Az október 11-ig tartó ANUGA rendezvényen 60 magyar cég képviselteti magát – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC).
Az Agrármarketing Centrum mintegy 250 négyzetméteres közösségi standján 27 magyar kiállító mutatkozik be, 33 magyar cég pedig önállóan van jelen a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari kiállításán.
Az Agrármarketing Centrum szervezésében kiállító cégek ital, hús, általános élelmiszer, bio tematikákban, négy pavilon közösségi standjain jellemzően prémium kategóriás termékekkel, többek között kacsa- és libatermékekkel, vadhúsokkal, mézekkel, különféle italokkal, az organikus szekcióban pedig homoktövis készítményekkel, magolajokkal, fűszerpaprikával várják az érdeklődő beszerzőket.
Az AMC standján külön pultnál lehet megismerni a társaság exportfejlesztési stratégiáját, a Hungarian Food Business Programot. A potenciális beszerzők akár azonnal regisztrálhatnak a program online katalógusába, amely hatékonyan köti össze az exportálni szándékozó magyar vállalkozásokat a potenciális beszerzőkkel.
Az első két nap után jól látszik, hogy a kiállítási szektor túl van a Covid-válságon, hiszen minden eddigit meghaladó számban vannak jelen kiállítók Kölnben, és várhatóan a látogatószám is meghaladja majd a valaha mért legmagasabb értéket. (MTI)
Arról van szó, hogy a feleségem a fejébe vette, hogy nemcsak a saját, hanem az én bélflórám egyensúlyát is helyreállítja.
A zónaolvadék-csapdát szállító hajó a Duna romániai szakaszán halad Magyarország felé, az érkezését egy-két héten belül várjuk – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.