A Pelenka.hu lett az ország kedvenc baba-mama boltja

2021. 03. 01., 16:00

Az Ország Boltja 2020 üzleti verseny keretein belül idén is összemérték erejüket hazánk meghatározó e-kereskedelmi vállalkozásai. Az alig három éve indult Pelenka.hu a vásárlók visszajelzései alapján az év legnépszerűbb baba-mama boltja lett. A cég immár másodjára nyerte el ezt a címet, emellett a „Minőségi díj” kategóriában is felkerült a dobogóra.

Aranyat értek az elégedett vásárlók

Rövid életútja ellenére a Pelenka.hu máris többszörösen díjazott, a saját szegmensében piacvezető webáruházzá vált. A tavalyi év végén az „Év Internetes Kereskedője” versenyen az abszolút első helyen végeztek, míg idén több mint 1800 cég közül érték el dobogós helyezéseiket.

A most kihirdetett „Ország Boltja” verseny eredményei az online közösség szavazatai, valamint a fogyasztók vásárlás utáni értékeléseiből állnak össze, a szervezők ezek alapján rangsorolják a webáruházakat. A megmérettetés különlegessége, hogy egy mezőnyben versenyeznek egymással a kis- és középvállalkozások, valamint a multinacionális vállalatok. Ez az üzleti elismerés ezért is számít különlegesnek, hiszen a népszerűségi díj a teljes piac véleményét mutatja meg az egyre kiélezettebb konkurenciaharc pillanatnyi állásáról.

Idén még értékesebb a díj

A kisbabás élet körforgásában a Pelenka.hu igyekszik könnyebbé varázsolni a kismamák és a kisgyermekes családok mindennapjait.

„Ez a díj idén még többet jelent, hiszen nemcsak a folyamatos kemény munkát és átgondolt stratégiát díjazták, hanem a pandémiás válság alatti helytállásunkat is elismerték– mondta Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu ügyvezető igazgatója.

Hozzátette: „Az anyukákat támogató programjaink létjogosultságát is mutatja ez az eredmény. Bár a várandós időszak és a kisbabás mindennapok csodálatosak, egyben küzdelmesek is lehetnek. A pandémia kiszámíthatatlansága, a vírushelyzethez való alkalmazkodás az utóbbi időben még nagyobb terheket ró a családokra. Etikus kereskedelmi tevékenységünk és a vásárlói élmény megteremtése mellett igyekszünk további jó célokat is szolgálni, a közösséget próbáljuk segíteni.”

A Pelenka.hu 2018 nyarán azzal a szándékkal indult, hogy a kismamákat, kisbabás családok mindennapjait segítse magas színvonalú webshopos kiszolgálással, elérhető árakkal, valamint közösségépítő, támogató tevékenységével szolgálja ki az anyákat.

A Pelenka.hu a mai napra az e-kereskedelemben a szegmensében piacvezetővé vált, napi szinten akár többezer családot is náluk vásárol. A webáruházban egyre szélesebb termékkínálat érhető el, a klasszikus pelenka/törlőkendő mellett megtalálhatók a bébiételek-tápszerek, cumik-cumisüvegek, etetési-, babaápolási-, fürdetési kellékek, várandós és kismama termékek, de egyre erősebb a játék és könyvkínálutuk is.

Évről évre egyre több közismert kismama, influencer jelenik meg a Pelenka.hu közösségében: többek között Kulcsár Edina, Szabó Zsófi, Tápai Szabina, Dér Heni, Horváth Éva, Görög Zita, Széki Kriszti, Voksán Virág, Farkasházi Réka is együttműködött már valamilyen formában a vállalkozással.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS