Szerencsére egyre több kkv ismeri fel, hogy mekkora az online jelenlét szerepe és nem csak közösségi média oldalt, hanem saját weboldalt is indítanak. Ez egy jó kiindulási alap, viszont sokkal többet ér egy olyan honlap, mely jó helyen is szerepel a keresőben, azaz bizonyos kulcsszavakra keresve maguktól is megtalálják az emberek, nem csak akkor, ha reklámozzuk.
Keresőoptimalizálás
Mi is ez és miért fontos? A keresőoptimalizálásnak kulcsszerepe van a potenciális vásárlók megszerzésében. Hiszen számos weboldal lehet, akik ugyanazokat az embereket célozzák és akár még szinte ugyanazt a terméket, szolgáltatást is árulják. Viszont ha a felhasználók a Google-ben keresnek megoldást a problémájukra és a mi weboldalunk nem szerepel a találati lista első oldalán, akkor valószínűleg sosem találnak meg minket és a konkurenciát választják. A keresőoptimalizálás pont ebben segít, azaz a megfelelő szempontok figyelembevételével és különböző praktikák alkalmazásával előrébb kerülhetünk a keresők találatai között, ezáltal pedig több látogatót, több vásárlót szerezhetünk.
Weboldal felépítése
A keresőoptimalizálás már a tervezési fázisban el kell, hogy kezdődjön, ugyanis egyik fontos szempont a weboldal felépítése. A látogatók és a keresőrobotok számára is elengedhetetlen, hogy átlátható és logikusan felépített legyen a weboldal, könnyen megtalálják, amit keresnek. Egyszóval a honlapunk legyen felhasználóbarát.
Kulcsszavak
Határozzuk meg a számunkra fontos kulcsszavakat, melyekre minél előrébb szeretnénk megjelenni a keresőkben, majd használjuk ezeket a domain nevünkben, URL-ekben, menüpontokban, H1 tag-ekben, szövegekben és képek címében. Viszont arra figyeljünk, hogy ne halmozzuk feleslegesen a kulcsszavakat, természetesen jelenjenek meg a szövegben és kínáljunk hasznos tartalmat a látogatóknak, miközben használjuk a fő kulcsszavainkat.
Jó minőségű tartalom
Tulajdonképpen ha az előbb említett utolsó szempontot betartjuk, azaz egy üzletünk szempontjából fontos témában osztunk meg hasznos és mély információkat, akkor valószínűleg elég kulcsszót is fogunk közben használni, és ezek természetesen fordulnak elő a szövegben, nem pedig erőltetetten. Ezt pedig a látogatók szívesen olvassák, vagy más oldalak szívesen osztják meg.
Linkek
Végül, de nem utolsó sorban vegyük sorra a linkek szerepét. Hivatkozzunk a saját aloldalainkra, cikkeinkre, azaz használjunk belső linkeket, mely a felhasználókat és a keresőrobotokat egyaránt segíti a tájékozódásban és a számukra fontos információk megtalálásában. Valamint a ránk mutató hivatkozásoknak is rendkívül nagy szerepe van, ez a hitelességet jelenti. Minél több megbízható oldal hivatkozik ránk, annál hitelesebbé válik a mi oldalunk, ezáltal pedig előrébb kerülünk a keresőben. Mindezt úgy érhetjük el, ha valóban hasznos cikkeket írunk, melyeket szívesen megosztanak, felhasználnak mások is. Amire figyeljünk, hogy a horgonyszöveg is tartalmazzon kulcsszavakat, hogy még sikeresebbek legyünk a keresőoptimalizálásban.
Forrás: Rackhost.hu
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.