Multik által uralt terület piacvezetője lett egy hazai cég

Multik által uralt terület piacvezetője lett egy hazai cég
2022. 10. 06., 13:22

A Pelenka.hu webshop 2018-ban indult el azzal a céllal, hogy segítséget nyújtson a kismamáknak és a kisbabás családoknak. Az oldal egyszerű, gyors és mégis kellemes élménnyé teszi a bevásárlást, segít a spórolásban. Kezdetben pár száz termék volt elérhető a webáruházban, azonban a termékportfólió napjainkban már megközelíti a tízezret, jelenleg már több mint ötven embernek adnak munkát, az idei várható árbevételük pedig közelíti a 4 milliárd forintot. A cég vezetője, Csereklei Zoltán e-kereskedelem kategóriában megnyerte a Digital Hungary Példakép díját, amit Krisán László, a KAVOSZ vezérigazgatója adott át az Internet Hungary konferencián.

A Pelenka.hu nagyon jó példa arra, hogy bebizonyítsa, egy olyan szektorban is az élvonalba, sőt piacvezető pozícióba lehet kerülni, amelyben a nagy nemzetközi cégekkel kell felvenni a versenyt.

„A webáruház létrehozásával az első pillanattól az volt a célunk, hogy a kismamákat és a kisgyermekes családokat támogassuk, mindennapi rutinjukat segítsük, hiszen ők azok, akik általában a legkevesebb szabadidővel rendelkeznek, mégis számtalan, addig számukra ismeretlen terméket kell megismerniük és rendszeresen beszerezniük a várandós időszak előtt és után” – mondta Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu alapítója.

(Csereklei Zoltán is válaszolt az Üzletem 12 kérdésére. A sorozat 266.interjúját IDE KATTINTVA olvashatja el.)

A családok igényei határozzák meg a kínálatot és szolgáltatást

„Kezdetben csak szorosan a témához kapcsolódó márkákat és termékeket értékesítettünk, azonban ez az idők során kibővült minden olyan termékkel, ami a kisgyermekes családok háztartásában mindennapi fogyasztási cikk lehet. Többek között háztartási vegyiáru, például mosószerek, mosogatószerek, öblítőszerek, tisztítószerek, fertőtlenítőszerek, papíráru, illetve tisztálkodószerek és kozmetikai termékek. Utóbbi esetében a gyermekek mellett az édesanyák igényeire is nagy figyelmet fordítunk” – emelte ki a cég vezetője.

A Pelenka.hu oldala idén októberben teljesen megújult éppen azért, hogy még egyszerűbbé és gyorsabbá tegyék a megfelelő termékek megtalálását és beszerzését. Csereklei Zoltán hozzátette, hogy „évente többszázezer családot segítünk és a megújult webáruházzal is az a célunk, hogy minél egyszerűbb és gördülékenyebb legyen a vásárlási folyamat. Ha éppen altatás közben, fél kézzel van ideje az anyukának elintéznie a havi babás bevásárlást, az se okozhasson nehézséget.”

A baba-mama termékek piacán megrendíthetetlen a márkahűség

A magyar piacról elmondható, hogy nemzetközi összehasonlításban is nagyon árérzékeny, ugyanakkor a pelenka és baba-mama termékek azok a használati cikkek, amiket akár kedvezőtlen gazdasági körülmények között is be kell szerezniük a háztartásoknak.

„Ezek nem luxuscikkek, hanem olyan dolgok, amelyeket minden hónapban szükséges megvásárolniuk a kisgyermekes családoknak. Így a visszaesés ebben a szegmensben gazdasági válság idején kevésbé érzékelhető. Jellemzően a nagyobb kiszereléseket preferálják a vevők a vásárlás során, amelyek ára így sokkal kedvezőbb, de megjelent az utóbbi hónapokban egy trend, amiben az látszódik, hogy egyre nagyobb számban vásárolnak tűzoltásként egy-egy kisebb tételt a vásárlók, mert vélhetően anyagilag nem tehetik meg a nagyobb kiszerelés választását” – mutatott rá Csereklei Zoltán.

A cég mindent megtesz, hogy a vásárlókat segíteni tudja a legjobb ár/érték arányú termékek megtalálásában, jelenleg „Árcsökkentés” név alatt indított promóciót a lehető legjobb árú termékek promotálására. Mivel a cég szoros stratégiai együttműködésben dolgozik a legnagyobb gyártó márkákkal, ennek eredményeként a vevők számára nagyon előnyös, egyedi árakat tudnak biztosítani.

„Igyekszünk segíteni abban, hogy a vásárlóink megtalálják a pénztárcájuk számára legmegfelelőbb alternatívákat, azonban tudni kell, hogy a pelenka és a törlőkendő esetében nagyon magas a bizalmi faktor, a márkahűség ebben a szegmensben” – hangsúlyozta a szakértő.

Cél a csomagolásmentes kiszállítás

Jelenleg több mint száz településen már elérhető a természetbarát csomagolásmentes kiszállítás, ami azt jelenti, hogy a termékeket extra csomagolás és térkitöltő anyagok használata nélkül, eredeti formájukban, zárható műanyag ládákban juttatják el a vásárlókhoz. Ezek göngyölegként visszakerülnek a raktárba, így nem termelnek felesleges hulladékot.

„Ez nagyon fontos fenntarthatósági szempontból, hiszen így sokkal kevesebb szemetet termelünk a kiszállítás során, ráadásul a vásárlóknak sem kell otthon kerülgetniük a felhalmozott csomagolóanyagokat. Ezért az a célunk, hogy 6 hónapon belül az egész országban elérhetővé tegyük ezt a kedvelt szolgáltatást” – tette hozzá Csereklei Zoltán.

(A fotón Csereklei Zoltán és Krisán László)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 11. 30., 16:10
Küldetésünk alapja, hogy a létrehozott üzleti kultúra utánunk is fennmarad. Ezt bontjuk le 5 éves periódusokra, melyeket éves terveken keresztül valósítunk meg – mondta az Üzletemnek Avidor András nemzetközi franchise és networking szakértő, a BNI Magyarország vezetője.
2022. 11. 24., 16:35
További intézkedésekre is szükség lesz a turisztikai és vendéglátó szektor kilátástalannak tűnő helyzetének enyhítésére – mondja Duska Sándor, a VOSZ Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekciójának vezetője.
2022-12-03 15:12:57
Míg egyes vállalkozások mobil weboldalakat és alkalmazásokat is alkalmaznak, más cégek a kettő közül csak az egyiket választják. Ez a választás függ a költségektől, a használhatóságtól, a szükséges funkcióktól és a kiszolgált célközönségtől is.
2022-12-02 12:18:39
Nagyon eltérően látják a lakáspiaci árak alakulását a fiatalok. Erősen csökkent azoknak a száma, akik szerint nem változnak a közeljövőben az árak, míg az ingatlanok drágulására számító fiatalok aránya 65 százalékra nőtt az egy évvel korábbi 53 százalékról.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS