Az ügyfelek 42 százaléka legalább egyszer váltott már szolgáltatót. A döntést 66 százalékuk egy hét alatt hozza meg.
A következő egy évben a valamilyen vezetékes szolgáltatással rendelkezők körében 50 százalék azoknak az aránya, akik úgy nyilatkoztak, hogy valószínűleg váltanának, ha a jelenleginél sokkal kedvezőbb vezetékes telekommunikációs csomag igénybevételére lenne lehetőségük – derül ki a Flip és az NRC piackutató cég tavaly év végi kutatásából.
Az ügyfeleket az motiválja leginkább a váltásban, ha jobb minőséget és kedvezőbb ajánlatot kapnak. Sokat jelent a kötetlenség elérése is: a megkérdezettek 81 százalékát befolyásolná a választásban olyan ajánlat, ami nem kér hűségidőt – írja a Computerworld.
„Teljesen érthető, hogy az emberek félnek az adminisztrációtól és a fúrási munkálatoktól. Ugyanakkor fontos látni, hogy ez nagyrészt a szolgáltatón múlik. A szerződéskötés lehet egy nagyon egyszerű folyamat is, és fúrásra sincsen mindig szükség” – kommentálta az eredményeket Endersz Frigyes, a Flip vezetője.
A válaszadók 66 százaléka informálódik időnként arról, hogy milyen csomagok érhetők el a lakóhelyén, 34 százalékuk azonban egyáltalán nem szokott ennek utánanézni.
„A kutatásból jól látszik, hogy az a márka képes a leginkább felkelteni az ügyfelek érdeklődését, amelyik kiemelten figyel az igényekre. Rendkívül fontos, hogy a szerződéskötést követően ne legyenek meglepetések, azt kapják az ügyfelek, amire számítottak” – mondta a szakértő.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.