Blaskovics Dávid: Több tízezer fiatal vállalkozó fejlődését segítettük már

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 04. 02., 09:30

Újabb és újabb ötletekkel keresnek meg, azonban nagyon megszűröm, hogy mivel foglalkozom, mert az igazi kihívások érdekelnek – mondja az Üzletemnek Blaskovics Dávid. A FIVOSZ alelnökét kifejezetten bosszantja, ha nem rak bele mindenki apait-anyait a közös munkába.

Blaskovics Dávid büszke lehet rá, hogy a Fiatal Vállalkozók Hetét birtokló cég ügyvezetője, hiszen sok ezer érdeklődőt vonzanak az események Budapesten és több vidéki városban. A legutóbbiról az Üzletem is tudósított: ezrek olvasták a cikkeket Andy Vajnáról, Gazsi Attiláról, Krisán Lászlóról vagy éppen Majkáról. Dávid nem csak a bizniszben szereti az igazi kihívásokat. Hogy még mi mindenben? Megtudja, ha elolvassa az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának legújabb interjúját!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Azt, hogy a Fiatal Vállalkozók Hete brand piacvezetővé vált a b2b események terén, 10 000 résztvevővel minden év novemberében, az érdeklődők száma évről évre folyamatosan növekszik. A brand jogait birtokló cégnek vagyok az ügyvezetője, így minden területen látom a fejlődést, ez nagyon inspirál.

Milyen távra tervez?

– Üzleti tervben 1 év, vízióban hosszútáv.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Felépíteni egy erős b2b közép-európai brandet.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a baráti társaságom is sikeres vállalkozókból áll. Így egyértelműen tőlük.

A szakmájában hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Magyarországon és Közép-Európában – is-is. Még nagyon sok kiaknázatlan terület van a vállalkozóknak hazánkban, szerintem ez Európa gyöngyszeme és egyben legszebb országa.

Mibe fektetne? Gondolkodik új vállalkozáson?

– Szerintem a legjobb befektetés önmagunk és a saját vállalkozásunk. Folyamatosan vannak új megkeresések, azonban nagyon megszűröm, hogy mivel foglalkozom, a kihívások érdekelnek. Legutóbb például decemberben szálltam be egy cégbe társtulajdonosként: befektetést kerestek (Flyingfreelance.com), amely a business aviaton szegmens munkaerő problémájára ad megoldást (azaz private jetekhez pilótát, cabin crew-t és repülőmérnököt) akár 1 perc alatt. A pár hónapos működés alatt sikerült elérni, hogy 1612 regisztráltunk legyen a rendszerben.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– A havi FIVOSZ Esteken, ahová nagyon pozitív vállalkozók jönnek el.

Mire sajnálja az idejét?

– Az üres beszélgetésekre.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Személyes és céges fejlődésre, marketingre.

Mivel lehet felbosszantani?

– Ha nem rak bele mindenki apait-anyait a közös munkába.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének alelnöki pozíciója önkéntes munka, az elmúlt években több tízezer fiatal vállalkozó fejlődéséhez járultunk hozzá, ebben élem ki magam. Úgy gondolom, ezzel nagyban hozzájárulok, hozzájárulunk a vállalkozói szféra fejlődéséhez.

Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Edzés, túrázás, könyvolvasás. Minden hónapban csinálok legalább 1 új dolgot, amit addig még nem próbáltam. Most például körbe rollereztem a velencei tavat, elektromos rollert béreltünk. Ez nagyon kikapcsolt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS