Szolgáltatók jelentkezését várja kampányához az MTÜ

2020. 09. 01., 10:45

A Magyar Turisztikai Ügynökség országos forgalomélénkítő kampányt indít szeptember 9-től, amely azt üzeni: a belföldi élmények nem érnek véget a nyárral, Magyarország turisztikai kínálata a főszezon elmúltával is számos lehetőséget kínál.

A Magyar Turisztikai Ügynökség a kampány során szálláshelyek, vendéglátó egységek, borászatok, fürdők, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók aktív közreműködésére számít, és várja azok jelentkezését, akik szívesen együttműködnének az utószezon turisztikai forgalmának élénkítésében – írja a turizmus.com.

A kampány keretében a szolgáltatók 2020. szeptember 9. és október 15. között Magyarország ősszel is vár! néven speciális ajánlatot hoznak létre. Az MTÜ az ajánlatokat a csodasmagyarorszag.hu weboldalon gyűjti össze.

A kampányhoz az alábbi adatlap kitöltésével lehet csatlakozni, legkésőbb szeptember 6-ig.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 12. 05., 23:30
epizód: 2023 / 19   |   hossz: 20:00
Ebben az epizódban azt a nagy horderejű és rendkívül összetett munkát mutatjuk be, amit Magyarország legmagasabb irodaháza, a MOL Campus építése során végeztek a kivitelezők. A csúcsidőszakban 1800 dolgozó munkáját összefogó Wolf András meg is kapta érte az Év Projektmenedzsere díjat, amit a Projektmenedzsment Kiválóság Tábla tagjaiból álló zsűri ítélt meg számára. A Market Építő Zrt. műszaki vezérigazgató-helyettese szerint amellett, hogy nagy elismerés kollégáktól kapni egy ekkora díjat, meg is erősítette abban a tudatban, hogy érdemes példamutatóan, kitartóan dolgozni a sikerért. A szakember persze a MOL Campus innovatív kivitelezését és fenntartható megoldásait is örömmel bemutatta a BizniszPlusznak adott interjúban.
Egyetlen vállalkozás sem építi fel önmagát, és a legfőbb erőforrása a vezető, aki – pláne egy új üzlet megalapozása közben – sajátos támogatást igényel. A többféle vállalkozás- és vezetőfejlesztő tréninget szervező SEED Alapítvány az ügyvezető igazgató szerint még frissebb módszerekkel, gyakorló vállalkozókkal mentorálja a kezdőket. Lakatosné Lukács Zsuzsanna ebben az epizódban világít rá, hányféle teendő van egy üzleti ötlettel, mire az működő vállalkozássá alakul. Ezen az úton tereli végig az újdonsült cégeket a RajtUp programjuk is.
Ebben az epizódban Pataki Tamás, a Canon Business Development Managere segítségével mutatjuk be, hogy milyen eszközök és mesterséges intelligencia megoldások lehetnek az orvosok segítségére – már nem is a jövőben, hanem akár napjainkban. Az elöregedő társadalmakban egyre több pácienst kell ellátnia az egészségügynek, így olyan technológiák nélkül, amiket például a Canon Medical Solutions képalkotó rendszerei nyújtanak, egyre nehezebb megfelelő számú és pontosságú diagnózist felállítani. De mi köze mindennek a ReCaptcha internet-felhasználó azonosításhoz és az önvezető autókhoz? Ez is kiderül a beszélgetésből.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS