Napi egy óránál nem tölt többet levelezéssel a LinkedIn főnöke

2019. 11. 07., 14:45

A munkavállalók anonim véleménye alapján a 8. helyre került a legjobb vezetők listáján a LinkedIn vezére.

A Glassdoor oldal évente elkészíti néhány vezető ország cégeinek első emberét osztályozó listáját a munkavállalók anonim véleménye alapján.

A LinkedIn vezére, Jeff Weiner (49) idén 97 százalékos eredményt ért el, 100-ból 97 alkalmazott vallotta, hogy jó vezető. A legnépszerűbbeket rangsoroló listán a 8. helyet szerezte meg, maga mögé utasítva a Paypal, a Google és a Facebook vezérigazgatóját is – írja a Növekedés.hu.

Weiner átlagos munkanapja hajnali 5 és 5.30 között kezdődik. Szigorúan egy órát tölt a levelei megválaszolásával, majd elolvassa a híreket.

Egy interjúban kifejtette véleményét arról, melyik az a kérdés egy állásinterjú során, amely a legjobban segít abban, hogy a jelentkező személyiségét felmérjük. A kérdés: „Mi az abszolút álommunkája?”.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS