IMEX Frankfurt: 26 szolgáltatót mutat be a Magyarország-stand

IMEX Frankfurt: 26 szolgáltatót mutat be a Magyarország-stand
2022. 05. 31., 12:37

A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Magyar Kongresszusi Iroda együttműködésében megvalósuló Magyarország-stand 26 hazai szolgáltató számára teremt lehetőséget a nemzetközi bemutatkozásra.

A frankfurti IMEX az egyik legnagyobb nemzetközi hivatásturisztikai vásár, ahol a magyar standon számos rangos, hazai turisztikai szolgáltató is társkiállítóként vesz részt – többek között vendéglátó- és szállodaipari szereplők, utazási irodák és rendezvényszervező cégek. A vásáron való szereplés célja, hogy az ide érkező közel 3000 szakember számára bemutassa: hazánk a hivatásturisztikai szegmensben is kiváló úti cél és sokszínű konferencia helyszín lehet.

A konferencia és üzleti rendezvények közösségének globális piaca 2022. május 31. és június 2. között nyújt találkozási lehetőséget Frankfurtban, ahova a világ minden pontjáról érkeznek szolgáltatók és buyerek, hogy üzleti kapcsolatot építsenek. A nemzetközi seregszemlén a magyar stand az országban rejlő nemzetközi hivatásturisztikai potenciált mutatja be, ahol a folyamatosan megújuló rendezvényterek, növekvő szállodai kapacitás és mindenekelőtt felkészült szakemberek várják az ide érkező konferencia résztvevőket.

„Budapestet kiemelkedő építészete, dinamikusan fejlődő, színes gasztronómiája, egyedülálló történelmi terei és hagyományai, kivételes termálfürdő kultúrája, és könnyű megközelíthetősége teszi élénk, biztonságos, ugyanakkor rendkívül vonzó úti céllá. A szakkiállításon való szereplés kiemelkedő lehetőség a magyar szolgáltatók és az egész iparág számára, hiszen közép és hosszútávon is megalapozhatja a szektor stabilitását és növekedését. Az idevonzott rendezvények azonnali, jelentős gazdasági hatásán túl akár évtizedekre is hatással lehetnek a beruházás-ösztönzésre, a munkahelyteremtésre és a tudományos fejlődésre is” – hangsúlyozta Jakab Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség Marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.

A nemzetközi üzleti rendezvény és kongresszusi ágazatért végzett munka hozza a turizmus és vendégéjszakák prémium elvárásait és multiplikátor hatással von be számos más iparágból származó szereplőt.  A külföldi partnerekkel, külképviseletekkel történő folyamatos online kommunikációra építve, az előre egyeztetett személyes tárgyalások, desztinációs prezentációk és egyeztetések a közvetlen eredmények mellett a következő évek sikereit alapozzák meg.

„Hatalmas öröm, hogy újra élőben találkozhatunk és nemzeti standunkon 26 kiváló magyar cég mutathatja be szolgáltatásait. Mindannyiunkban közös a szenvedély, ami Budapesthez és az országhoz köt. Személyes lelkesedésünk válik vendégszeretetté, helyismeretünk kreatív megoldásokká és insider tippekké, tapasztalatunk pedig magas minőségű, biztonságot kínáló szolgáltatássá. Desztinációnk egyedülállóan ötvözi az optimális megközelíthetőséget, MICE rendezvényekhez szükséges infrastruktúrát és lenyűgöző keretprogramokat, látnivalókat. Legyen szó incentive ajánlatról, üzleti találkozóról vagy szövetségi kongresszusról, örömmel kínálunk professzionális és fenntartható event megoldásokat” – fogalmaz Békefi Anna, a Magyar Kongresszusi Iroda ügyvezető igazgatója.

A kiállítók előzetesen jelzett részvételi szándéka alapján a Team Hungary tagjai: AIM Group, Anantara New York Palace Budapest Hotel, Budapesti Kongresszusi Központ, Blaguss DMC, Cityrama DMC, Continental Travel, Cosmos, Danubius Hotels, Ensana, Felix Kitchen & Bar, HUNGEXPO, Hilton Budapest, Hotel AVS, IMS Budapest, Kozmo Luxury Hotel Budapest, Microcosmos DMC, Motivation Global Travel, One Event Hungary, OTP Travel Kft., Párisi Udvar Hotel Budapest, Senator Meetings & Incentives, Special Effects, The Ritz-Carlton Budapest, Tour East Tour Hungary, budapestUNDERGUIDE, Visual Europe Group. (NTÜ)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS