Hét szállodában kezdi el a felújítást a Hunguest Hotels

2020. 04. 30., 14:30

A Hunguest Hotels állományában jelenleg 1670 fő munkavállaló van, ebből a tervek szerint 800 és 850 fő közötti munkavállalótól válik meg a szállodalánc.

„Az igazgatósági döntés a csoportos létszámleépítési folyamat megindításáról szólt, az elbocsátandók pontos száma és köre a következő időszakok egyeztetései alapján dőlnek el, amely döntést az Üzemi Tanáccsal, a Szakszervezettel és a szállodaigazgatókkal szorosan együttműködve, a hatályos munkajogi szabályoknak megfelelően hozza meg a Hunguest Hotels Zrt. igazgatósága” – írta a cég a turizmus-com-nak.

A tulajdonos Opus Global Nyrt. emellett elhelyezkedési tanácsadással, életvezetési coach-csal és átképzési támogatással segíti az elbocsátandó dolgozókat.

A tulajdonos tájékoztatása szerint az önerővel megkezdődő felújítási munkálatok az első körben az alábbi hét szállodát érintik:

  • Hotel Répce, Bükfürdő
  • Hotel Helios, Hévíz
  • Hotel Panoráma, Hévíz
  • Hotel Bál Resort, Balatonalmádi
  • Grandhotel Galya, Mátraszentimre
  • Hotel Flóra, Eger
  • Hotel Béke, Hajdúszoboszló
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS