A Pelenka.hu lett az ország kedvenc baba-mama boltja

2021. 03. 01., 16:00

Az Ország Boltja 2020 üzleti verseny keretein belül idén is összemérték erejüket hazánk meghatározó e-kereskedelmi vállalkozásai. Az alig három éve indult Pelenka.hu a vásárlók visszajelzései alapján az év legnépszerűbb baba-mama boltja lett. A cég immár másodjára nyerte el ezt a címet, emellett a „Minőségi díj” kategóriában is felkerült a dobogóra.

Aranyat értek az elégedett vásárlók

Rövid életútja ellenére a Pelenka.hu máris többszörösen díjazott, a saját szegmensében piacvezető webáruházzá vált. A tavalyi év végén az „Év Internetes Kereskedője” versenyen az abszolút első helyen végeztek, míg idén több mint 1800 cég közül érték el dobogós helyezéseiket.

A most kihirdetett „Ország Boltja” verseny eredményei az online közösség szavazatai, valamint a fogyasztók vásárlás utáni értékeléseiből állnak össze, a szervezők ezek alapján rangsorolják a webáruházakat. A megmérettetés különlegessége, hogy egy mezőnyben versenyeznek egymással a kis- és középvállalkozások, valamint a multinacionális vállalatok. Ez az üzleti elismerés ezért is számít különlegesnek, hiszen a népszerűségi díj a teljes piac véleményét mutatja meg az egyre kiélezettebb konkurenciaharc pillanatnyi állásáról.

Idén még értékesebb a díj

A kisbabás élet körforgásában a Pelenka.hu igyekszik könnyebbé varázsolni a kismamák és a kisgyermekes családok mindennapjait.

„Ez a díj idén még többet jelent, hiszen nemcsak a folyamatos kemény munkát és átgondolt stratégiát díjazták, hanem a pandémiás válság alatti helytállásunkat is elismerték– mondta Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu ügyvezető igazgatója.

Hozzátette: „Az anyukákat támogató programjaink létjogosultságát is mutatja ez az eredmény. Bár a várandós időszak és a kisbabás mindennapok csodálatosak, egyben küzdelmesek is lehetnek. A pandémia kiszámíthatatlansága, a vírushelyzethez való alkalmazkodás az utóbbi időben még nagyobb terheket ró a családokra. Etikus kereskedelmi tevékenységünk és a vásárlói élmény megteremtése mellett igyekszünk további jó célokat is szolgálni, a közösséget próbáljuk segíteni.”

A Pelenka.hu 2018 nyarán azzal a szándékkal indult, hogy a kismamákat, kisbabás családok mindennapjait segítse magas színvonalú webshopos kiszolgálással, elérhető árakkal, valamint közösségépítő, támogató tevékenységével szolgálja ki az anyákat.

A Pelenka.hu a mai napra az e-kereskedelemben a szegmensében piacvezetővé vált, napi szinten akár többezer családot is náluk vásárol. A webáruházban egyre szélesebb termékkínálat érhető el, a klasszikus pelenka/törlőkendő mellett megtalálhatók a bébiételek-tápszerek, cumik-cumisüvegek, etetési-, babaápolási-, fürdetési kellékek, várandós és kismama termékek, de egyre erősebb a játék és könyvkínálutuk is.

Évről évre egyre több közismert kismama, influencer jelenik meg a Pelenka.hu közösségében: többek között Kulcsár Edina, Szabó Zsófi, Tápai Szabina, Dér Heni, Horváth Éva, Görög Zita, Széki Kriszti, Voksán Virág, Farkasházi Réka is együttműködött már valamilyen formában a vállalkozással.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-10 10:10:10
A munkaviszony többféleképpen szűnhet meg. Lehet munkáltatói vagy munkavállalói felmondás, de a felek közös megegyezéssel is dönthetnek a munkakapcsolat végéről. Olyan is lehetséges, hogy felmondás közös megegyezéssel? Vagy itt már valami nem stimmel? – teszi fel (és válaszolja meg) a kérdést dr. Kocsis Ildikó ügyvéd, vitarendezési szakjogász.
2024-10-09 20:09:00
A Credipass szakértői összefoglalták, hogy milyen célokra fordítható a lakástakarék-pénztárban gyűjtögetett összeg, hogy miért is érdemes egyáltalán takarékoskodásba kezdeni, és hogy mit kell tudni az egyik legfrissebb, 10 éves megtakarítási módozat előnyeiről.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS