Csereklei Zoltán: Az a legfontosabb, hogy a sikereket együtt érjük el

Szerdahelyi Csaba  |  2021. 03. 04., 09:15

Az e-kereskedelem területén nagyon sokat köszönhetek a mastermind csoportomnak, amelyben fantasztikus kereskedő társaktól tanulhatok – mondta az Üzletemnek Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu ügyvezető igazgatója.

Csereklei Zoltán büszke rá, hogy 2020-ban a Pelenka.hu lett Magyarországon a legkedveltebb baba-mama bolt. Mint mondja: a díj most még többet jelent, hiszen nemcsak a folyamatos kemény munkájukat és az átgondolt stratégiát díjazták, hanem a pandémiás válság alatti helytállásunkat is elismerték. Zoltán több területen ért el sikereket, egy magánegészségügyi intézmény felépítése és franchise rendszerű hálózat kialakítása azonban egyelőre csak a tervek között szerepel. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 266. interjúja!

Mit tart karrierje csúcsának?

– Értem már el nagy sikereket, olyanokat, amikre nagyon büszke vagyok, de egyiket sem éltem meg valamiféle csúcsnak. Ha az utóbbi 10 évemet nézem, akkor a Femcafe.hu internetes portál alapítását, felépítését, sikeres exitet és a Pelenka.hu felépítését, kiemelkedő sikereinek elérését tudnám kiemelni. „Az év internetes kereskedője 2020” és „Az év legnépszerűbb baba-mama áruháza díj 2020” megnyerése is a büszkeségek közé tartozik.

Milyen távra tervez?

– Általában a középtávú tervezés áll a legközelebb hozzám.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Megtalálni azt a területet, ahol a hozzáadott értékemet, habitusomat, szakértelmemet, világlátásomat még hatékonyabb módon tudom kamatoztatni és ezáltal nagyobb értéket tudok teremteni. Ilyen lehet például egy magánegészségügyi intézmény felépítése és franchise rendszerű hálózat kialakítása.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– A kihívásokból és a saját tapasztaltakból, a saját megélt helyzetekből tanultam a legtöbbet. Több különböző területen értem már el sikereket. Ezeknek a szakmáknak igyekeztem a szakértőjévé válni, és mindig a lehető legtöbbet megtudni az adott szakterületről, amit a saját friss szemléletemmel, innovatív megközelítéssel sikerre tudtam vinni. Az e-kereskedelem területén nagyon sokat köszönhetek a mastermind csoportomnak, amiben fantasztikus kereskedő társaktól tanulhatok.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Meglátásom szerint a legfontosabb, hogy a sikereket együtt érjük el. Itt nem az én teljesítményem számít, hanem az, amit együtt tudunk létrehozni, elérni. Mindenkitől azt várom, hogy saját magához képest a maximumot nyújtsa. Ha ezt a szintet tudja hozni valaki, akkor igyekszem maximálisan megbecsülni és elismerni a munkáját, amihez a sikereket jelző szakmai díjak vagy a dinamikus növekedés is egy jó motivációs tényező.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Nem szakmákban és szakterületekben, hanem vízókban és lehetőségekben gondolkodom.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Rengeteg helyen, sok rendezvényen, konferencián megfordulok. Ha számomra új területre lépek, igyekszem ott minden tudást megszerezni és szakmai kapcsolatokat kialakítani.

Mire sajnálja az idejét?

– Értelmetlen és rutinszerű dolgokra.

Mivel lehet felbosszantani?

– Az emberi butasággal.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Olyat, ahol a hozzáadott értékem jól tud hasznosulni. Tehát például inkább a marketingtudásom és a kapcsolatrendszerem lehet értékes egy társadalmi célú munkánál, mint a fizikai segítségem.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Azt gondolom, hogy egyedül az értelmetlen vagy észszerűtlenül túlárazott dolgokra sajnálom.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Könyvolvasás, hangoskönyv hallgatás, elmélyedés a természetben, biciklizés, suppozás, vitorlázás.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Kocsis Gergely ügyvéd válaszol.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Az Országos Atomenergia Hivatal elindította Instagram oldalát, amelynek célja az ismeretterjesztés: rövid, szórakoztató posztok formájában mutatja be az atomenergia és annak békés célú alkalmazásához kapcsolódó érdekességeket elsősorban a diákoknak, illetve mindenkinek, aki az atomenergia iránt érdeklődik.