Hogyan népszerűsítsük online az üzletünket?

2019. 05. 03., 09:31

A vállalkozások online népszerűsítése egyszerűbb, mint gondolnánk, ehhez ad pár hasznos tanácsot a Rackhost.hu.

Bizonyára sokan vagyunk, akik indítottunk vagy indítanánk egy vállalkozást, viszont felmerülhet a kérdés, hogy a kezdeti időszakban honnan lesz elég forrás marketing tevékenységre. Ugyanakkor, ha nem népszerűsítjük az üzletet, hogyan lesz egyre több vásárlónk és bevételünk? Ez nehéz kérdés, viszont szerencsére az online térben elég sok lehetőségünk van, hogy kis büdzsével vagy akár ingyen is reklámozzuk vállalkozásunkat.

Közösségi média

A közösségi média oldalak fénykorában egy üzleti oldallal már nagy lépést tehetünk az ismertség irányába. Ingyenesen létrehozhatjuk cégünk számára a profilt, majd kezdhetjük is a márkaépítést különféle tartalmak létrehozásával, majd megosztásával.

Magyarországon a legnagyobb népszerűségnek örvendő közösségi média oldalak a következők:

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

Ezenkívül természetesen létezik számos további oldal – mint például a Pinterest, vagy LinkedIn –, amely speciálisabb területre koncentrálódik és bizonyos területeken, üzletágakban hatékonyabban szolgálhatja vállalkozásunk tevékenységét. Minden esetben saját céljaink függvényében válasszunk egy vagy több platformot, melyeket aktívan és helyesen használva elérhetjük az ismertséget, népszerűbbé tehetjük üzletünket.

Ahogyan már említettük, az ingyenes megjelenés minden közösségi média oldal esetén járható út. Amennyiben tudunk kreatív, sok embert érdeklő tartalmakat közzétenni, azok gyorsan eljuthatnak nagy közönséghez. Ehhez arra van szükség, hogy aktivitásra ösztönözzük őket, azaz hozzászóljanak a bejegyzéshez, vagy önszántukból szívesen megosszák, továbbítsák ismerőseiknek. Ezenkívül viszont lehetőség van hirdetésekre is saját magunk által meghatározott költségkerettel, így már bármilyen alacsony költésnek is lehet hatása. Ráadásul bizonyos csoportoknak vagy területre is tudjuk célozni a tartalmakat, így csak azokat érjük el, akik valóban relevánsak számunkra.

Saját weboldal

Amennyiben ennél többre vágyunk, készíthetünk saját weboldalt is. Egyáltalán nem olyan nagy feladat, és nem jár akkora költséggel sem, mint azt először gondolnánk, főleg, ha megpróbáljuk magunk elkészíteni.

  • Domain

Ehhez elsőként egy domain nevet kell regisztrálni, ez lesz az oldalunk címe, melyen megtalálhatnak minket a látogatóink.

  • Tárhely

Továbbá egy webtárhelyre is szükségünk lesz, ezen fog tárolódni a weboldalunkra feltölteni kívánt tartalom. Ezek mindössze évente ezres nagyságrendű kiadások és amennyiben magunk készítjük el az oldalt, ennél többet nem is kell ráfordítanunk az időnkön kívül.

Léteznek ingyenes sablonok – amilyen például a WordPress –, amelyek segítségünkre lehetnek a weboldal összeállításában. Néhány beállítást követően könnyedén fel tudjuk építeni a honlapot a saját igényeinknek megfelelően. A lehetőségek száma szinte végtelen, csak képzeletünk és időnk szabhat határt a megvalósításnak.

Láthatjuk tehát, hogy az online térben számos eszköz van arra, hogy kis költségvetésből egy induló vállalkozást is népszerűsíteni lehessen. Válogassunk tevékenységi körünknek és kapacitásainknak megfelelően, majd az idő múlásával és a fellendüléssel együtt nagyobb fokozatra kapcsolhatunk a marketing tevékenységekkel kapcsolatban is!

Forrás: Rackhost.hu

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 05. 20., 09:12
Újfajta szemlélettel kell a logisztikai iparág problémáit megoldani. Az új idők új megoldásokat követelnek, ennek mi is a részesei vagyunk – mondta az Üzletemnek Honosiné Máhr Ágnes, a Ho-Máhr Trans ügyvezetője, pénzügyi és szakmai vezetője.
2022-05-21 15:38:11
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2022. május 20-án tartotta a kamarai választásokat, amelyen kimagaslóan sokan, az előzetes, nem hivatalos adatok szerint mintegy 79 ezren adták le voksukat. A részvétel közel kétszer akkora volt, mint a legutóbbi, 2017. évi kamarai választásokon.
2022-05-21 13:36:30
Javult a magyarok jövedelmi helyzete az idei első negyedévben a járvány legsúlyosabb időszakához képest, a kedvezőbb összkép ellenére azért sokan vannak, akik még hátrányban vannak, derül ki a K&H biztos jövő index – negyedéves rendszerességgel készülő – reprezentatív felméréséből.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS