K&H Biztosító

Itt találod az összes cikket a „K&H Biztosító” témában!

Megbüntette a jegybank a K&H Biztosítót

Megbüntette a jegybank a K&H Biztosítót

Az MNB összesen 15 millió forint bírságot szabott ki a K&H Biztosító Zrt.-re, többek között a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződések állománykezelésével összefüggő, egyes élet- és nem-életbiztosítási termékek biztosítási feltételeihez kapcsolódó informatikai biztonsági, illetve a vállalatirányítási területet érintő hiányosságok miatt.
2022. 06. 02., 09:17
Szupercellákkal, nagy károkkal érkezett a viharszezon

Erős viharok csaptak le az ország különböző részeire a múlt hét első napjaiban és néhol hétvégén is. A K&H-hoz a hét elejéig összesen 852 kárbejelentés érkezett. A károk felmérése megkezdődött, a társaság 100 millió forintos kártérítéssel számol.

2022. 04. 14., 10:43
Ezt mindenképp elvárják az ügyfelek a biztosítóktól

Bár a digitális forradalom megköveteli a cégektől – így a biztosítóktól is –, hogy az online ügyintézés flottul menjen, de a személyes és telefonos ügyfélkezelés továbbra is ugyanolyan fontos: mindhárom oldalon ez az ügyfelek elvárása. A K&H Biztosító a próbavásárlások alapján kiemelkedő eredményt ért el mind a személyes, a telefonos és az elektronikus ügyfélkiszolgálásban.

2020. 08. 23., 10:00
Hogyan, mivel, mennyi időre utaztak idén a magyarok?

A pandémia ellenére az idén is utaztak az emberek, főként az év elején, a járványt megelőző időszakban. A külföldi látogatásokat tudatosan, biztosítással megerősítve szervezték az utazni vágyók – derül ki a K&H Biztosító legújabb összeállításából.

2020. 08. 18., 13:00
Utazós évnek indult 2020, ez lett belőle

Jókora lendülettel nyitották az idei évet az utasbiztosítások: januárban 15, februárban 48 százalékkal több biztosítást kötöttek a tavalyi évhez képest, majd jött a járvány és a kijárási tilalom, amely derékba törte az utazási kedvet – közölte a K&H Biztosító.

2020. 07. 29., 16:00
K&H Biztosító: problémákat talált és büntetett a jegybank

Az MNB vizsgálata nyomán összesen 50 millió forint bírságot szabott ki a K&H Biztosító Zrt.-re, többek között a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási és az életbiztosítási ágak problémás állománykezelése, informatikai biztonsági, vállalatirányítási területet érintő hiányosságok miatt. A feltárt problémák nem hordoznak rendszerkockázatot, s általánosan nem veszélyeztetik a biztosító megbízható működését.

2020. 06. 22., 19:15
Szeretné tudni, mennyi lesz a nyugdíja?

A nyugdíjbiztosítások 2014-ben jelentek meg a K&H Biztosító termékkínálatában, de az elmúlt másfél évben megkötött nyugdíjbiztosítások adják a teljes állomány majdnem 40 százalékát.

2019. 05. 15., 17:46
Gyorsan az autósok kedvence lett a „digitális kék-sárga”

Már közel 180 ezren töltötték le márciusig a balesetek bejelentésére való mobilos alkalmazást. A papíralapú, „kék-sárgaként” ismert baleseti bejelentő digitális verziója egyszerűbben használható és pontosabb elődjénél.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS