Online pénzkeresési lehetőségek

2020. 03. 18., 19:02

Sokan a szabad időbeosztás érdekében online végezhető munkát szeretnénk, vagy mindezt másodállásként csinálnánk a több lábon állás jegyében, de nem várt körülmények is előfordulhatnak – mint például a jelen helyzet –, amelyek miatt nem tudjuk folytatni a megszokott munkánkat és otthonra kényszerülünk. Ebben az esetben is vannak lehetőségek, melyeket otthonról el tudunk végezni.

  • Sokan a szabad időbeosztás érdekében online végezhető munkát szeretnénk, vagy mindezt másodállásként csinálnánk a több lábon állás jegyében, de nem várt körülmények is előfordulhatnak – mint például a jelen helyzet –, amelyek miatt nem tudjuk folytatni a megszokott munkánkat és otthonra kényszerülünk. Ebben az esetben is vannak lehetőségek, melyeket otthonról el tudunk végezni.

Az internet és az otthonról végezhető munka kéz a kézben járnak. Nem véletlen, hogy leginkább az utolsó pár évtized az, mely a legnagyobb növekedést mutatta ezen a területen, főleg a közösségi média széleskörű elterjedése eredményeként. Mi szükséges hozzá, hogy valaki internetes munkákat tudjon vállalni? Nyilvánvalóan internet és egy internet hozzáférésre alkalmas eszköz, a készségeket tekintve viszont nehéz általánosan megfogalmazni az elvárásokat. Ahhoz, hogy sikeresek legyünk az online munka világában, többek között az elhivatottság és a kitartás fontos, mint elsőrangú tényezők.

Blogger

Talán a legrégebb óta létező internetes foglalkozás, hátránya, hogy sok időbe telik felépíteni, és egyáltalán nem biztos, hogy a sok belefektetett idő és energia meghozza a gyümölcsét. Előnye viszont, hogy kötetlenül lehet témát választani a blogunkra, az egészséges életmódtól kezdve, a kisállattartáson keresztül egészen az ejtőernyőzésig gyakorlatilag bármiről indíthatunk egy blogot, amihez ráadásul egy domaint regisztrálni pár kattintás. Hirdetési felületként használva lesz belőle bevételünk, melyre különböző partner programokon  keresztül van lehetőségünk. Ahhoz, hogy az oldalt ilyen szinten monetizálni tudjuk, természetesen szükséges egy bizonyos szintű forgalom és nem másodlagos az sem, hogy a hirdetett termék vagy szolgáltatás rezonáljon az oldal látogatóival. Itt a bevétel 30 és 70 százalék közötti lehet. Másik –talán még egyszerűbb– módszer a Google Adsense, ahol regisztráció után a Google algoritmusa besorolja az oldalunkat egy bizonyos kategóriába, és ennek megfelelően helyez el releváns hirdetéseket a blogon. Például ha egészséges életmód kategóriában írjuk bejegyzéseinket, akkor ilyen témájú hirdetések is fognak megjelenni. Pénzt a kattintások után szerzünk, témánként eltérő összeggel.

Vlogger

Nem csak hangzásban hasonlít az előző ponthoz, fel is fogható gyakorlatilag egy “modern blogger” foglalkozásként. Hasonlóan a bloghoz, itt is szinte bármilyen témában alkothatunk szabadon, határt itt csak képzelet tud húzni. A médiában találjuk a különbséget, ugyanis míg a blogger írott formában kommunikál olvasóival, addig a vlogger videós formában örökíti meg nézői számára a tartalmat. Fáradhatatlanul növekszik napról-napra a vloggerek száma a leghíresebb videómegosztó oldalakon, illetve a közösségi média felületeken, így sokkal több versenytárssal találhatjuk magunkat szembe, ha vloggerként szeretnénk érvényesülni. Előnye azonban, hogy az utóbbi években a tartalomfogyasztási szokások megreformálódtak, így sokkal több emberhez jutunk el ezen út mentén. A Youtube Partnerprogramhoz minimum 1000 feliratkozó és 4000 megnézett óra szükséges, ráadásul ezután is át kell esnie egy felülvizsgálati eljáráson a csatornának, de innentől monetizálhatjuk a videóinkat, és többféle bevételi forrásunk lehet belőle. Nézettségért, feliratkozók után, és a Google Adwords-ön keresztül –kattintásonként– kapunk részesedést a szolgáltatótól.

Fordító

Az otthoni fordító munka hátránya, hogy sokkal szorosabb határidőkkel kell dolgozni és sok esetben egyetemi diploma is kell a hiteles fordításhoz, így nem vállalhatunk bármilyen munkát – például okiratokat, hivatalos dokumentumokat többnyire csak hivatalos fordítóiroda fordíthat. Ideális felületként szolgálnak erre különböző online platformok, ahol az eladói és vevői igények találkoznak. Általános igények esetén –tehát nem szakfordítói munka– fordítóként hirdethetjük az általunk kínált szolgáltatás(oka)t, megjelölve hogy pontosan milyen nyelv(ek)ről milyen nyelv(ek)re kínálunk fordítást, milyen bérezés ellenében. Itt közvetlenül a vevőtől érkezik a bevétel, tehát nem szükséges hozzá partner program.

Webáruház tulajdonos

Saját online vállalkozást is indíthatunk, ha egy egész webáruház tulajdonosai szeretnénk lenni, ami elsőre talán meredeken hangzik, de számtalan ingyenes oktatóanyagot találunk, melyek lépésről lépésre elvezetnek minket egy sikeres webshop megnyitásához. Szintén rendkívül mobilis vállalkozási forma, gyakorlatilag bármilyen terméket –természetesen a legális kereteken belül– eladásra kínálhatunk, legyen az általunk készített kézműves darab, vagy akár viszonteladói szerződés alapján működő partnerség.

Természetesen a felsoroltakon túl még találhatunk más online végezhető munkákat is, saját érdeklődésünknek megfelelően. Sok sikert kívánunk!

Forrás: Rackhost.hu

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS