Hét év tapasztalatait foglalta össze a Fiatal Vállalkozók Hete budapesti rendezvényén Vavrek Balázs, a Kreatív Kontroll Kft. marketingvezetője.
A fiatalok gyakran úgy gondolják, „mindent tudok, nincs szükségem tankönyvekre” – kezdte előadását a Fiatal Vállalkozók Hete budapesti rendezvényén Vavrek Balázs, a Kreatív Kontroll Kft. marketingvezetője. „A marketing 10 törvénye” hét év tapasztalatát foglalja össze, hogy segítsen elkerülni a leggyakoribb buktatókat.
Időnként evezz új vizekre!
Mindenki a legjobb terméket, a legjobb ügyfélkört akarja a magáénak, amihez meg kell találni a megfelelő csatornát. Eközben helye van az újjal való kísérletezésnek is. Aki az Instagramot három éve kezdte használni, az időben lépett, ma viszont ez a csatorna már telített. „Ne várd meg, amíg a Forbes.com-on megjelenik a »Tíz új tipp, hogy…«, akkor ugyanis már késő lesz” – javasolta a szakember.
Nem minden kampány jön össze
„Akinek 100 százalékos az eredményessége, az vagy a harmadik kampányánál tart, vagy hazudik. Van olyan, amikor a fenekedbe harap a piac.” (Nem szó szerinti idézet – a szerk.) Ez nem veheti el a kedvünket – figyelmeztetett Vavrek Balázs.
A játékot árbevételre játsszák
Vannak persze kampányok, amelyeknek az a céljuk, hogy minél több emberhez eljussanak. Ez Ha azonban a nap végén nem csörög a kassza, akkor semmit sem érnek.
Az ügyfeled a hős
A kampányokban nem azt kell bemutatni, hogy „milyen fasza csávók vagyunk”. Ha egy fogorvos honlapján véres fogcsonkokat látunk, az akkor is elriaszt, ha egyébként szakértelemről tanúskodik. Mi a megoldást – a fájdalommentes mosolyt – szeretnénk látni.
Nem számít a véleményed
„Sok olyan hírlevelet küldtem már ki, ami nem tetszett – de én írtam.” Ezt az érzést le kell tudni nyelni – tanácsolta az előadó.
A negatív reklám nem reklám
Talán a negatív árbevétel is árbevétel? – tette fel a kérdést az előadó, hozzátéve: Donald Trump a szabályt erősítő kivétel, aki nagyon tudatosan használta a médiát.
Oszd el a kockázataidat!
Bármilyen jó a Facebook, máshol is meg kell jelenni.
Nem árat vásárolunk, hanem értéket
Érték lehet az idő is, vagy éppen a fájdalom megszűnése – a hangsúlyt mindig ere kell helyezni.
A sebesség mindent üt
Ebben a tekintetben a kis cégek előnyben vannak a nehézkes működésű multikkal szemben, amelyeknél egy kampány előkészítése hónapokig is eltarthat.
Hazudni tilos
Hosszú távon az őszinteség a kifizetődő stratégia, a vevő ma már nagyon gyorsan észreveszi, ha átverték. A marketing jó hírneve is csak ezen a módon szerezhető vissza.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.