Izgalmas SMART signage tartalmakat tervez a Samsung

2020. 09. 22., 12:15

Új együttműködést jelentett be a Samsung: a vállalat a szöuli d’strict design stúdióval közösen tervez egyedülálló, Samsung SMART signage kijelzőkön megtekinthető médiaművészeti alkotásokat. A köztéri installációk a világ leghíresebb látványosságainál kihelyezett Samsung LED signage-okon lesznek láthatóak.

A d’strict népszerű, egyedülálló formavilága által inspirált és a Samsung SMART signage kiemelkedő technológiáját alkalmazó alkotásokkal a két vállalat most együtt mutatja be a digitális kijelzőkben rejlő potenciált.

„Ez az együttműködés lehetőségek egész sorát nyitja meg Samsung Smart signage-ok számára. Emellett megmutatja a vállalatoknak, hogy az egyszerű információátadáson túl hogyan használhatják ezeket a kijelzőket mint médiaművészeti felületeket” – mondta Hyesung Ha, a Samsung vizuális kijelző üzletágának alelnöke.

„A két vállalat együttműködése összehangban áll Screens Everywhere víziónkkal, amelynek célja a felhasználói élmény bővítése, a közös alkotás eredménye pedig a legújabb, élvonalbeli kijelzőtechnológiának köszönhetően jelenik meg.

A két vállalat egyrészt a Samsung SMART signage leendő felhasználói számára készít majd médiaművészeti alkotásokat, másrészt a világ leghíresebb látványosságainál, köztük a New York-i Times Square-nél és a milánói dómnál lévő Samsung LED kijelzőkre tervez majd köztéri médiaművészeti projekteket.

„Megtiszteltetés számunkra, hogy egy olyan piacvezető technológiai gyártóval dolgozhatunk együtt, mint a Samsung, és ennek köszönhetően a nemzetközi közönség figyelmét is felhívhatjuk azokra a tartalmakra, amelyek megalkotásán olyan sokat dolgoztunk – mondta Sung-Ho Lee, a d’strict vezérigazgatója.

A d’strict, amely a felhasználóközpontú élmények és egyedi, digitális technológia segítségével készült tartalmak tervezésével foglalkozik, 2020 májusában került a nemzetközi figyelem központjába, amikor a stúdió óriás 3D-hullám alkotása megjelent Korea legnagyobb hajlított képernyőjén a szöuli Gangnam kerület SMTown COEX épületében.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-05-29 09:10:00
2024 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,2 millió vendég közel 2,9 millió vendégéjszakát töltött el. A vendégek száma 1,3, a vendégéjszakáké 4,7 százalékkal kisebb volt az egy évvel korábbinál; a csökkenés az ünnepekhez kötődő hosszú hétvégék idei áprilisi elmaradásával van kapcsolatban.
2024-05-29 09:00:27
Nehéz elvonatkoztatnom a csehszlovák múltamtól – még bőven szocializmus volt, mikor először kóstoltam Komáromban mogorva nagyapám mellett álldogálva a majonézes halsalátát, vagyis a treskát.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Nehéz elvonatkoztatnom a csehszlovák múltamtól – még bőven szocializmus volt, mikor először kóstoltam Komáromban mogorva nagyapám mellett álldogálva a majonézes halsalátát, vagyis a treskát.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS