A vállalkozások online népszerűsítése egyszerűbb, mint gondolnánk, ehhez ad pár hasznos tanácsot a Rackhost.hu.
Bizonyára sokan vagyunk, akik indítottunk vagy indítanánk egy vállalkozást, viszont felmerülhet a kérdés, hogy a kezdeti időszakban honnan lesz elég forrás marketing tevékenységre. Ugyanakkor, ha nem népszerűsítjük az üzletet, hogyan lesz egyre több vásárlónk és bevételünk? Ez nehéz kérdés, viszont szerencsére az online térben elég sok lehetőségünk van, hogy kis büdzsével vagy akár ingyen is reklámozzuk vállalkozásunkat.
Közösségi média
A közösségi média oldalak fénykorában egy üzleti oldallal már nagy lépést tehetünk az ismertség irányába. Ingyenesen létrehozhatjuk cégünk számára a profilt, majd kezdhetjük is a márkaépítést különféle tartalmak létrehozásával, majd megosztásával.
Magyarországon a legnagyobb népszerűségnek örvendő közösségi média oldalak a következők:
Ezenkívül természetesen létezik számos további oldal – mint például a Pinterest, vagy LinkedIn –, amely speciálisabb területre koncentrálódik és bizonyos területeken, üzletágakban hatékonyabban szolgálhatja vállalkozásunk tevékenységét. Minden esetben saját céljaink függvényében válasszunk egy vagy több platformot, melyeket aktívan és helyesen használva elérhetjük az ismertséget, népszerűbbé tehetjük üzletünket.
Ahogyan már említettük, az ingyenes megjelenés minden közösségi média oldal esetén járható út. Amennyiben tudunk kreatív, sok embert érdeklő tartalmakat közzétenni, azok gyorsan eljuthatnak nagy közönséghez. Ehhez arra van szükség, hogy aktivitásra ösztönözzük őket, azaz hozzászóljanak a bejegyzéshez, vagy önszántukból szívesen megosszák, továbbítsák ismerőseiknek. Ezenkívül viszont lehetőség van hirdetésekre is saját magunk által meghatározott költségkerettel, így már bármilyen alacsony költésnek is lehet hatása. Ráadásul bizonyos csoportoknak vagy területre is tudjuk célozni a tartalmakat, így csak azokat érjük el, akik valóban relevánsak számunkra.
Saját weboldal
Amennyiben ennél többre vágyunk, készíthetünk saját weboldalt is. Egyáltalán nem olyan nagy feladat, és nem jár akkora költséggel sem, mint azt először gondolnánk, főleg, ha megpróbáljuk magunk elkészíteni.
Ehhez elsőként egy domain nevet kell regisztrálni, ez lesz az oldalunk címe, melyen megtalálhatnak minket a látogatóink.
Továbbá egy webtárhelyre is szükségünk lesz, ezen fog tárolódni a weboldalunkra feltölteni kívánt tartalom. Ezek mindössze évente ezres nagyságrendű kiadások és amennyiben magunk készítjük el az oldalt, ennél többet nem is kell ráfordítanunk az időnkön kívül.
Léteznek ingyenes sablonok – amilyen például a WordPress –, amelyek segítségünkre lehetnek a weboldal összeállításában. Néhány beállítást követően könnyedén fel tudjuk építeni a honlapot a saját igényeinknek megfelelően. A lehetőségek száma szinte végtelen, csak képzeletünk és időnk szabhat határt a megvalósításnak.
Láthatjuk tehát, hogy az online térben számos eszköz van arra, hogy kis költségvetésből egy induló vállalkozást is népszerűsíteni lehessen. Válogassunk tevékenységi körünknek és kapacitásainknak megfelelően, majd az idő múlásával és a fellendüléssel együtt nagyobb fokozatra kapcsolhatunk a marketing tevékenységekkel kapcsolatban is!
Forrás: Rackhost.hu
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.