A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Magyar Kongresszusi Iroda együttműködésében megvalósuló Magyarország-stand 26 hazai szolgáltató számára teremt lehetőséget a nemzetközi bemutatkozásra.
A frankfurti IMEX az egyik legnagyobb nemzetközi hivatásturisztikai vásár, ahol a magyar standon számos rangos, hazai turisztikai szolgáltató is társkiállítóként vesz részt – többek között vendéglátó- és szállodaipari szereplők, utazási irodák és rendezvényszervező cégek. A vásáron való szereplés célja, hogy az ide érkező közel 3000 szakember számára bemutassa: hazánk a hivatásturisztikai szegmensben is kiváló úti cél és sokszínű konferencia helyszín lehet.
A konferencia és üzleti rendezvények közösségének globális piaca 2022. május 31. és június 2. között nyújt találkozási lehetőséget Frankfurtban, ahova a világ minden pontjáról érkeznek szolgáltatók és buyerek, hogy üzleti kapcsolatot építsenek. A nemzetközi seregszemlén a magyar stand az országban rejlő nemzetközi hivatásturisztikai potenciált mutatja be, ahol a folyamatosan megújuló rendezvényterek, növekvő szállodai kapacitás és mindenekelőtt felkészült szakemberek várják az ide érkező konferencia résztvevőket.
„Budapestet kiemelkedő építészete, dinamikusan fejlődő, színes gasztronómiája, egyedülálló történelmi terei és hagyományai, kivételes termálfürdő kultúrája, és könnyű megközelíthetősége teszi élénk, biztonságos, ugyanakkor rendkívül vonzó úti céllá. A szakkiállításon való szereplés kiemelkedő lehetőség a magyar szolgáltatók és az egész iparág számára, hiszen közép és hosszútávon is megalapozhatja a szektor stabilitását és növekedését. Az idevonzott rendezvények azonnali, jelentős gazdasági hatásán túl akár évtizedekre is hatással lehetnek a beruházás-ösztönzésre, a munkahelyteremtésre és a tudományos fejlődésre is” – hangsúlyozta Jakab Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség Marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.
A nemzetközi üzleti rendezvény és kongresszusi ágazatért végzett munka hozza a turizmus és vendégéjszakák prémium elvárásait és multiplikátor hatással von be számos más iparágból származó szereplőt. A külföldi partnerekkel, külképviseletekkel történő folyamatos online kommunikációra építve, az előre egyeztetett személyes tárgyalások, desztinációs prezentációk és egyeztetések a közvetlen eredmények mellett a következő évek sikereit alapozzák meg.
„Hatalmas öröm, hogy újra élőben találkozhatunk és nemzeti standunkon 26 kiváló magyar cég mutathatja be szolgáltatásait. Mindannyiunkban közös a szenvedély, ami Budapesthez és az országhoz köt. Személyes lelkesedésünk válik vendégszeretetté, helyismeretünk kreatív megoldásokká és insider tippekké, tapasztalatunk pedig magas minőségű, biztonságot kínáló szolgáltatássá. Desztinációnk egyedülállóan ötvözi az optimális megközelíthetőséget, MICE rendezvényekhez szükséges infrastruktúrát és lenyűgöző keretprogramokat, látnivalókat. Legyen szó incentive ajánlatról, üzleti találkozóról vagy szövetségi kongresszusról, örömmel kínálunk professzionális és fenntartható event megoldásokat” – fogalmaz Békefi Anna, a Magyar Kongresszusi Iroda ügyvezető igazgatója.
A kiállítók előzetesen jelzett részvételi szándéka alapján a Team Hungary tagjai: AIM Group, Anantara New York Palace Budapest Hotel, Budapesti Kongresszusi Központ, Blaguss DMC, Cityrama DMC, Continental Travel, Cosmos, Danubius Hotels, Ensana, Felix Kitchen & Bar, HUNGEXPO, Hilton Budapest, Hotel AVS, IMS Budapest, Kozmo Luxury Hotel Budapest, Microcosmos DMC, Motivation Global Travel, One Event Hungary, OTP Travel Kft., Párisi Udvar Hotel Budapest, Senator Meetings & Incentives, Special Effects, The Ritz-Carlton Budapest, Tour East Tour Hungary, budapestUNDERGUIDE, Visual Europe Group. (NTÜ)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.