A FlixBus fedélzeti szórakoztató rendszert vezet be távolsági buszain

2019. 09. 27., 16:30

A magyar utasok is hozzáférhetnek a FlixBus járatain filmekhez és sorozatokhoz, hangoskönyveket hallgathatnak, elolvashatják a legújabb magazinokat, illetve játszhatnak is utazásuk során.

A távolsági buszos utazás még élvezetesebbé válik Európában a FLIXtainment, a FlixBus fedélzeti szórakoztató rendszerének megjelenésével. A vállalat idén tavasszal kezdte meg a technológia európai bevezetését. A szolgáltatás kiterjesztése már a helyi buszpartnerek járművein is folyamatban van.

Így a Magyarországról indulók is találkozhatnak a buszokon az MPLC által biztosított Universal filmekkel, Audible hangoskönyvekkel, Rakuten Kobo e-könyvekkel, sharemagazines újságokkal és játékokkal. A FLIXtainment tartalmait a fedélzeti Wi-Fi-re való csatlakozással az utasok ingyenesen elérhetik saját digitális eszközeikről.

„Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleink teljes utazási folyamatát élvezetessé tegyük. A FLIXtainment fedélzeti szórakoztató rendszer bevezetésével az utasok a buszra szállás pillanatától kezdve kiválóan szórakozhatnak” – mondta Daniel Krauss, a FlixBus informatikai ügyvezető igazgatója. „A FlixBus ajánlatát az Audible, Rakuten Kobo és sharemagazines remek tartalmaival kombinálva még élménytelibbé tesszük a távolsági buszozást.”

„Az utazás egyértelműen lehetőséget teremt arra, hogy új történeteket ismerjünk meg. Mostantól a FlixBus európai utasai is könnyen hozzáférhetnek az Audible Originals tartalmakhoz, illetve többek közt német, angol, olasz, francia nyelvű hangoskönyvekhez. Számos utas most először fogja megtapasztalni a hangoskönyvek által nyújtott élményt és ráébredni, hogyan lehet ezekkel a tartalmakkal feldobni utazást és szabadidőt. Inspiráló és szórakoztató történetek, a legjobb színészek és narrátorok közvetítésében – mindez már a FlixBus fedélzetén is megtapasztalható”  -- tette hozzá Oliver Daniel, az Audible német országmenedzsere.

A szórakoztató tartalmak mellett az új rendszernek köszönhetően a WiFi csatlakozás is javul, illetve elérhetővé válik egy térkép, amin a busz pozíciója valós időben nyomon követhető. Az utasok saját okoseszközeiken keresztül csatlakozhatnak a fedélzeti szórakoztató rendszerhez a busz WiFi hálózatán keresztül, illetve a media.flixbus.com oldalon, ezt követően a Universal 25 hollywoodi produkciójához, több mint 100 hangoskönyvhöz, 75 e-könyvhöz, 25 nemzetközi magazinhoz és 20 játékhoz férhetnek hozzá.

Egyedülálló üzleti modelljének keretében a FlixBus gondoskodik a technológiai fejlesztésről, hálózatfejlesztésről, árazásról, minőségellenőrzésről és a járatok népszerűsítéséről, míg a vállalat többségében kkv partnerei a buszok napi üzemeltetéséért felelnek.

Ennek az együttműködésnek köszönhetően a FlixBus innoválni tudja a tradicionális személyszállítási piacot. 2018 óta a FlixMobility az Apple Pay-t, Google Pay-t és Google Asszisztenst is integrálta rendszerébe, Las Vegasba tartó buszain virtuális valóság megoldásokat vezetett be, illetve olyan házon belüli technológiai megoldásokat is létrehozott, mint a „Hol a buszom” valós idejű buszkövető funkció.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Kocsis Gergely ügyvéd válaszol.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS