Te kinek írsz, amikor álláshirdetést fogalmazol meg?

Te kinek írsz, amikor álláshirdetést fogalmazol meg?
2022. 08. 02., 04:00

Ha a fuvarozás területén dolgozol, akkor pontos képed van arról, hogy mennyi betöltetlen sofőr állás van szerte az országban, és a fuvarozó cégeknek mennyire szoros küzdelmet kell folytatniuk egy-egy képzett és megbízható sofőrért. Igen, talán egyszerűbb meggyőzni a „kalandor” típusú sofőröket, de talán abban megegyezhetünk, hogy őket szíved szerint te is elkerülnéd.

Folyamatosan hirdetsz, és mégsem jön a várt eredmény? Ennek több oka is lehet, aminek ebben a cikkben próbálunk majd a végére járni, így biztosan kiváló álláshirdetéseket fogsz majd megfogalmazni, amint elolvastad a soforallas.com belföldi gépkocsivezetők toborzását segítő tanácsait. Egy-egy belföldi sofőr állás betöltése nem kis kihívás, lássuk is a részleteket!

Mire figyelj toborzáskor?

Alapvető toborzási hiba, hogy nagy fellengzősen csak magunkat fényezzük. Neked is volt már biztosan olyan álláshirdetésed, ami után ma már a fejedet fognád. Vagy esetleg van is még olyan hirdetésed, ami nem igazán teljesít jól valamilyen oknál fogva? Lehet, hogy el sem jutsz a sofőrökig?

Az egyik legfontosabb tudnivaló, amikor sofőröket keresel, hogy nagyon nagy a zaj, vagyis egy sofőr naponta több tucat hirdetéssel találkozik, amelyekben állást kínálnak neki. Nem könnyű kitűnni a tömegből, és észrevetetni magadat, valamint az általad kínált lehetőséget, ezért aztán rendkívül lényeges, hogy úgy állítsd össze a hirdetést, hogy az el is jusson a célközönségig, sőt, meg is tudd vele szólítani őket, hogy elgondolkozhassanak az ajánlatodon.

Válts nézőpontot!

Ahhoz azonban, hogy ezt elérd, elengedhetetlenül fontos, hogy nézőpontot válts, és ne magadról beszélj, ne a cégedet és annak sikereit fényezd, hanem a sofőr szemével nézve fogalmazd meg azt az álláshirdetésedben, hogy miért lesz neki jó, ha nálad fog dolgozni. Mit tudsz neki nyújtani, amit a konkurencia nem? Itt nem feltétlenül csak az anyagi javakra gondolunk, a megbecsülésnek sok egyéb más módja is van.

Ha ebbe a nézőpontba helyezed magad, máris látni fogod, miért leszel sokkal hitelesebb, ha hagyod, hogy a saját sofőrjeid mondják el, miért jó nálad dolgozni. Sőt, ha igazán kiemelkedőt szeretnél nyújtani, akkor lehetőséget biztosítasz a leendő sofőröknek arra, hogy a nálad dolgozókkal beszélgessenek. Ennél nagyobb őszinte gesztust nem is tudnál nyújtani a leendő munkavállalóid felé!

Mutasd meg, milyen a céged!

Végtelenül könnyű számadatok mögé bújni, de őszintén szólva a jövőbeni munkavállalókat teljesen más motiválja, ők azt szeretnék látni, hogy nekik miért lesz jó, ha a te cégedhez szerződnek sofőrként.

Így aztán a hirdetésekben arra kell törekedni, hogy minél jobban bemutasd azt, hogy a te céged mennyire becsüli meg a sofőröket, mit adtok a munkavállalóknak a megbízható, pontos munkáért cserébe, természetesen a fizetésen túl.

Ha sikerül a sofőr szemszögéből átfogalmazni a hirdetéseidet, akkor az már a siker felé vezető úton egy jókora lépést jelent! Légy más, mint a fuvarozó cégek döntő többsége, fókuszálj a sofőrökre, és meglátod, nem marad majd el az eredmény!

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 09. 23., 12:05
epizód: 2022 / 9   |   hossz: 18:38
Milyen a gazdaság, a vállalkozások helyzete Covid után, a háború és az energiaválság árnyékában? Mekkora sokkokat okozott az elmúlt pár év? Nyílnak-e kivezető utak az európai és a magyar gazdaság előtt? Hogyan segítheti a kilábalást az államilag támogatott Széchenyi Hitel MAX program? A kérdésekre Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója válaszol.
2022. 07. 26., 10:30
epizód: 2022 / 8   |   hossz: 20:30
Milyen új utakat nyitott az internet a csalók előtt? Hogyan azonosíthatjuk vállalkozóként az átverési kísérleteket? Mikor kell szakértőhöz, esetleg egyenesen a rendőrséghez fordulnunk? És mitől menthet meg bennünket egy kis önképzés? Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd olyan céges csalásokra is felhívja a figyelmet, amelyek még a hozzáértők előtt sem feltétlenül nyilvánvalóak.
2022. 06. 26., 09:15
epizód: 2022 / 7   |   hossz: 21:02
Milyen volt a Hannoveri Technológiai Kiállítás és Vásár a Covid után, de háborús időben? Hol tart az ipar 4.0 napjainkban, melyek a digitalizáció legfontosabb új irányai? Mit jelent a virtuális üzembe helyezés? Hogyan hat az automatizálás a munkaerő-piacra? Hogyan szimulálható a Marsra szállás? Mit jelent Európa egyik legnagyobb ipavállalatának, hogy kivonul az orosz piacról, ahol 1851 óta jelen volt? A kérdésekre Jeránek Tamás, a Siemens Zrt. vezérigazgatója válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Világszerte egyre erőteljesebb trend az állati eredetű élelmiszerek fogyasztásának csökkentése, azaz az átállás – teljes egészében vagy részben – a növényi eredetű táplálkozásra.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS