Multik által uralt terület piacvezetője lett egy hazai cég

Multik által uralt terület piacvezetője lett egy hazai cég
2022. 10. 06., 13:22

A Pelenka.hu webshop 2018-ban indult el azzal a céllal, hogy segítséget nyújtson a kismamáknak és a kisbabás családoknak. Az oldal egyszerű, gyors és mégis kellemes élménnyé teszi a bevásárlást, segít a spórolásban. Kezdetben pár száz termék volt elérhető a webáruházban, azonban a termékportfólió napjainkban már megközelíti a tízezret, jelenleg már több mint ötven embernek adnak munkát, az idei várható árbevételük pedig közelíti a 4 milliárd forintot. A cég vezetője, Csereklei Zoltán e-kereskedelem kategóriában megnyerte a Digital Hungary Példakép díját, amit Krisán László, a KAVOSZ vezérigazgatója adott át az Internet Hungary konferencián.

A Pelenka.hu nagyon jó példa arra, hogy bebizonyítsa, egy olyan szektorban is az élvonalba, sőt piacvezető pozícióba lehet kerülni, amelyben a nagy nemzetközi cégekkel kell felvenni a versenyt.

„A webáruház létrehozásával az első pillanattól az volt a célunk, hogy a kismamákat és a kisgyermekes családokat támogassuk, mindennapi rutinjukat segítsük, hiszen ők azok, akik általában a legkevesebb szabadidővel rendelkeznek, mégis számtalan, addig számukra ismeretlen terméket kell megismerniük és rendszeresen beszerezniük a várandós időszak előtt és után” – mondta Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu alapítója.

(Csereklei Zoltán is válaszolt az Üzletem 12 kérdésére. A sorozat 266.interjúját IDE KATTINTVA olvashatja el.)

A családok igényei határozzák meg a kínálatot és szolgáltatást

„Kezdetben csak szorosan a témához kapcsolódó márkákat és termékeket értékesítettünk, azonban ez az idők során kibővült minden olyan termékkel, ami a kisgyermekes családok háztartásában mindennapi fogyasztási cikk lehet. Többek között háztartási vegyiáru, például mosószerek, mosogatószerek, öblítőszerek, tisztítószerek, fertőtlenítőszerek, papíráru, illetve tisztálkodószerek és kozmetikai termékek. Utóbbi esetében a gyermekek mellett az édesanyák igényeire is nagy figyelmet fordítunk” – emelte ki a cég vezetője.

A Pelenka.hu oldala idén októberben teljesen megújult éppen azért, hogy még egyszerűbbé és gyorsabbá tegyék a megfelelő termékek megtalálását és beszerzését. Csereklei Zoltán hozzátette, hogy „évente többszázezer családot segítünk és a megújult webáruházzal is az a célunk, hogy minél egyszerűbb és gördülékenyebb legyen a vásárlási folyamat. Ha éppen altatás közben, fél kézzel van ideje az anyukának elintéznie a havi babás bevásárlást, az se okozhasson nehézséget.”

A baba-mama termékek piacán megrendíthetetlen a márkahűség

A magyar piacról elmondható, hogy nemzetközi összehasonlításban is nagyon árérzékeny, ugyanakkor a pelenka és baba-mama termékek azok a használati cikkek, amiket akár kedvezőtlen gazdasági körülmények között is be kell szerezniük a háztartásoknak.

„Ezek nem luxuscikkek, hanem olyan dolgok, amelyeket minden hónapban szükséges megvásárolniuk a kisgyermekes családoknak. Így a visszaesés ebben a szegmensben gazdasági válság idején kevésbé érzékelhető. Jellemzően a nagyobb kiszereléseket preferálják a vevők a vásárlás során, amelyek ára így sokkal kedvezőbb, de megjelent az utóbbi hónapokban egy trend, amiben az látszódik, hogy egyre nagyobb számban vásárolnak tűzoltásként egy-egy kisebb tételt a vásárlók, mert vélhetően anyagilag nem tehetik meg a nagyobb kiszerelés választását” – mutatott rá Csereklei Zoltán.

A cég mindent megtesz, hogy a vásárlókat segíteni tudja a legjobb ár/érték arányú termékek megtalálásában, jelenleg „Árcsökkentés” név alatt indított promóciót a lehető legjobb árú termékek promotálására. Mivel a cég szoros stratégiai együttműködésben dolgozik a legnagyobb gyártó márkákkal, ennek eredményeként a vevők számára nagyon előnyös, egyedi árakat tudnak biztosítani.

„Igyekszünk segíteni abban, hogy a vásárlóink megtalálják a pénztárcájuk számára legmegfelelőbb alternatívákat, azonban tudni kell, hogy a pelenka és a törlőkendő esetében nagyon magas a bizalmi faktor, a márkahűség ebben a szegmensben” – hangsúlyozta a szakértő.

Cél a csomagolásmentes kiszállítás

Jelenleg több mint száz településen már elérhető a természetbarát csomagolásmentes kiszállítás, ami azt jelenti, hogy a termékeket extra csomagolás és térkitöltő anyagok használata nélkül, eredeti formájukban, zárható műanyag ládákban juttatják el a vásárlókhoz. Ezek göngyölegként visszakerülnek a raktárba, így nem termelnek felesleges hulladékot.

„Ez nagyon fontos fenntarthatósági szempontból, hiszen így sokkal kevesebb szemetet termelünk a kiszállítás során, ráadásul a vásárlóknak sem kell otthon kerülgetniük a felhalmozott csomagolóanyagokat. Ezért az a célunk, hogy 6 hónapon belül az egész országban elérhetővé tegyük ezt a kedvelt szolgáltatást” – tette hozzá Csereklei Zoltán.

(A fotón Csereklei Zoltán és Krisán László)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.
2023-03-30 19:11:00
Az ügyvédekről szóló filmeknek, sorozatoknak se szeri se száma. De miért megy olyan jól ez a téma? Miért érdekli az embereket, hogy milyen egy ügyvéd, hogyan dolgozik?

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 03. 26., 23:45
epizód: 2023 / 3   |   hossz: 19:51
Mi kerül akár több tízmillió forintba egy nagy teljesítményű hangsugárzón és miben különbözik a hagyományos értelemben vett hangfalaktól? Hogyan lehetséges, hogy nem vastagabb egy faliképnél, mégis úgy szólaltat meg analóg és digitális zenét, mint semmi más? A világhír felé haladó márka sztoriját Kiss Imre, a Popori Acoustics értékesítési és marketingvezetője mutatja be.
Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.

  Rovathírek: GUSTO

A szervezők célja, hogy összehozzák a kenyér szerelmeseit, hogy kicserélhessék tapasztalataikat, hogy visszaemeljék a köztudatba az igazi kenyérsütés fogalmát, készítésének változatait, eredeti ízeit.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS