Tavasztól az INTERSPAR-ok polcain a Cápák között üzleti showban bemutatott hazai termékek

2021. 05. 07., 14:30

Magyar vállalkozások piacra jutását segíti a Hungaricool by SPAR termékverseny és az RTL Klub Cápák között című üzleti showműsorának együttműködése. A hét díjazott versenyző 32 árufejlesztése – a kávéktól kezdve a szószokon át a komposztálható evőeszközökig – már elérhető az INTERSPAR hipermarketekben.

„A SPAR-ban a napi fogyasztási cikkek beszerzése több mint 90%-ban itthon működő cégektől történik. Vállalatunk számára régóta kiemelt jelentőséggel bír, hogy a hazai agráriumot és élelmiszer-ipari feldolgozókat – a családi vállalkozásokat és magyar gazdákat – piachoz segítse. A hazai gazdaság kreatív forrásainak felkutatása és támogatása hívta életre két éve a Hungaricool by SPAR termékversenyt, amely során a fenntarthatóságot is prioritásként kezelő, ötletes és innovatív, a hipermarketekben piacképes termékeket kerestünk. A tavalyi, 300 itthoni élelmiszeripari vállalkozást megmozgató verseny után idén szintet léptünk: a fokozott szakmai érdeklődés mellett az RTL Klub Cápák között című üzleti showjának segítségével a legszélesebb nyilvánosság lehetőségét biztosítottuk a versenyzőknek. Az első nyertes termékek idén március 18-án kerültek a hipermarketeink polcaira. Az üzleti showműsor segítségével kiválasztott árukat a SPAR az általános üzleti mentori támogatás mellett az egyedi termékekre szabott marketingkampányokkal is segíti” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A díjazott hét vállalkozás összesen hat élelmiszer-árucsoportot képvisel: kávé, szörpalapú üdítőital, gyümölcslé, sör, csokoládé és fűszeres szósz, a nem élelmiszer kategória pedig evőeszköz-készlettel van jelen. Az újszerűség mellett egyes termékeknél fontos szempontként mutatkozott meg a csomagolóeszközök újrahasznosíthatósága, a helyi alapanyagok előtérbe helyezése és a gyártási eljárások környezetkímélő volta. Minden új terméket a prémium minőség és az egyedi tartalom párosítása jellemzi.

Az INTERSPAR polcain lesznek elérhetőek három-háromféle szemes és kapszulás változatban az újfehértói Boro Coffee kávéi, az egri ChiliYard öt szószkülönlegessége, illetve bodzavirág, málna és cukormentes levendula ízekben a keszthelyi Spritz háziszörp-alapú üdítői is. Ugyancsak a hipermarketekbe betérők vásárolhatják meg a kiskunlacházi Demeter Chocolate háromféle táblás csokoládéját és kétféle bonbonját, a szécsényi Funky Forest kétféle gyümölcsös smoothie-ját és háromféle gyümölcs-préslevét. Négyféle, egyedi ízkombinációban kerülnek a polcokra budapesti Dealbreaker kézműves sörei és szintén az INTERSPAR-okban lesznek megtalálhatók a Vilhemp 100%-osan lebomló és komposztálható evőeszközei és szívószálai is.

A hét új márka 32 új árujának előállítása közvetlenül 35, alvállalkozókon keresztül pedig több száz foglalkoztatottnak biztosít munkát. Az áruházlánccal való hosszú távú kereskedelmi kapcsolat – az induló marketingtámogatást követően – biztos piaccal járul hozzá a vállalkozások lendületes fejlődéséhez. Az együttműködéssel a SPAR pedig működő példát mutat a magyar innovációk ösztönzésére.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 01. 02., 10:15
A bankok többsége nem várt egy percet sem, már január első napján meghirdette a maga munkáshitelét. A feltételek a jogszabályi kötöttségek miatt ugyan hasonlóak, de találni jelentős különbségeket az elvárásokban, és máris megjelent az első olyan ajánlat, amiben 100 ezer forint extra jóváírással csábítják a fiatal ügyfeleket a hitelfelvételre – derül ki a Bank360.hu összeállításából.
2025. 01. 03., 17:05
A kulturális, művészeti, tudományos, oktatási, szórakoztatási, sport- vagy más hasonló eseményekre, rendezvényekre, például kiállításokra, vásárokra és bemutatókra belépést biztosító és egyéb, járulékos szolgáltatások teljesítési helye főszabály szerint az esemény, rendezvény megrendezésének helyszíne – hívja fel a figyelmet a NAV.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS