Csereklei Zoltán: Az a legfontosabb, hogy a sikereket együtt érjük el

Szerdahelyi Csaba  |  2021. 03. 04., 09:15

Az e-kereskedelem területén nagyon sokat köszönhetek a mastermind csoportomnak, amelyben fantasztikus kereskedő társaktól tanulhatok – mondta az Üzletemnek Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu ügyvezető igazgatója.

Csereklei Zoltán büszke rá, hogy 2020-ban a Pelenka.hu lett Magyarországon a legkedveltebb baba-mama bolt. Mint mondja: a díj most még többet jelent, hiszen nemcsak a folyamatos kemény munkájukat és az átgondolt stratégiát díjazták, hanem a pandémiás válság alatti helytállásunkat is elismerték. Zoltán több területen ért el sikereket, egy magánegészségügyi intézmény felépítése és franchise rendszerű hálózat kialakítása azonban egyelőre csak a tervek között szerepel. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 266. interjúja!

Mit tart karrierje csúcsának?

– Értem már el nagy sikereket, olyanokat, amikre nagyon büszke vagyok, de egyiket sem éltem meg valamiféle csúcsnak. Ha az utóbbi 10 évemet nézem, akkor a Femcafe.hu internetes portál alapítását, felépítését, sikeres exitet és a Pelenka.hu felépítését, kiemelkedő sikereinek elérését tudnám kiemelni. „Az év internetes kereskedője 2020” és „Az év legnépszerűbb baba-mama áruháza díj 2020” megnyerése is a büszkeségek közé tartozik.

Milyen távra tervez?

– Általában a középtávú tervezés áll a legközelebb hozzám.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Megtalálni azt a területet, ahol a hozzáadott értékemet, habitusomat, szakértelmemet, világlátásomat még hatékonyabb módon tudom kamatoztatni és ezáltal nagyobb értéket tudok teremteni. Ilyen lehet például egy magánegészségügyi intézmény felépítése és franchise rendszerű hálózat kialakítása.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– A kihívásokból és a saját tapasztaltakból, a saját megélt helyzetekből tanultam a legtöbbet. Több különböző területen értem már el sikereket. Ezeknek a szakmáknak igyekeztem a szakértőjévé válni, és mindig a lehető legtöbbet megtudni az adott szakterületről, amit a saját friss szemléletemmel, innovatív megközelítéssel sikerre tudtam vinni. Az e-kereskedelem területén nagyon sokat köszönhetek a mastermind csoportomnak, amiben fantasztikus kereskedő társaktól tanulhatok.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Meglátásom szerint a legfontosabb, hogy a sikereket együtt érjük el. Itt nem az én teljesítményem számít, hanem az, amit együtt tudunk létrehozni, elérni. Mindenkitől azt várom, hogy saját magához képest a maximumot nyújtsa. Ha ezt a szintet tudja hozni valaki, akkor igyekszem maximálisan megbecsülni és elismerni a munkáját, amihez a sikereket jelző szakmai díjak vagy a dinamikus növekedés is egy jó motivációs tényező.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Nem szakmákban és szakterületekben, hanem vízókban és lehetőségekben gondolkodom.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Rengeteg helyen, sok rendezvényen, konferencián megfordulok. Ha számomra új területre lépek, igyekszem ott minden tudást megszerezni és szakmai kapcsolatokat kialakítani.

Mire sajnálja az idejét?

– Értelmetlen és rutinszerű dolgokra.

Mivel lehet felbosszantani?

– Az emberi butasággal.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Olyat, ahol a hozzáadott értékem jól tud hasznosulni. Tehát például inkább a marketingtudásom és a kapcsolatrendszerem lehet értékes egy társadalmi célú munkánál, mint a fizikai segítségem.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Azt gondolom, hogy egyedül az értelmetlen vagy észszerűtlenül túlárazott dolgokra sajnálom.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Könyvolvasás, hangoskönyv hallgatás, elmélyedés a természetben, biciklizés, suppozás, vitorlázás.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS