal Szentpétervárt, Velikij Novgordot és Tallint köti össze, szeptember 3-tól válik elérhetővé az utasoknak. Július közepén már egy belföldi útvonalat is tesztelt a FlixBus Oroszországban, ami most szintén az ajánlat részévé válik.
A mobilitási cég 2021-ben egy újabb kontinensen, Dél-Amerikában is piacra lépést tervez, zöld üzleti modelljét a világ egyik legnagyobb buszpiacára viszi. A FlixBus lehet az egyik első olyan globális szereplő, amelyik Brazíliában egyszerű, megfizethető és kényelmes buszos szolgáltatást nyújt majd az ország buszpiacának megnyitását követően.
A cég először a legnagyobb városok – például Rio de Janeiro és Sao Paulo – összekötését tervezi, ezután pedig szeretne tovább terjeszkedni és országszerte elérhető hálózatot létrehozni.
A nyár elején bejelentett, több mint 650 millió dollár értékű befektetésből európai, USA-beli és további terjeszkedését finanszírozza a FlixMobility. 2021 júniusában a FlixBus anyacége, a FlixMobility bejelentette frissen lezárt befektetési körét, aminek keretében több mint 650 millió dollárt szerzett.
Ezt az összeget a cég a FlixBus és FlixTrain meglévő és új piacokon történő terjeszkedésére fordítja majd, egy jelentős rész a globális növekedést hivatott támogatni. André Schwämmlein, a FlixBus alapítója és ügyvezető igazgatója: „Világszerte, minden országban látunk lehetőséget megfizethető és fenntartható mobilitási megoldásaink számára. Különösen a feltörekvő országokban, mint Brazília vagy Törökország – ahol 2019 óta vagyunk jelen – az emberek mobilitása gyorsan nő. Annak érdekében, hogy a növekvő igényeiket fenntartható módon elégítsék ki, fontos, hogy közösségi közlekedési módok vonzó hálózatát alakítsuk ki. Mivel a távolsági busz az egyik legklímabarátabb utazási mód, a nagyobb kínálat jelentősen hozzájárul az közlekedés fenntarthatóbbá tételéhez.”
(Fotó: Flixbus)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.