Öten kapták meg a Kőrösi Csoma Sándor-díjat

2019. 10. 29., 08:45

Orbán Viktor miniszterelnök és Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a Turizmus Summit keretében első ízben adta át a Kőrösi Csoma Sándor-díjakat, a turizmus legrangosabb kitüntetését.

A Turizmus Summit keretében első ízben adták át a Pro Turismo-díjat felváltó Kőrösi Csoma Sándor-díjat – írja a turizmus.com.

A kitüntetés a turizmusban végzett kiemelkedő szakmai teljesítmények legmagasabb rangú elismerése. A díj egy különleges és látványos műalkotás, amely az életfát formázza.

Nagydíjat kapott Kovács Balázs, a Danubius Hotels vezérigazgatója, Kanel Judit, a Continental Travel ügyvezetője és a MABEUSZ alelnöke, valamint Komoróczki Alíz, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője.

Életműdíjat adományoztak Kalla Kálmánnak, aki a 1992. és 2006. között a Gundel étterem executive séfjeként dolgozott.

A 30 éven aluliaknak adható Talentum-díjat Csiszár Virág nemzetközi booking menedzser (Sziget és VOLT produkciók) vehette át.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-14 05:14:00
A munkaadók többsége bizakodó a jövő évvel kapcsolatban, gazdasági stabilizálódásra számítanak, és a vállalat létszámát tekintve is többen kalkulálnak bővüléssel, mint ahányan csökkenéssel. Minden második cég tervez béremelést, a cafeteria keretösszegét pedig minden ötödik emelné jövőre – derül ki a Profession.hu szeptemberi felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS