Országos Tourinform Találkozót tartottak Nyíregyházán

Országos Tourinform Találkozót tartottak Nyíregyházán
2022. 06. 10., 18:27

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) szervezésében június 7–8. között Nyíregyházán rendezték meg az Országos Tourinform Találkozót az irodahálózat munkatársai számára, akik az ország közel 100 pontjáról érkeztek az eseményre. A szakemberek tájékoztatást kaptak az MTÜ képviselőitől a Tourinform-hálózatot és a magyar turizmust érintő eredményekről és tervekről.

A rendezvényt Bődi Ivett turizmus stratégiai megvalósításért felelős vezérigazgató-helyettes nyitotta meg, akinek legfontosabb feladata az MTÜ-nél megalkotott turizmusfejlesztési stratégia által meghatározott feladatok végrehajtása és koordinálása. A vezérigazgató-helyettes beszédében kiemelte, hogy a munka során nagyban támaszkodik a Tourinform-hálózat szakértelmére, és biztosította az irodák képviselőit az ő szakmai támogatásáról is. Kiemelte a Tourinformok adatgyűjtő szerepét, melynek köszönhetően ma egy stabil, friss és validált információkat tartalmazó Nemzeti Turisztikai Adatbázis (NETA) létezik, mely az MTÜ összes digitális platformjának tartalmi alapját képezi.

Szintén köszöntötte a résztvevőket dr. Kovács Ferenc, Nyíregyháza polgármestere, a város turisztikai fejlődésének egyik irányítója, akit az idei évben a hazai turizmus kiemelt alakjai között a TOP 10 polgármester közé választottak.

Az eseményen Juhász Szabolcs turizmus szakmai igazgató bemutatta a turisztikai térségek pozícionálásának szakmai hátterét, aktualitásait és irányait, valamint rávilágított a pályázatból megvalósuló projekt kulcselemeire is. Ehhez kapcsolódott Miklós István kreatív- és média igazgató prezentációja, aki a kialakított térségi márkák hátterét és annak kommunikációját mutatta be.

Csizmadia Eszter kutatási és ágazati képzési igazgatóság csoportvezető az adatvezérelt turizmusirányításról tartott prezentációt, melyben a térségi és települési Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatait ismertette a résztvevőkkel.

Az eseményen bemutatkozott a Magyar Kertörökség Alapítvány is, amelyet Sólyom Barbara projektvezető képviselt, aki a kertekről, mint turisztikai vonzerőkről beszélt.

A találkozót Molnár Anita, a Tourinform Koordinációs Iroda vezetője zárta, aki ismertette a hálózatot érintő aktualitásokat. Előadásában kiemelte a Tourinformok személyes információszolgáltatási tevékenységét, melynek valóban erős versenytársa lehet az Internet, ugyanakkor hangsúlyozta, hogy a Tourinform verhetetlen a komplex problémák és a személyes igények felmérése terén. Rendszeresen szerveznek tréningeket a proaktív ajánlattétel érdekében, ezáltal az irodák hatékonyabban hozzájárulnak a térségi keresztpromóciós munkáihoz. Tízből három utazó előnyben részesíti a személyes információszerzést, keresi a bennfentes, helyismerettel rendelkező embereket, nyitottak a verbális kommunikációra, jó élményeik kapcsán rendszeresen keresik utazásaik során a Tourinformokat.

A találkozón elismerésben részesültek az 5, 10, 15, 20, 25 vagy 30 éves jubilálást ünneplő Tourinform-irodák is. A második napon a Tokaj-Nyíregyháza turisztikai térségben tettek kirándulást a szakemberek országismeret bővítése céljából. (MTÜ)

A fotón Bődi Ivett.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS