K&H Biztosító

Itt találod az összes cikket a „K&H Biztosító” témában!

Ezt mindenképp elvárják az ügyfelek a biztosítóktól

Ezt mindenképp elvárják az ügyfelek a biztosítóktól

Bár a digitális forradalom megköveteli a cégektől – így a biztosítóktól is –, hogy az online ügyintézés flottul menjen, de a személyes és telefonos ügyfélkezelés továbbra is ugyanolyan fontos: mindhárom oldalon ez az ügyfelek elvárása. A K&H Biztosító a próbavásárlások alapján kiemelkedő eredményt ért el mind a személyes, a telefonos és az elektronikus ügyfélkiszolgálásban.
2020. 08. 23., 10:00
Hogyan, mivel, mennyi időre utaztak idén a magyarok?

A pandémia ellenére az idén is utaztak az emberek, főként az év elején, a járványt megelőző időszakban. A külföldi látogatásokat tudatosan, biztosítással megerősítve szervezték az utazni vágyók – derül ki a K&H Biztosító legújabb összeállításából.

2020. 08. 18., 13:00
Utazós évnek indult 2020, ez lett belőle

Jókora lendülettel nyitották az idei évet az utasbiztosítások: januárban 15, februárban 48 százalékkal több biztosítást kötöttek a tavalyi évhez képest, majd jött a járvány és a kijárási tilalom, amely derékba törte az utazási kedvet – közölte a K&H Biztosító.

2020. 07. 29., 16:00
K&H Biztosító: problémákat talált és büntetett a jegybank

Az MNB vizsgálata nyomán összesen 50 millió forint bírságot szabott ki a K&H Biztosító Zrt.-re, többek között a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási és az életbiztosítási ágak problémás állománykezelése, informatikai biztonsági, vállalatirányítási területet érintő hiányosságok miatt. A feltárt problémák nem hordoznak rendszerkockázatot, s általánosan nem veszélyeztetik a biztosító megbízható működését.

2020. 06. 22., 19:15
Szeretné tudni, mennyi lesz a nyugdíja?

A nyugdíjbiztosítások 2014-ben jelentek meg a K&H Biztosító termékkínálatában, de az elmúlt másfél évben megkötött nyugdíjbiztosítások adják a teljes állomány majdnem 40 százalékát.

2019. 05. 15., 17:46
Gyorsan az autósok kedvence lett a „digitális kék-sárga”

Már közel 180 ezren töltötték le márciusig a balesetek bejelentésére való mobilos alkalmazást. A papíralapú, „kék-sárgaként” ismert baleseti bejelentő digitális verziója egyszerűbben használható és pontosabb elődjénél.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Megfelelő helyére került a VOSZ-on belül az egészségügy kezelése – mondta dr. Fábián Lajos, az egészségügyi tagozat elnöke. Hol tart a munkában a tagozat hat szekciója? Miért lenne eretnek gondolat a magánkórházak bevonása az állami ellátásba, ha ezzel járna legjobban a beteg? Hogyan lehetne olcsóbb a páciensnek az üzleti alapon elvégzett műtét? Dr. Fábián Lajos a következő hónapok feladatairól is beszélt.
2022. 05. 13., 15:00
epizód: 2022 / 3   |   hossz: 24:05
Egyre több magyar vállalkozásfejlesztési ötletre figyelnek fel külföldön is – mondta Kovács Patrik, az OECD business bizottság és a FIVOSZ elnöke. Az ötletekből mit építenek be a VOSZ és a FIVOSZ programjaiba? Mit lehetett tanulni Rijádban a Netflix alapítójától? Milyen kutatásfejlesztési stratégiákat javasolnak? Mit küldhet Magyarország a Holdra? Izgalmas kérdések, amelyekre Kovács Patrik válaszol.
2022. 05. 03., 15:00
epizód: 2022 / 2   |   hossz: 26:31
„Magyarországon bőven van mit javítani a turizmus válságálló képességén” – állítja Bódis Gábor turisztikai szakember, a Hungary NEXT alapítója. Merre tart a magyar turizmus Covid után és a szomszédunkban tomboló háború árnyékában? Mire épít az Újturizmus? Mennyire hatékony élsportolóval kampányolni az imidzsépítő programokban? Hogyan lehet kilépni a kampó állapotból? A kérdésekre Bódis Gábor válaszolt.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS