Ha a fuvarozás területén dolgozol, akkor pontos képed van arról, hogy mennyi betöltetlen sofőr állás van szerte az országban, és a fuvarozó cégeknek mennyire szoros küzdelmet kell folytatniuk egy-egy képzett és megbízható sofőrért. Igen, talán egyszerűbb meggyőzni a „kalandor” típusú sofőröket, de talán abban megegyezhetünk, hogy őket szíved szerint te is elkerülnéd.
Folyamatosan hirdetsz, és mégsem jön a várt eredmény? Ennek több oka is lehet, aminek ebben a cikkben próbálunk majd a végére járni, így biztosan kiváló álláshirdetéseket fogsz majd megfogalmazni, amint elolvastad a soforallas.com belföldi gépkocsivezetők toborzását segítő tanácsait. Egy-egy belföldi sofőr állás betöltése nem kis kihívás, lássuk is a részleteket!
Mire figyelj toborzáskor?
Alapvető toborzási hiba, hogy nagy fellengzősen csak magunkat fényezzük. Neked is volt már biztosan olyan álláshirdetésed, ami után ma már a fejedet fognád. Vagy esetleg van is még olyan hirdetésed, ami nem igazán teljesít jól valamilyen oknál fogva? Lehet, hogy el sem jutsz a sofőrökig?
Az egyik legfontosabb tudnivaló, amikor sofőröket keresel, hogy nagyon nagy a zaj, vagyis egy sofőr naponta több tucat hirdetéssel találkozik, amelyekben állást kínálnak neki. Nem könnyű kitűnni a tömegből, és észrevetetni magadat, valamint az általad kínált lehetőséget, ezért aztán rendkívül lényeges, hogy úgy állítsd össze a hirdetést, hogy az el is jusson a célközönségig, sőt, meg is tudd vele szólítani őket, hogy elgondolkozhassanak az ajánlatodon.
Válts nézőpontot!
Ahhoz azonban, hogy ezt elérd, elengedhetetlenül fontos, hogy nézőpontot válts, és ne magadról beszélj, ne a cégedet és annak sikereit fényezd, hanem a sofőr szemével nézve fogalmazd meg azt az álláshirdetésedben, hogy miért lesz neki jó, ha nálad fog dolgozni. Mit tudsz neki nyújtani, amit a konkurencia nem? Itt nem feltétlenül csak az anyagi javakra gondolunk, a megbecsülésnek sok egyéb más módja is van.
Ha ebbe a nézőpontba helyezed magad, máris látni fogod, miért leszel sokkal hitelesebb, ha hagyod, hogy a saját sofőrjeid mondják el, miért jó nálad dolgozni. Sőt, ha igazán kiemelkedőt szeretnél nyújtani, akkor lehetőséget biztosítasz a leendő sofőröknek arra, hogy a nálad dolgozókkal beszélgessenek. Ennél nagyobb őszinte gesztust nem is tudnál nyújtani a leendő munkavállalóid felé!
Mutasd meg, milyen a céged!
Végtelenül könnyű számadatok mögé bújni, de őszintén szólva a jövőbeni munkavállalókat teljesen más motiválja, ők azt szeretnék látni, hogy nekik miért lesz jó, ha a te cégedhez szerződnek sofőrként.
Így aztán a hirdetésekben arra kell törekedni, hogy minél jobban bemutasd azt, hogy a te céged mennyire becsüli meg a sofőröket, mit adtok a munkavállalóknak a megbízható, pontos munkáért cserébe, természetesen a fizetésen túl.
Ha sikerül a sofőr szemszögéből átfogalmazni a hirdetéseidet, akkor az már a siker felé vezető úton egy jókora lépést jelent! Légy más, mint a fuvarozó cégek döntő többsége, fókuszálj a sofőrökre, és meglátod, nem marad majd el az eredmény!
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.