Így segíti az OPPO a fiatal vállalkozók fenntartható fejlődését

2021. 09. 16., 16:00

Az OPPO arra ösztönzi a fiatal vállalkozókat, hogy technológiai innovációval segítsék a klímaváltozással kapcsolatos kihívások kezelését és a fenntarthatóbb jövő megteremtését.

Az OPPO vezető okoseszköz gyártó és globális technológiai vállalat egy éves időtartamú partnerségi megállapodást kötött az ENSZ Fejlesztési Programjával (UNDP).
Az együttműködés célja, hogy minél több fiatal váljon olyan közhasznú vállalkozóvá, akik a technológiai innováció segítségével kívánják megoldani a környezetvédelem és a fenntarthatóság kihívásait. A kezdeményezés révén az OPPO segíti a fiatal vállalkozókat ötleteik kidolgozásában és támogatja, hogy minél nagyobb szerepet kapjanak az ENSZ 2030-ig meghirdetett fenntarthatósági célkitűzéseinek elérésében.

„A fiatalok nem csak szemlélői a körülöttük folyamatosan változó világnak, hanem alig várják, hogy tehetségükkel és kreativitásukkal maguk is hozzájáruljanak egy jobb világ megteremtéséhez. Az OPPO küldetése az emberiséget szolgáló technológiák megalkotása, ezért megtiszteltetés számunkra, hogy az UNDP-vel együttműködve támogathatjuk a fiatal generációt a legsürgetőbb globális problémák megoldásában. Biztosak vagyunk benne, hogy a fiatalok szemléletmódja olyan új megoldásokat fog teremteni a fenntarthatósági problémák kezelésére, amelyek az egész világon az emberek javát szolgálják majd még a következő generációk számára is” – mondta William Liu, az OPPO alelnöke és globális marketingért felelős elnöke.

A partneri együttműködés egyik első programjaként az OPPO támogatta az UNDP National Dialogue China 2021 című eseményét, amelyet online tartottak 2021. augusztus 23. és 27. között. A National Dialogue China az UNDP és partnerei által közösen létrehozott Youth Co: Lab része, amely a legnagyobb ifjúsági társadalmi vállalkozói mozgalom az ázsiai és csendes-óceáni térségben. Idén a rendezvény célja az volt, hogy innovatív és fenntartható megoldások segítségével ösztönözze a fiatalokat, hogy minél jobban használják ki digitális készségeiket az éghajlatváltozással kapcsolatos problémák kezelésére.

Az OPPO a National Dialogue China 2021 partnereként média tartalmak előállítása és digitális marketing területén nyújtott szakértői képzést a programban résztvevők fiatalok számára, valamint hozzávetőlegesen 46 000 dollár értékű innovációs támogatást is felajánlott a program nyolc nyertes csapatának.

Az idén kiválasztott, kiemelkedő vállalkozói projektek továbbá részt vehetnek a Youth Co: Lab 2022 programjában, ahol a nyertesek több mint 20 ország és régió más fiatal vállalkozóival találkoznak majd, hogy megvitassák hogyan segítheti a társadalmi innováció és a vállalkozói szellem a fiatalokat a fenntartható fejlődési célok elérésében.

A későbbiekben az OPPO egy Innovációs Inkubációs Táboron keresztül továbbra is támogatja azokat ifjúsági vállalkozói projekteket, amelyek az éghajlatváltozással kapcsolatos kérdésekkel foglalkoznak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS