Közös kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség, a MÁV, a Volánbusz és a MOL. A cél annak tudatosítás, hogy a koronavírus-járvány lecsengése után újra fedezzük fel Magyarországot.
A négy cégnek a nyári szezon egyik legfőbb üzenete, hogy bármelyik közlekedési eszközt választják az emberek – autót, vonatot vagy buszt –, útközben biztonságban lesznek.
Gulyás Gergely, a Miniszterelnökséget vezető miniszter szerint arra buzdítanak mindenkit, hogy lehetőség szerint minél többen itthoni úti célt (is) válasszanak – írja a turizmus.com.
Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója elmondta, hogy a gyors kormányzati lépéseknek köszönhetően az ágazat életben maradt, az elmúlt három hét belföldi adatai pedig különösen reménykeltőek: a forgalom 30 százalékkal meghaladta a tavaly ilyenkor mértet.
A pandémia okozta radikális forgalomcsökkenés a MÁV-ot is új kihívások elé állította – mondta Homolya Róbert, a MÁV elnök-vezérigazgatója. A biztonságos utazás érdekében a MÁV május végétől a vonatok személyzete és az utasok számára előírta a maszkviselést, továbbá naponta fertőtleníti állomásait és 1200 szerelvényét.
Dávid Ilona, a Volánbusz elnök-vezérigazgatója közölte: a járatokon fenntartják a napi ózonos fertőtlenítést, továbbra is fokozottan takarítják az állomásokat, és 700 helyen biztosítják az érintésmentes kézfertőtlenítés lehetőségét.
Elkészült a magyar fejlesztésű, kézzel készült borospohár, amely teljesen új, kifinomult arcát mutatja meg a világ egyik legjobb édes borának, az aszúnak. Megérkezett az ASZÚGLASS!
Lezárultak a Paks II. Atomerőmű résfalazási munkálatai. A terület előkészítése folytatódik, jelenleg a talajszilárdítást végzik az építési területen.